Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בני ידידי קרא את כל המשפט, בשנה וחצי התקדמתי מ 260 ל 312k ק"מ שזה יוצא 52k קמ.

אגב, לידיעה כשמחליפים מנוע לא מאפסים את הקילומטראז' הוא ממשיך להתקדם.

נוסע בפריוס 2008

פורסם

שלום לכל חבריי הפורום.

לא מזמן (יום רביעי) קניתי רכב חדש.

המוכר הביא לי 2 מפתחות ושלט אחד, בטענה שאין לו שלט שני.

ביום הקנייה, שחכתי לקחת ממנו את המפתח השני, ואחרי כמה ימים נסעתי להביא גם השני.

השאלה שלי, האם יש סיכוי שהמוכר שכפל את המפתח ובעצם יש לו שלט נוסף לאזעקה, והוא פשוט יכול לבוא ולפרוץ לרכב כביכול בקלות?

אולי אני נשמע קצת פרנואיד, אבל זה מטריד אותי כבר כמה ימים המחשבה הזאת.

 

תודה רבה.

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

פורסם
תתחדש, קנית רכב מצוין. קבל עצה זהב, בדוק מיים פעם בשבוע, החיסרון היחידי של האוטו הזה שהוא רגיש להתחממות.

 

לפות"ש נשמח אם תיתן לנו התרשמות ראשונית, הרכב אמור להיות בעל תאוצה יפה והרגשה קלילה והיגוי מדוייק, אגב, איך אתה מסתדר עם הרצפה הנמוכה ? מצטער ששכחתי קודם אבל איך הצבע ? לא מתקלף? איך מבפנים? כל החלונות עובדים? המראות החשמליות פועלות גם למעלה וגם לצדדים ? איך הדשבורד ?

תודה רבה על העצה והברכה :)

בעיקרון, הרכב מאיץ מאוד יפה, מרגיש כליל וזריז מאוד בעליות ובכלל. הרצפה הנמוכה דווקא מרגישה "טבעית" אם אפשר להגיד, לא ממש היה לי קשה להתרגל.

לגבי הצבע, במכסה מנוע יש פס יחסית ארוך וצר שמתקלף הצבע. מבפנים נראה כמו חדש, החלונות והמראות עובדים מצוין. יש רק בעיה במד דלק שמראה לי כל הזמן על E - כנראה בעיה במצוף.

הדשבורד במצב מצוין, לא ראיתי אפילו סדק אחד.

הנה כמה תמונות: http://img278.imagevenue.com/galshow.php?gal=gallery_1393429928521_57lo

 

שיהיה בהצלחה

המון תודה!

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

פורסם

לא נשמע הגיוני. אם הכל היה בסדר בתהליך הקנייה אז תהיה רגוע.

אם היה רוצה לשכפל היה עושה את זה מראש ולא בגלל ש"השאיר" בטעות אצלו את המפתח. בקיצור אין מה לדאוג.

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

תתחדש אחי, לפי התמונות רכב נדיר, תקן את מד הדלק דחוף, זה חשוב, תהנה.

עצה נוספת, בדוק צריכת דלק, אם יש הרעה בדוק מה הבעיה. מצא מוסך אמין וזול יש הרבה כאלה, למרות כל הלכלוכים שרצים עליהם.שים פילטר שמן מקורי ושמן גיר מקורי. תוכל להנות מהאוטו הרבה זמן, לפי התמונות קנייה מצויינת.

נוסע בפריוס 2008

פורסם
לא נשמע הגיוני. אם הכל היה בסדר בתהליך הקנייה אז תהיה רגוע.

אם היה רוצה לשכפל היה עושה את זה מראש ולא בגלל ש"השאיר" בטעות אצלו את המפתח. בקיצור אין מה לדאוג.

גם אני חשבתי ככה. תודה רבה :)

 

רכב נהדר!

ועוד בגרסה הידנית תענוג

נסיעה בטוחה ומהנה :)

המון תודה!

 

+1 נכון מאוד.

חשש כזה תמיד קיים. השארת המפתח לא מוסיפה דבר.

הבנתי. תודה:)

 

תתחדש אחי, לפי התמונות רכב נדיר, תקן את מד הדלק דחוף, זה חשוב, תהנה.

עצה נוספת, בדוק צריכת דלק, אם יש הרעה בדוק מה הבעיה. מצא מוסך אמין וזול יש הרבה כאלה, למרות כל הלכלוכים שרצים עליהם.שים פילטר שמן מקורי ושמן גיר מקורי. תוכל להנות מהאוטו הרבה זמן, לפי התמונות קנייה מצויינת.

לא יצא לי עוד לעשות כ"כ ביטוח בגלל שלא הייתי בעיר כמעט שבוע. ברגע שאני אבטח את הרכב, אני אסע למוסך לראות מה הבעיה המדויקת במד דלק, ובכלל אבקש שיבדקו את המצב המכני של הרכב.

תודה רבה על העזרה :)

האם זה לא קשה לעזוב את ההרגשה של נסיעה ברכב מוגדש, ולחזור חזרה לשגרת המנוע האטמוספרי?

אצלי כואב לחזור למאזדה 3 גם אחרי שאני נוהג על סוס רתום לכרכרה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...