Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

קניתי כיסוי מגן עבור אייפד מיני דרך איביי, אבל קיבלתי מוצר אחר.

הכיסוי נראה אוניברסלי - יש לו יותר מדי חורים בחלק האחורי (אולי כהתאמה למספר סוגים).

רציתי לשאול האם מישהו ידוע לאיזה מכשיר הוא מתאים?

בתמונה האחרונה ניתן לראות את גודלו יחסית לאייפד מיני.

 

תודה מראש,

אבנר

20140409_192248.jpg

20140409_192311.jpg

20140409_192419.jpg

20140409_192603.jpg

פורסם

הוא התכוון שזה מתאים למכשיר סיני , אחד ממאות אלפים, ואם אפשר לשאול : אם תדע את דגם המוצר מה תעשה עם המידע ? למה אתה פשוט לא מבקש החזר או פיצוי ומסיים את העניין?

Miata ND2

 

פורסם

אם אדע את הדגם, אוכל להתאים אותו למישהו שיש לו את המכשיר.

לגבי החזר או פיצוי - הספק הוא כנראה סיני קמצן שהודה בטעות אך מוכן לזכות אותי במקצת מהסכום ששילמתי.

פורסם

לא כל כך קשה לזהות את שם החנות כשהשם מופיע בעלון ליד המוצר :wink:

 

אם הזמנת כיסוי למיני אייפד וקיבלת כיסוי לא תואם, דרוש החזר מלא או לחילופין שיזכה אותך ואתה תרכוש ממנו את

המוצר שוב (בתקווה שלא יטעה שוב).

פורסם

קצת מאוחר - הסכמתי לקבל זיכוי חלקי (הוא התבכיין שאוותר על 2$ עבור דמי המשלוח).

הקטע המוזר היה שחיפשתי באיביי את אותו המוצר ומצאתי אותו בחנות אחרת. ביצעתי שם את ההזמנה אבל בטרנזקציה מול paypal המוכר הוא buyincoins.

נקווה שהפעם ישלחו לי את הנכון.

בינתיים, האייפד מודה לאלוהים על כל יום שהוא ללא מיגון ועדיין שורד.

פורסם

יש לי היסטוריה מעולה עם החנות הזאת. כבר מספר שנים שאני רוכש דרכם מוצרים או דרך המשתמשים שלהם באיבי (יש להם מספר משתמשים).

אף פעם לא עשו לי בעיות על מוצר שלא הגיע/מוצר שהגיע לא תקין או משהו בסגנון.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

×
×
  • תוכן חדש...