Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שלי בעל 5 דלתות, בזמני הפנוי אנסה לבדוק את כל זה.

התקנתי דיבורית לרכב motorola tk30 בעצמי, בשלב זה לא אחליף טוויטרים , את הקורות אני כבר יודע לפרק :)

את החשמל אחרי הסוויץ לקחתי אותו מהמחבר של המצת, קיים שם מיקום לפין נוסף, להגיע לשם פירקתי את הפלסטיקה של מוט ההילוכים, שם עוברים כבלים.

זה מקום טוב להעביר את כבל ה RCA ?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבדוק אם זה לא מפריע.

 

לגבי הכלים ראיתי שהצעתה trimer tool kit , ראיתי שיש מספר סוגים בטח גם סוגי איכויות.

איזה סט לך יש שתוכל להליץ עליו.

האם לא עדיף עם מוט שנראה כמו מברג ? לא ראיתי קיט כזה רק מוכרים ביחד.

פורסם

המלצתי על TRIM REMOVAL TOOL . אני משתמש בסט של SIGNET. בעיקרון לכלי שאתה מדבר עליו יש שימוש אחר. הוא מיועד לחילוץ מקליפסים, הכלים מפלסטיק מיועדים, לפירוק פנלים מבלי לגרום נזק. משמתמשים בפלסטיק מתי שיש צורך לפעיל כוח במקומות גלויים. כמובן הכל בשיקול דעת, אם מפעילים יותר מדי כוח במקום מסוים, כן יישאר סימן או שמשהו יישבר.

קצת קשה להסביר את כל זה על מסך מחשב.

פורסם

תודה

אעשה חיפוש על המוצר שהצעתה.

אני בהחלט מסכים אתך בהפעלת כח יתר ישאירו סימנים.

חוץ מהקורה השמאלית איפה שהטוויטר שפירקתי כדי להעביר את כבל המיקרופון לא יצא לי לפרק פלסטיקה נוספת ברכב.

ניסיתי לחפש ארוכות מדריך/שרטוט לפירוק הפלסטיקה של הרכב, איזה מיקום יש בורג, או תופסן.

אולי אתה יודע איפה ניתן להוריד מדריך/שרטוט כזה?

פורסם

ראיתי שפירקת בדלתות גם את המסילות של החלון עד כמה זה משמעותי ועד כמה זה עזר לך ?

אני נוראה מתלבט העם לפרק או לא...

אני מבצע התקנת רמקולים + איטומים כמובן :)

תודה.

  • מעניין 1

2017 Type R

פורסם

אני לא מכיר שירטוטים או מדריכים לפירוק פלסטיקים, אם תחפש בגוגל איך לפרק דיפונים או להתקין רמקולים אתה תמצא כמה מדריכים.

לדגבי המסילה של החלוןן, אז היא מחוברת לדיפון והם יוצאים ביחד, יש איזה שיטה של חלק מהמתקינים, שהם מפרקים רק את הדיפון ללא המסילה, אבל אז לפי מה שידוע לי אתה צריך להתקין את הרמקול מלמטה, אין ממש גישה, בקיצור לא נוח . אני לא אוהב את השיטה הזאת.

×
×
  • תוכן חדש...