Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Audi ו- Lexus


zmz
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4070 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

המועמדות (רכב חדש מהיבואן)

 

1. Audi A4 1.8 TFSI 170

2. Audi Q3 2.0 TFSI quattro 170

3. Lexus IS300

 

שלושתן ברמת הגימור הבסיסית. מעבר להבדלים הברורים כגון מנוע היברידי לעומת מכני קלאסי, או סדאן לעומת SUV וכו׳, אודה לחוות דעת ועצות מבעלי ניסיון.

עריכה אחרונה על ידי zmz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איך אפשר לתת עצה כשאתה לא רושם מה אתה צריך ועם זאת מביא דוגמאות לשלושה רכבים די שונים (במיוחד שני רכבי האאודי).

מה הדרישות מהרכב? כמה אנשים יסעו בו? האם אתה צריך אותו לטיולים? לנסיעות בעיר? לקילומטרז' גבוה במיוחד בשנה? האם מה שחשוב לך ברכב זה שיהיה יוקרתי בראש ובראשונה? או חסכוני בדלק לפני הכל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שהA4 ישנה מאוד ועומדת לקראת החלפה. משיטוט קצר באינטרנט עולה כי במהלך 2015 הדגם החדש יושק. לא יודע אם זה משנה לך אבל לי זה היה מאוד משנה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אפשר לתת עצה כשאתה לא רושם מה אתה צריך ועם זאת מביא דוגמאות לשלושה רכבים די שונים (במיוחד שני רכבי האאודי).

מה הדרישות מהרכב? כמה אנשים יסעו בו? האם אתה צריך אותו לטיולים? לנסיעות בעיר? לקילומטרז' גבוה במיוחד בשנה? האם מה שחשוב לך ברכב זה שיהיה יוקרתי בראש ובראשונה? או חסכוני בדלק לפני הכל?

 

2 מבוגרים ותינוקת

נסיעות בעיקר בתוך העיר, מידי פעם ת״א-חיפה-ת״א

קילומטרז׳ נמוך (רכב נוכחי 24000 אחרי 3.5 שנים)

חשוב לנו נוחות, רצוי אבזור עשיר.

עבור הקילומטרז׳ שציינתי, עד כמה משמעותי החיסכון הנובע מהלקסוס ההיברידית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שהA4 ישנה מאוד ועומדת לקראת החלפה. משיטוט קצר באינטרנט עולה כי במהלך 2015 הדגם החדש יושק. לא יודע אם זה משנה לך אבל לי זה היה מאוד משנה.

 

אכן חבל לי לרכוש רכב ישן, אבל הקנייה חייבת להתבצע בחודשים הקרובים, לא ניתן להמתין ל-2015.

 

האם ידוע מתי יוצא הדגם החדש?

עריכה אחרונה על ידי zmz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון של הלקסוס זה האבזור והצריכת דלק.

היתרון של הA4 זה האיכות והתנהגות כביש מעולה.

 

האבזור של ה-A4 הבסיסי טוב יותר משל הלקסוס הבסיסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה3 מאובזרת בקמצנות ועולה יותר מול הדגמים המקבילים.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עשיתי מעבר מa4 2010 ל q3 2012

לדעתי הa4 רכב יותר טוב, הוא יותר נח, מרווח ומתנהג מהq . בנוסף הוא יותר נח לשיוט ונסיעות ארוכות.

גם הq נהדר אבל אני אישית פחות מתחבר לג'יפונים (האוטו שייך לאמא).

את הלקסוס אני לא מכיר.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד אפשר בוודאות להגיד - עם קילומטרז' של של כ-7000 ק"מ בשנה, אין שום חשיבות לצריכת דלק במכונית הבאה שלך.

לדעתי בדרישות שהצגת (נוחות, אבזור עשיר) הלקסוס עדיין עונה על הכל בצורה מעולה. היא מהירה בדיוק כמו האחרות שהוצגו כאן, חסכונית בהרבה (פחות רלוונטי אבל לא מזיק), כנראה בטיחותית יותר (חיישני לחץ אויר, 8 כריות אויר לעומת 6 אצל המתחרות), כוללת פתחי אירור מאחורה ואבזור בנדיבות יתר מאשר האחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה3 מאובזרת בקמצנות ועולה יותר מול הדגמים המקבילים.

לגבי אבזור ניתן להתווכח (לכל אחד יש העדפות שונות לגבי מה חשוב לו יותר ברכב) אבל לגבי המחיר אתה טועה.

הA4 עם ה170 כ"ס עולה, לפי אתר "אוטו", 262,500 ש"ח.

BMW 320 BUSINESS עם 184 כ"ס עולה 261,500 ש"ח.

אמנם רק 1000 ש"ח הבדל, אבל עדיין לא יותר יקרה.

 

הלקסוס לעומת זאת זה כבר משהו אחר. היא מתחילה במחיר של 249,000 ש"ח, אבל היא עם מנוע 2.5 ליטר היברידי. יותר חזקה מהבימר ומהאודי, לא יודע לגבי האבזור, ויותר זולה משתיהן.

אם כבר, את האודי לא הייתי קונה, גם בגלל שהיא לקראת החלפה, גם בגלל שהמחיר שלה גבוה לעומת הלקסוס, ובמידה והבימר לא באה בחשבון, הייתי הולך על הלקסוס.

 

גילוי נאות - הכותב הינו עובד BMW.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתרון של הלקסוס זה האבזור והצריכת דלק.

היתרון של הA4 זה האיכות והתנהגות כביש מעולה.

 

איכות והתנהגות כביש? הלקסוס לוקחת את ההשוואה הזאת מול האאודי.

ואם לוקחים בחשבון את איך השאיכות נשמרת אחרי כמה שנים אז בכלל.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השכרתי במשך שבוע אודי Q3 בגרמניה, רכב נחמד ולא יותר מזה (CX-5 פרימיום עדיף בהרבה).

 

בכל מקרה אני בחרתי וקניתי את הלקסוס IS300H.

תעשה נסיעת מבחן, לא תתאכזב.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...