Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית מאזדה 5 2011


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

מצאתי מאזדה 5 2011 שעשתה 105000 ק"מ וראיתי טופס סיכום לרכב שמופיע בו המצב של הרכב, ראיתי 5 מ 14 רכיבי המערכת שאינם תקינים והם:

 

[TABLE=width: 500]

[TR]

[TD]המערכת[/TD]

[TD]האבחנה[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]1- סרן קדמי ומערכת היגוי[/TD]

[TD]מיתלה קדמי: לתקן/לכוון זווית מתלה=מערכת הגיוי: לתקן/לכוון[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]2- קפיצים[/TD]

[TD]בולמי זעזועים: בולם קדמי ימני פגום[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]3- שלדת מרכב[/TD]

[TD]תקוני מרכב, משמעות נמוכה: סימני פגיעה מאחור,תקוני מרכב וצבע, הוחלפו חלקי מרכב, פגוש= אחורי מוחלף קומפלט כולל תומך פנימי מחובר עם ברגים, מעיכות/מעוך/שריטות בצבע+פגמים[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]4- צמיגים[/TD]

[TD]צמיגים וגלגלים : קדמי ימין פגום , קדמי שמאל פגום[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]5- העברת כוח[/TD]

[TD]תיבת הילוכים אוטומטית: בלאי דיסקיות, שמן כהה = גל הנע/ציריות: מרווח יתר[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

את המנוע,מערכת קירור,מערכת דלק,מערכת הצתה ,מערכת פליטה, מערכת בלמים ללא פרוק גלגלים, מערכת תאורה+ מצבר, מחוונים, "הערות כלליות" כל אלה תקינים.

 

מדובר ברכב ליסינג יד ראשונה בבעלות חברת הליסינג והוא הכי טוב מכל רכבי מאזדה 5.

האם מצב הרכב טוב? האם לקנות אותו? האם שלדת מרכב והפגוש האחורי הנ"ל במצב טוב/ מצויין?

פורסם

אתה עשית את הבדיקה?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אתה עשית את הבדיקה?

 

אני לא עשיתי בדיקה, זה טופס מהחברה של הדברים שלא היו תקינים והם תיקנו אותה.

את הבדיקה הם בוחרים מקום ואבא התעסק איתם וקנה מהם המאזדה הנוכחית והיא טובה אך הגיע הזמן להחליף אותה כי עשתה מאתיים אלף+.

אפילו אם בחרתי במכון בדיקה מי יבטיח שהם לא מכירים אותו כי רוב החברות יהיו עם קשרים עם כל מכונות הבדיקה שבאזור.

פורסם

אתה צודק וברכב שלי גם הייתה לי את אותה המחשבה,בסוף הרכב נבדק ע''י מוסך שאני סומך עליו.

בכל מקרה הם אמרו שיסדרו את כל הליקויים?

 

הרכב עבר יותר מידי,בכמה מציעים לכם אותו?

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אתה צודק וברכב שלי גם הייתה לי את אותה המחשבה,בסוף הרכב נבדק ע''י מוסך שאני סומך עליו.

בכל מקרה הם אמרו שיסדרו את כל הליקויים?

 

הרכב עבר יותר מידי,בכמה מציעים לכם אותו?

הם כבר תיקנו את הליקויים אבל יש דברים שגם לאחר תיקון שלא יהיו טובים כמו שבאו ממפעל.

אבל האם הנזקים סבירים? נוראים? חירגים? או בסדר כמו כל רכב רגיל

פורסם

אין מה משהו רציני מידי שים לב שיחליפו לך בולם ימני קדמי,שני צמיגים ויעשו כיוון פרונט.

הפגוש האחורי הוחלף לאחר ביחד עם התמוך,אני לא יודע מה זה אומר תומך,אולי הכוונה היא לגשר וזה אומר שהייתה מכה די חזקה מאחורה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
אין מה משהו רציני מידי שים לב שיחליפו לך בולם ימני קדמי,שני צמיגים ויעשו כיוון פרונט.

הפגוש האחורי הוחלף לאחר ביחד עם התמוך,אני לא יודע מה זה אומר תומך,אולי הכוונה היא לגשר וזה אומר שהייתה מכה די חזקה מאחורה.

אבל האם תפגע כל כך ברכב?

פורסם
אין מה משהו רציני מידי שים לב שיחליפו לך בולם ימני קדמי,שני צמיגים ויעשו כיוון פרונט.

הפגוש האחורי הוחלף לאחר ביחד עם התמוך,אני לא יודע מה זה אומר תומך,אולי הכוונה היא לגשר וזה אומר שהייתה מכה די חזקה מאחורה.

 

בולמים מחליפים בזוגות ולא בבודדים ויש לבצע לאחר מכן כיוון פרונט.

המכה מאוחורה,שהרכב קיבל דורשת בירור ולא הייתי סומך על בדיקה מוזמנת,אלא משקיע 500-600 ש"ח כדי לדעת,שחלילה לא אקבל איזו נבלה שהיתה אובדן להלכה..

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
בולמים מחליפים בזוגות ולא בבודדים ויש לבצע לאחר מכן כיוון פרונט.

המכה מאוחורה,שהרכב קיבל דורשת בירור ולא הייתי סומך על בדיקה מוזמנת,אלא משקיע 500-600 ש"ח כדי לדעת,שחלילה לא אקבל איזו נבלה שהיתה אובדן להלכה..

 

אבל איפה אני אברר? מי יבטיח שהבודק שאני אשלם לו 500 ש"ח ו 600 ש"ח יהיה אמין?

×
×
  • תוכן חדש...