Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אדי בנוגע, לאיטום לריצפה, הרכב לא כזה רועש האמת אבל אתה צודק לא יזיק לו עוד קצת, אבל זאת כבר רמה אחרת של הוצאות. בנוגע למיוצר בסין, אתה תצחק על האריזה של הדבק לא זכור לי שראיתי, אבל כן ראיתי את זה רשום על הטוויטר המקורי. (רואים באחת התמונות).

elad11- לא השתמשתי במנחת משום שהחלפתי רדיו. בכל אופן במגבר שהתקנתי קיים מנחת מובנה, שאמור לעבוד בסדר, בחיים א השתמשתי בו. הרדיו מתפרק על יד הוצאת המסגרת והוצאת 4 הברגים שלמטה. הספסל האחורי, פשוט מרימים מקדימה ומושכים אותו קדימה. יש לו למטה 2 מוטות ברזל שמשחררים על מנת להוציא.

chundrik- בהצלחה בפרוייקט, לפני שאתם מתחילי תוודאו שיש לכם מספיק זמן וכלים . כמו כן גם תזהרו עם פירוק הדלת והחלון הקידמי.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לקחתי את המידות של החור הפנימים והמדרגה מדף נתונים של רמקול לרכב (עדיף שתשתמש בזה של הרמקול שאתה רוצה להתקין). להגבי מה שקשור לרכב, יצרתי מין שבלונה מנייר לפי רמקול מקורי של סיאט (שהיה לחבר), ולפיו חתכתי את החלק החיצוני של הטבעת. מרחק הברגים ממרכז המעגל הוא מערך 8.5 ס"מ, מרחק בין חור לחור אם תמדוד בקו ישר אמור להיות גם כן ככה. לגבי קוטר הקדחים לברגים, אני לא זוכר בדיו, נראה לי באיזור ה 4.5 מ"מ. את השקע של הברגים הכנתי בערך, לפי ראש כירסום שהיה לי.

פורסם

הכנתי הכל בגדול הכל כבר מוכן כולל טבעות , רק מחכה לאיטום שיגיע בגדול.

מה שכן עדיין לא הצלכתי למצוא ברגים כמו שהגיעו ברמקול המקורי (הם ממש עבים וקצרים יחסית...) צריך כאלה ארוכים יותר...

יש כיוון מאיפה לקנות ?

תודה.

2017 Type R

פורסם

חשבתי על זה אבל לא יודע עד כמה זה פרקטי , כי עדיין הוא מחזיק על כמה מילימטרים בודדים את הטבעת על הדיפון.

טוב נראה כבר מה נעשה אולי באמת נעשה שקע כזה בטבעת.

תמונות יהיו בשפע , אני מתעד הכל ומצלם דיי הרבה , לוקח זמן כי עובדים רק בסופשים.

אני חייב לציין שזה ממש מבאס לנסוע כל שבוע עם רכב מפורק אך התוצע הסופית שווה את זה :)

2017 Type R

פורסם

אני לא מאמין שתצליח למצוא בורג זהה בדיוק באורך שאתה צריך. מה שכן ניתן להתאים את הטבעת. הבורג אגב אמור להיכנס כמו שצריך,לא כמה מילימטרים.

פורסם

הבורג המקורי המקורי אמור להחזיק טוב ולא מילימטרים בודדים. בורג ארוך יותר ניתן להשיג בלי בעיה. אתה רק צריך להיות זהיר ולא לקחת בורג ארוך במיוחד ואז הוא יחדור את הדיפון.

אתה יכול להעתיק מפה :

 

http://www.ecaudio.co.il/pl_product~016~7~0.htm#

פורסם

ניראה מעולה ! תוכל לפרט מעט איך פירקת את הדיפון של הדלת או לצרף מדריך אם נעזרת באחד.

כמו כן איפה העברת את כבל המתח ? בחור של הכבל לפתיחת המכסה המנוע ?

פורסם

ely , אני יוכל לעזור עם הרוב , אני נמצע בתהליך התקנה באיביזה גם כן , ורק בסופש סיימתי להעביר את כל החיווט.

צור איתי קשר במידה ויש לך שאלות...

2017 Type R

פורסם

שלום חברים,

כל הכבוד על ההתקנה עבודה יפה מאוד התרשמתי.

שקראתי את שאר התגובות ושיש עוד חברים שעושים התקנות יפות כאלה , כייף לשמוע.

 

בשלב זה אני לא חושב להחליף את הרדיו המקורי.

יש לי מגבר 2 ערוצים ו2 רמוקלים אחוריים, אשמח להסבר יותר מפורט לבצע העברת כבלים.

1. באיזו דרך יש להעביר את הכבל חשמל ואת כבל ה RCA מהרדיו עד בגאז' ?

בתמונות ראיתי שהכבל עובר מתחת למושבים, לפני שזה מגיע לשם, דרך איפה בדיוק להשחיל את הכבל ומה מומלץ לפרק ?

2. את כבל החשמל של המגבר יש לחבר אותו למצבר עצמו או שצריך לחבר אותו בנקודה מסויימת ברכב ?

פורסם

כבל ה+ מתחבר לפלוס של המצבר.אצלי הוא עובר דרך הכנף , ואחר כך דרך חור בקורה של הרכב ליד הדלת ( החור היה שם, לא קדחתי אותו חפש גומייה שחורה). כבל המינוס של המגבר מתחבר לגוף הרכב. הRCA עובר בצד השני של הרכב. אין להעביר אותם ביחד. לגבי מה צריך לפרק, כל דבר שמפריע לך בדרך בעיקרון.

פורסם
כבל ה+ מתחבר לפלוס של המצבר.אצלי הוא עובר דרך הכנף , ואחר כך דרך חור בקורה של הרכב ליד הדלת ( החור היה שם, לא קדחתי אותו חפש גומייה שחורה). כבל המינוס של המגבר מתחבר לגוף הרכב. הRCA עובר בצד השני של הרכב. אין להעביר אותם ביחד. לגבי מה צריך לפרק, כל דבר שמפריע לך בדרך בעיקרון.

 

תודה לעזרה.

מקווה שאצליח להסתדר, אם אפשר להיות מפורט לגבי איזה חלקים ואיך לפרק אותם ללא פגיעה.

תודה

פורסם

תצטרך לפרק את הקורות (אם אתה רוצה להתקין טוויטרים במקום המקורי, את הסף של הדלת (פלסטיק השחור למטה שהולך מקדימה עד לחלק האחורי) , עוד שני חלקי פלסטיק קטנים מאחורה שבשבילם אני פירקתי את המשענת של המושבים, את הפלסטיק הלבן שבקורת האמצע ( תתחיל מלמטה,בהנחה שהרכב 5 דלתות , אם לא צריך לראות) את התא כפפות, את המשולשים הקטנים שבצידי הדשבורד.

זה די תלוי בך, מפרקים את מה שצריך כדי להעביר את החיווט, אם אתה מסתדר בלי אז אל תפרק. אין לי ממש איך להסביר לך, איך לפרק, בעיקרון תעבוד בעדינות, ועם כלים מתאימים כדי לא לגרום נזק..

החל

×
×
  • תוכן חדש...