Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4471 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם. לפני כמה ימים קיבלתי משלוח מאי ביי עם 3 פריטים. הוזמנו 3 פריטים שונים,אך קיבלתי 2 זהים (סה"כ 3).כלומר מתוך 3 פריטים, 2 היו בהתאם להזמנה, ומוצר אחד נשלח פעמיים.הפריט השגוי והפריט שהוזמן ,דומים מאוד.כך שבהחלט ייתכן כי המוכר טעה בתום לב (המוכר מליטא). עם זאת יש מספר עובדות שמעוררות אצלי חשד:מחיר הכולל של 3 הפריטים היה 48$ (לא כולל דמי משלוח),אך על המעטפה רשום ערך של 15$,כששאלתי את המוכר לפשר העניין, הוא התחמק מהתשובה בהתחלה, אך בהמשך ענה:PS Price $ 15 is written, as in some countries with $ 16 added to the customs duty. כלומר תשובה לא הגיונית.

כמו כן המוכר טוען שהפריטים שבולבלו הם בעלי ערך שווה (מה שלא נכון), אך כאשר הצעתי לו לשלוח חזרה פריט אחד בכדי להחליף, הוא ביקש את שניהם.

רציתי לשמוע דעת מומחים על המקרה. כמו כן, מי אמור לשאת במחיר משלוח לצורך החלפה -מדובר על משלוח מישראל לליטא ואז בחזרה עם הפריטים הנכונים (בתקווה).

 

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

עניין הצהרת המחיר ידוע, המוכר מראש מצהיר ערך נמוך כדי להימנע ממסים במדינות מסוימות.

 

ד"א למה שתשלח את כל הפריטים רק כדי להחליף אחד?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה בדיוק העניין - אני רוצה לשלוח רק את הפריט שישלהחליף, אך הוא רוצה שאני אשלח לו את שני הזהים. לגבי ערך נמוך - מעלה אצלי חשד שהטעות אינה כל כך בתום לב. האם אני צודק?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

זו לא טעות והרבה מוכרים באיביי (ובכלל באינטרנט) מבצעים הצהרת שווי נמוכה, זה מעלה את קרנם בעיני חלק מהקונים.

זאת כמובן עד שהם מזמינים מכשיר סלולר ועוצרים אותו במכס (ואז במקום לשלם 34% או משהו כזה הם משלמים 70%).

 

אולי הוא רוצה את שני הפריטים הזהים כדי לראות בוודאות שהוא שלח שני זהים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה שילמת על מוצר ספציפי ומשלוח וזה מה שאתה אמור לקבל. לא קיבלת מה שהזמנת, אז המוכר לא עמד בהסכם.

מה השווי האמיתי של המוצר או מה העלות האמיתית של המשלוח לא צריכים לעניין אותך. מחיר המשלוח ומחיר המוצר התאימו לך במעמד המכירה, זה מה שמעניין.

זכותך לפתוח דיספיוט על המוכר כי הוא לא סיפק מה שהזמנת.

מה שאני הייתי עושה זה מבקש זיכוי יחסי על המוצר השלישי. ללא שום משלוחים בחזרה. זה בעיה של המוכר. אם הוא היה מסרב הייתי פותח דיספיוט נגד המוכר.

פורסם

fixxer -העניין שאני מעוניין בפריט וכמובן אין לי מה לעשות עם זוג פריטים זהים. אני גם לא מתלהב לשלוח לו בחזרה ואז לחכות הן למשלוח שלי אליו ואז גם למשלוח שלו אליי, ואז גם פסח מתחיל - בקיצור עניין של חודש לפחות, אם לא יותר. פתחתי קייס, כי הוא לא הגיב להודעות שלי במשך 3 ימים, ורק אחרי שפתחתי - כתב לי ישירות ולא דרך הקייס. בכל אופן, אם אחליט לשלוח לו רק את הפריט הכפול או את שניהם, על מי נופלת עלות המשלוח?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
fixxer -העניין שאני מעוניין בפריט וכמובן אין לי מה לעשות עם זוג פריטים זהים. אני גם לא מתלהב לשלוח לו בחזרה ואז לחכות הן למשלוח שלי אליו ואז גם למשלוח שלו אליי, ואז גם פסח מתחיל - בקיצור עניין של חודש לפחות, אם לא יותר. פתחתי קייס, כי הוא לא הגיב להודעות שלי במשך 3 ימים, ורק אחרי שפתחתי - כתב לי ישירות ולא דרך הקייס. בכל אופן, אם אחליט לשלוח לו רק את הפריט הכפול או את שניהם, על מי נופלת עלות המשלוח?

מה הבעיה? גם אם אתה מעוניין בפריט, תבקש זיכוי יחסי של הפריט שלא הגיע ותזמין שוב מאותו המוכר או מכל מוכר אחר.

אל תיכנס לסיבוכים של לשלוח בחזרה ולחכות שהוא ישלח שוב. אתה לא חייב להתעסק עם משלוח חזרה, זה לא החלק שלך בהסכם.

 

אתה שילמת על מוצר ספציפי שצריך להגיע תוך זמן מוגדר. אי מילוי של לפחות אחד משני הסעיפים האלה הוא בעיה רק של המוכר.

 

בכל מקרה אל תסגור דיספיוט עד שהבעיה תיפתר במלואה.

פורסם

עדכון - היום קיבלתי הודעה מאי ביי שהוחלט לזכות אותי באופן מלא על הפריט בתוספת דמי משלוח.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

×
×
  • תוכן חדש...