Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לסיכום: להתייחץ לחץ כהמלצה לנהיגה סופר חסכונית בדלק, במישור.

אציין שאצלי בגיר (האוטומטי) יש מנגנון שלם שמחליט על העברת ההילוכים והוא לוקח בחשבון גם את השיפוע, והרכב (הקודם, אותו גיר) הוא מעידן מחשובי שהוא בערך שמונה דורות מחשוביים אחורה (אם דור זה שנתיים= הכפלת כוח המחשוב הממוצע, מבלי להיכנס לדקויות).

 

מה שאני מנסה להגיד זה: מוזר שהחץ מתעלם משיפוע, כשהיום מדובר בחיישן כל כך פשוט המצוי בכל מכשיר טלפון מודרני שעלותו גרושים.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא חושב שהחץ מתעלם בעלייה,הרי בעלייה טבעי שלוחצים יותר על הגז,ואז ככל שלוחצים יותר הוא מופיע יותר מאוחר (סל"ד יותר גבוה) ואז בשורה תחתונה הוא כן מתחשב.. ואת זה בדקתי.

 

בירידות הוא לא מתחשב..

פורסם

בעליה אכן לוחצים יותר על הגז, אבל לנהיגה סופר חסכונית לא לוחצים הרבה יותר על הגז (מאוד תלוי בשיפוע העליה ובאורכה), ואז דווקא צריכים להישאר בהילוך נמוך יותר.

פורסם
להתפוצץ? לא! אבל גם אם כן הרי אתם נותנים לו 3 שנות אחריות לא?

אתה נוסע בירידה בהילוך שני, ירידה מתונה לא תלולה, מגיע ל-40 ב-2000 סל"ד + -, המחשב ממליץ על שלישי, אתה מעביר, וממשיך ללחוץ כל הזמן על הבלמים כדי שהרכב לא יגיע ל-100 {בעזרת החץ כמובן}, ומה קורה לבלמים בינתיים? אתה גר בחיפה ואתה אמור לדעת את התשובה לבד...ואו שאתה מאלה שנוסעים בירידות עם רגל על הבלמים כל הזמן ולא נעזרים בהילוכים נמוכים. אולי בתור עובד "דלק" הם מחליפים לך בלמים בחינם.

את זה אפילו מלמדים בשיעורי הנהיגה הראשונים ברכב. בשיעורים הבאים מלמדים על החלפת הילוכים נכונה, כדי שהרכב {מן הסתם} ימשיך לצבור תאוצה, ולא יתאמץ מדי, כי הוא נוסע בהילוך הלא נכון, שמשמעותו צריכת דלק מיותרת, וחוסר סחיבה. זה קשור איך שהוא למושג שנקרא "מומנט". אני מקווה שזה אומר לך משהו... מצטער אם העמסתי לך את כל "הידע" הזה במכה אחת.

 

קודם כל כמו שציינתי מדובר על נסיעה במישור

שנית, גם אם בירידה אתה תלחץ על דוושת הבלם הבלמים לא "ישרפו" . הם ישחקו, ומה לעשות ככה זה עם בלמים איזה קטע, בלמים נשחקים. כמובן שאם תבלום בעזרת הילוכים הבלמים ישמרו יותר, אבל כמובן שאתה יודע רק לכתוב שטויות ולא להתייחס בכלל לתגובה שנכתבה (כי צויין להתייחס לחץ במישור בלבד).

הרכב סוחב מצויין במישור גם ב-2000 סל"ד , הוא לא מטוס זה בטוח אבל אני מניח שכשרכשת אותו וידעת שיש לו מנוע 1250 עם 82 כ"ס לא ציפית לקבל מטוס.

הלקוח דיבר על צריכת דלק אופטימלית, כמובן שאם תמשוך אותו ל3-3.5 אלף סל"ד אז הוא יאיץ מהר יותר, אבל מה לעשות כשמושכים ככה את ההילוכים הוא גם צורך יותר דלק, סתם משהו שכדאי שתלמד (או שתבקש מהמורה נהיגה שלך שיסביר לך שוב).

לגבי מומנט אני גם יכול ללמד אותך דבר או שניים, בכלל לגבי רכבים אני יכול ללמד אותך הרבה דברים, אני פשוט לא מתיימר לזה כי אתה זה מקרה אבוד כבר הבנתי.

פורסם

לחבר שלי יש פיאסטה חדשה בת 4 חודשים מנוע 1250 ידנית והוא עושה איתה ממוצע 1:16 לפי חישוב שלו.

עיקר הנסיעות עירוניות במישור ובהרים (קריות-כרמל).

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם
קודם כל כמו שציינתי מדובר על נסיעה במישור

שנית, גם אם בירידה אתה תלחץ על דוושת הבלם הבלמים לא "ישרפו" . הם ישחקו, ומה לעשות ככה זה עם בלמים איזה קטע, בלמים נשחקים. כמובן שאם תבלום בעזרת הילוכים הבלמים ישמרו יותר, אבל כמובן שאתה יודע רק לכתוב שטויות ולא להתייחס בכלל לתגובה שנכתבה (כי צויין להתייחס לחץ במישור בלבד).

הרכב סוחב מצויין במישור גם ב-2000 סל"ד , הוא לא מטוס זה בטוח אבל אני מניח שכשרכשת אותו וידעת שיש לו מנוע 1250 עם 82 כ"ס לא ציפית לקבל מטוס.

הלקוח דיבר על צריכת דלק אופטימלית, כמובן שאם תמשוך אותו ל3-3.5 אלף סל"ד אז הוא יאיץ מהר יותר, אבל מה לעשות כשמושכים ככה את ההילוכים הוא גם צורך יותר דלק, סתם משהו שכדאי שתלמד (או שתבקש מהמורה נהיגה שלך שיסביר לך שוב).

לגבי מומנט אני גם יכול ללמד אותך דבר או שניים, בכלל לגבי רכבים אני יכול ללמד אותך הרבה דברים, אני פשוט לא מתיימר לזה כי אתה זה מקרה אבוד כבר הבנתי.

 

מבלי להיכנס לריב הקטן שהתחלתם פה: בבלימה ממושכת בירידה תלולה וארוכה, הבלמים בהחלט יכולים להתחמם ולאבד לחלוטין את כוחם. חשוב מאוד להגביל את המהירות באמצעות שילוב הילוך מתאים (נמוך), זה מפחית בצריכת הדלק ולא שוחק את המנוע (רק גורם ליותר רעש). בלימה נכונה היא בלימה קצרה והחלטית (קשה ללמד את זה בהתכתבות).

אני אישית אשמח אם שניכם תפסיקו להגיב בשרשור הזה!

פורסם
תעביר הילוכים מתי שהחץ מסמן לך..

 

 

זאת בערך בין העצות הכי גרועות שאתה יכול לתת למישהו שנוהג ברכב.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
קודם כל כמו שציינתי מדובר על נסיעה במישור

שנית, גם אם בירידה אתה תלחץ על דוושת הבלם הבלמים לא "ישרפו" . הם ישחקו, ומה לעשות ככה זה עם בלמים איזה קטע, בלמים נשחקים. כמובן שאם תבלום בעזרת הילוכים הבלמים ישמרו יותר, אבל כמובן שאתה יודע רק לכתוב שטויות ולא להתייחס בכלל לתגובה שנכתבה (כי צויין להתייחס לחץ במישור בלבד).

הרכב סוחב מצויין במישור גם ב-2000 סל"ד , הוא לא מטוס זה בטוח אבל אני מניח שכשרכשת אותו וידעת שיש לו מנוע 1250 עם 82 כ"ס לא ציפית לקבל מטוס.

הלקוח דיבר על צריכת דלק אופטימלית, כמובן שאם תמשוך אותו ל3-3.5 אלף סל"ד אז הוא יאיץ מהר יותר, אבל מה לעשות כשמושכים ככה את ההילוכים הוא גם צורך יותר דלק, סתם משהו שכדאי שתלמד (או שתבקש מהמורה נהיגה שלך שיסביר לך שוב).

לגבי מומנט אני גם יכול ללמד אותך דבר או שניים, בכלל לגבי רכבים אני יכול ללמד אותך הרבה דברים, אני פשוט לא מתיימר לזה כי אתה זה מקרה אבוד כבר הבנתי.

רק שכחת לציין ש"הרכב סוחב מצויין במישור גם ב-2000 סל"ד" בהילוך ראשון, ושני. שכידוע 2000 סל"ד ברכב הזה רחוקים "שנות אור" משיא המומנט, וזה אומר במילים אחרות ופשוטות, {שנכתבו במיוחד בשבילך!} שיא המומנט ברכבים=המנוע בתחום היעיל ביותר, מבחינת הסחיבה.

בקשר לבלמים, אתה ממשיך לדרבן נהגים להשתמש רק בבלמים ולא להיעזר במנוע? כנראה שבאמת לא למדת כלום. אולי יש לך מטרה אחרת, כי הרי שאין אחריות על עיוות צלחות בלימה, שגורמות לרעידות בהגה לאחר מכן.

תמשיך למכור מכוניות, אבל אל תספר שטויות ללקוחות לגבי החלפת ההילוכים לפי החצים.

פורסם
ברשותי הפיסאטה החדשה בצורה הידנית.

עברה 400 קילומטר,(לא מספיק כדיי לאמוד את הצריכה האמיתית?)

אחריי חישוב אוכלת 1:12 משולב.

ההגיוני???

הבנתי שעד 500 ק"מ צריכת הדלק שונה ,הצמיגים והמנוע עדיין לא "משופשפים" האם נכון?

הנסיעה לא רגועה מדי אבל גם לא אגרסיבית,סבירה....

אשמח להסבר,אם יש..:evil:

עדכון

חל שיפור 1:15 +-

כמה ק"מ כבר עברת איתו?

700+-

 

כמובן שלא מתייחס לחץ.

בשני המקרים המדידה בוצעה על מיכל דלק אחד (אפילו פחות), אינני חושב שאתה יכול להגיע למסקנות כל שהם על סמך כך, לא לחיוב ולא לשלילה.

גם אם המסלול היה זהה בשניהם, עדיין יכול להיות שעומסי התנועה היו שונים, הרמזורים היו יותר ירוקים מאשר אדומים וכו'.

 

זה בסדר, אתה יכול להמשיך ולנהל מעקב אחרי צריכת הדלק, אך למסקנות תגיע אחרי מספר תדלוקים שבהם תראה מגמה של צריכה מסויימת.

פורסם
רק שכחת לציין ש"הרכב סוחב מצויין במישור גם ב-2000 סל"ד" בהילוך ראשון, ושני. שכידוע 2000 סל"ד ברכב הזה רחוקים "שנות אור" משיא המומנט, וזה אומר במילים אחרות ופשוטות, {שנכתבו במיוחד בשבילך!} שיא המומנט ברכבים=המנוע בתחום היעיל ביותר, מבחינת הסחיבה.

בקשר לבלמים, אתה ממשיך לדרבן נהגים להשתמש רק בבלמים ולא להיעזר במנוע? כנראה שבאמת לא למדת כלום. אולי יש לך מטרה אחרת, כי הרי שאין אחריות על עיוות צלחות בלימה, שגורמות לרעידות בהגה לאחר מכן.

תמשיך למכור מכוניות, אבל אל תספר שטויות ללקוחות לגבי החלפת ההילוכים לפי החצים.

 

טוב אני מבין שלהתווכח איתך זה כמו להתווכח עם קיר, תיסע, תגיע לשיא המומנ"ט ב-4000-4500 סל"ד תתלהב כמה הרכב סוחב ואז תחזור לפורום ותתלונן על הפורד פיאסטה כמה שהיא לא חסכונית וכמה שהיא זוללת לך דלק.

לגבי הבלמים אני אפילו לא אגיב על מה שכתבת כי זה לא באמת שווה תגובה.


×
×
  • תוכן חדש...