Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב אני מבין שלהתווכח איתך זה כמו להתווכח עם קיר, תיסע, תגיע לשיא המומנ"ט ב-4000-4500 סל"ד תתלהב כמה הרכב סוחב ואז תחזור לפורום ותתלונן על הפורד פיאסטה כמה שהיא לא חסכונית וכמה שהיא זוללת לך דלק.

לגבי הבלמים אני אפילו לא אגיב על מה שכתבת כי זה לא באמת שווה תגובה.

יש עובדות שלא ניתן להתווכח אליהם. מהירות שיוט בבינעירוני היא 90 קמ"ש {+ -}. זוהי גם המהירות שרוב היצרנים בודקים את צריכת הדלק בבינעירוני.

יש? עד כאן? יופי!. המנוע בפיאסטה מסתובב על כ-2800 סל"ד במהירות הזו. לפי החצים ברכב, בהילוך החמישי אפשר לנסוע כבר ב-59-60 קמ"ש, כאשר המד

טורים מראה על 1900-2000 סל"ד בערך. אתה מצפה שהאנשים ייסעו 60 קמ"ש בבינעירוני בתור מהירות שיוט חדשה? כי אתה טוען שזה חוסך דלק? וזה לא.

אז הנה עובדה חדשה {שבטוח ידעת אותה}, ב-2800 סל"ד, בחמישי, במהירות שיוט, הרכב שאתה מספר לכולם שהוא חסכוני בדלק, הוא בפירוש לא ולא.

תתרגל לעובדה שאתה מוכר רכבים עם הרבה יתרונות בנהיגה, אבל אינם חסכוניים בדלק בכלל, יש להם לא מעט בעיות עם הגיר הרובוטי, ונמסרים אפילו עם חלודה ללקוח במעמד המסירה. ומלבד המבצע האחרון שעשיתם, רוב המסירות שלכם{הכוונה לפוקוס דווקא} היו לחברות הליסינג.

שלא לדבר על זה שהצלחתם "לדחוף" לי פיאסטה חדשה מלוכלכת, עם טיפות חומצתיות על הצבע. זה לא היה יפה.

לפותח השרשור. מה שציינת, זו צריכת הדלק ברכב שלך. אל תתבאס מזה. חוץ מזה הרכב לא רע בכלל...הם יכלו למכור את הרכב הזה בכמויות, אילו היו מתמחרים

אותו מלכתחילה במחיר המבצע שהיה. אבל מה לעשות, רק עכשיו נזכרו שקיימים גם לקוחות פרטיים בארץ ולא רק ליסינג.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש עובדות שלא ניתן להתווכח אליהם. מהירות שיוט בבינעירוני היא 90 קמ"ש {+ -}. זוהי גם המהירות שרוב היצרנים בודקים את צריכת הדלק בבינעירוני.

יש? עד כאן? יופי!. המנוע בפיאסטה מסתובב על כ-2800 סל"ד במהירות הזו. לפי החצים ברכב, בהילוך החמישי אפשר לנסוע כבר ב-59-60 קמ"ש, כאשר המד

טורים מראה על 1900-2000 סל"ד בערך. אתה מצפה שהאנשים ייסעו 60 קמ"ש בבינעירוני בתור מהירות שיוט חדשה? כי אתה טוען שזה חוסך דלק? וזה לא.

אז הנה עובדה חדשה {שבטוח ידעת אותה}, ב-2800 סל"ד, בחמישי, במהירות שיוט, הרכב שאתה מספר לכולם שהוא חסכוני בדלק, הוא בפירוש לא ולא.

תתרגל לעובדה שאתה מוכר רכבים עם הרבה יתרונות בנהיגה, אבל אינם חסכוניים בדלק בכלל, יש להם לא מעט בעיות עם הגיר הרובוטי, ונמסרים אפילו עם חלודה ללקוח במעמד המסירה. ומלבד המבצע האחרון שעשיתם, רוב המסירות שלכם{הכוונה לפוקוס דווקא} היו לחברות הליסינג.

שלא לדבר על זה שהצלחתם "לדחוף" לי פיאסטה חדשה מלוכלכת, עם טיפות חומצתיות על הצבע. זה לא היה יפה.

לפותח השרשור. מה שציינת, זו צריכת הדלק ברכב שלך. אל תתבאס מזה. חוץ מזה הרכב לא רע בכלל...הם יכלו למכור את הרכב הזה בכמויות, אילו היו מתמחרים

אותו מלכתחילה במחיר המבצע שהיה. אבל מה לעשות, רק עכשיו נזכרו שקיימים גם לקוחות פרטיים בארץ ולא רק ליסינג.

 

 

הנה, סוף סוף הוצאת את זה כמו שצריך, אני אפסיק להגיב פה יותר בשרשור כי התגובה האחרונה שלך מוכיחה שאתה לא באמת שווה תגובה.

פורסם

מה קרה? נגעתי בנקודה רגישה? רוצה למכור סופר מיני חסכוניות ולצאת צודק?

תעבור לקאיה ריאו, או רנו קליאו, ואז תוכל לספר את זה לכולם. אז בינתיים... אתה כבר יודע. באמת כדאי שלא תגיב.

פורסם
מה קרה? נגעתי בנקודה רגישה? רוצה למכור סופר מיני חסכוניות ולצאת צודק?

תעבור לקאיה ריאו, או רנו קליאו, ואז תוכל לספר את זה לכולם. אז בינתיים... אתה כבר יודע. באמת כדאי שלא תגיב.

 

אני פשוט לא מגיב כי ילד בן 10 היה עונה לך כרגע שאתה ילדותי, לא בגלל שאין לי מה לענות.

לא נגעת בשום נקודה רגישה תאמין לי שאני מכיר את החברה שלי והשוק קצת הרבה יותר ממה שאתה מתיימר להכיר.

כל העניין שלא באמת מעניין אותי מה דעתך, ולהתווכח איתך זה חסר טעם.

אני מאחל לך בהצלחה בהמשך ההתבכיינות שלך על כמה ש"דפקו" אותך חודשיים לפני שיצא דגם חדש והמשך ההתלוננות על כמה שאתה מסכן.

 

Peace

פורסם
אני פשוט לא מגיב כי ילד בן 10 היה עונה לך כרגע שאתה ילדותי, לא בגלל שאין לי מה לענות.

לא נגעת בשום נקודה רגישה תאמין לי שאני מכיר את החברה שלי והשוק קצת הרבה יותר ממה שאתה מתיימר להכיר.

כל העניין שלא באמת מעניין אותי מה דעתך, ולהתווכח איתך זה חסר טעם.

אני מאחל לך בהצלחה בהמשך ההתבכיינות שלך על כמה ש"דפקו" אותך חודשיים לפני שיצא דגם חדש והמשך ההתלוננות על כמה שאתה מסכן.

 

Peace

בינתיים כל התלונות שלי כנגדכם היו מוצדקות, אחרת לא היו מפצים אותי בטיפולים חינם או בהנחה בקניה חוזרת. אל תפגע, אבל הרכבים שלכם והשרות רחוק מלהיות "בסדר". לפחות כלפיי. אתה אישית לא מכרת לי את הרכב אז אין לי מה לבוא אליך בטענות. אבל אתה לוקח את זה אישית, כאילו אתה מייצר אותם.

אתה ואני לא מתווכחים, פשוט זה אתה שמתווכח על עובדות נכונות {וכרגיל} לא צודק, לגבי צריכת דלק, חלודה, גיר ועוד דברים. תתמודד עם זה.

אני לא מתכוון לענות לך יותר, תבין לבד. מבחינתי זה בזבוז זמן מיותר. יש לי הרגשה שעשית את כל ההצגה הזו כדי לעצבן. לא הצלחת!

למכור מכוניות מסויימות זה קל. אצלכם כנראה צריך גם לתחמן, עם נתונים יבשים שרחוקים מהמציאות. חבל.

פורסם

חברים יקרים,

אנחנו בפורום שבא לעזור לאנשים ממידע של אנשים אחרים, חבל על הדיון שבאמת לא הולם את רמתו של הפורום.

לכל רכב וכל חברה יש חסרונות, תקלות, ונתוני יצרן מעוותים.

לא מעט מהיצרנים והיבואנים מנסים לטייח פשלות כאלו או אחרות.

הדיון היה על צריכת הדלק של הפיאסטה שאולי לא מדהימה בסעיף זה, אבל טובה מחלק מהמתחרות ופחות טובה מחלק אחר, בפורום בזמן האחרון יש רדיפה קיצונית אחרי צריכת דלק כאילו זה השיקול היחיד בבחירת רכב.

במקרה רכשתי פיאסטה ידנית לא מזמן, והיא יכולה להתהדר בתואר הסופר מיני הנמכרת באירופה, בשלדה מצויינת, בעלות ביטוח נמוכה יחסית ועוד, ישנם לא מעט נתונים חשובים לא פחות ואפילו יותר מצריכת דלק.

בנוגע לתלונות על שירות היבואן, לא מעט חברי פורום חלקו עימנו את חוויתהם השלילית או החיובית מכל יבואן, יש דרך וצורה לעשות זאת.


×
×
  • תוכן חדש...