Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי רנו קליאו B אוטומט מנוע 1.4.

הגיר עבר שיפוץ לפני כחצי שנה אצל הבעלים הקודמים והסופ"ש החלה בעיה שבהנעה הראשונה ביום הגיר מעביר הילוכים בדפיקה חזקה ונדלקת נורת גיר, אחרי דקה של נסיעה וכיבוי והנעה מחדש הנורת תקלת גיר לא נדלקת והגיר מעביר הילוכים כמו חמאה.

 

לפני שאני נכנס לסאגת שיפוץ גיר וכו', למישהו זה קרה וידוע לו מה הבעיה יכולה להיות ועלות טיפולה?

 

תודה.

  • ספונסר פורום
פורסם

הסימפטום שאתה מתאר מתאים לשסתום וויסות לחץ שמן לא תקין, חפשבפורום מידע בנושא.

אורן

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קל:

האוטו היה במוסך ונאמר שהייה בעיית מגעים כלשהיא ותוקנה.

זה לא סידר את התקלה אך לא היה לי זמן לחזור למוסך.

 

כרגע שמתי לב לעוד כמה דברים:

אם אני מעביר הילוכים בעזרת הידים(כלומר על הילוכים 1,2) אז כשאני מעביר ביניהם אין מכות ואם אני נוסע ככה במשך כמה דקות ואז מעביר לD אין דפיקות בהעברת הילוכים.

יש ימים שהגיר לא דופק בהנעה הראשונה ויש ימים שכן...

פורסם (נערך)
עדכון קל:

האוטו היה במוסך ונאמר שהייה בעיית מגעים כלשהיא ותוקנה.

זה לא סידר את התקלה אך לא היה לי זמן לחזור למוסך.

 

 

 

גם אצלי אובחנה התקלה הנ"ל וזאת מכוון שהתקלה נקראה ע"י סורק תקלות אוניברסלי.

אם תבצע בדיקה ע"י סורק התקלות של רנו" CLIP" תגלה שהתקלה שלך היא PRESSURE REGULATION DF049

מקווה שלא מחקו לך את התקלה מזיכרון המחשב, באם כן - תמתין שהנורה תידלק שוב.

 

עיין כאן : (בהודעה 108 תשים לב שגם אני נפלתי בפח הזה של הסורק האוניברסלי אך לאחר זמן שהתקלה חזרה הבנתי שהתבדתי)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?455457-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A9%D7%A1%D7%AA%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%9D-%28%D7%A9%D7%A1%D7%AA%D7%95%D7%9E%D7%99-%D7%95%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%97%D7%A6%D7%99%D7%9D%29-%D7%91%D7%92%D7%99%D7%A8-AL4/page9

עריכה אחרונה על ידי ravidp18
פורסם

היי,תודה על התגובה.

 

הבעיה כרגע היא שהגיר כבר שבוע מעביר חלק בלי דפיקות ואין לי טענה לחזור למוסך,כי הם פשוט ישלחו אותי חזרה בטענה שהכל תקין...

פורסם

אצלי הבעיה הופיעה בשנה שעברה פעמיים (בחורף) ולא הופיעה עד החורף הזה. אך השנה הבעיה התחילה להופיע בתדירות גבוהה יותר (יומיים ברצף כשנסעתי בלילה) ולאחר מכן הבעיה הופיעה שוב אחרי שבועיים או שלושה ואז החלטתי לשים לזה סוף בעיקר כדי לא לפגוע במכלולי הגיר.

פורסם

בדיקה תעלה מקסימום 200 שקל ,במידה ותצטרך להחליף אז עוד 2000 שקל.

להחליף גיר או לשפץ יעלה לך בין 3000 עד 8000 הבחירה בסופו של יום היא שלך.

אני מבין ש2000 שקל זה גם כסף ולא בא בקלות אבל זה עדיף על חשבון מנופח של עד 8000ש"ח ןהפסד יום עבודה

×
×
  • תוכן חדש...