Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן C5 II 2005 - הודעה: engine management system faulty וקרטועים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במהלך היום האחרון, מספר פעמים, לאחר נסיעה בין עירונית בעת עצירה ברמזור למשל, נורת ה-service נדלקת, הודעה על: "engine management system faulty"

מופיעה על הצג, הרכב רועד, הטורים עולים ויורדים והמצערת לא מגיבה ללחיצה על הדוושה.

בדיקה בסקנר תקלות העלתה את הקוד הבא: P0560

 

לאחר כיבוי פעם או פעמים חזרה לעצמה.

 

קרה למישהו פעם?

למישהו פתרון מנסיון?

פורסם

בשלב ראשון פתרון היצרן אומר להחליף את התקע לבית המצערת (ומניסיון, תנקה גם את הבית מצערת \ פרפר המצערת).

 

בשום אופן לא לנקות את התקע עם תרסיס מגעים, זה עלול לעשות לחיווט יותר נזק מתועלת.

להחליף את התקע באחד חדש מקורי (בערך 200 שקל), לבצע איפוס למצערת לפי הוראות היצרן וזה אמור לפתור את התקלה.

בשום אופן לא להחליף את הבית מצערת לפני שמיישמים את הפתרון הנ"ל - ושלא יעבדו עליך.

 

קבל לינק לעזרה:

http://service.citroen.com/dtt/IFD/AC/documents/tr_TR/AIDE/2050/PDF/infodiag364.pdf

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בשלב ראשון פתרון היצרן אומר להחליף את התקע לבית המצערת (ומניסיון, תנקה גם את הבית מצערת \ פרפר המצערת).

 

בשום אופן לא לנקות את התקע עם תרסיס מגעים, זה עלול לעשות לחיווט יותר נזק מתועלת.

להחליף את התקע באחד חדש מקורי (בערך 200 שקל), לבצע איפוס למצערת לפי הוראות היצרן וזה אמור לפתור את התקלה.

בשום אופן לא להחליף את הבית מצערת לפני שמיישמים את הפתרון הנ"ל - ושלא יעבדו עליך.

 

קבל לינק לעזרה:

http://service.citroen.com/dtt/IFD/AC/documents/tr_TR/AIDE/2050/PDF/infodiag364.pdf

 

איציק

 

 

הפתרון שבלינק הוא עבור פרפרי מצערת BOSCH למנועי NFU 1.6 ו 6 צילנדרים ולא עבור מנוע 2000 RFJ.

I LOVE PEUGEOT CITROEN CARS

  • ספונסר פורום
פורסם

p0560 זוהי תקלה שקשורה למתח יתר/חסר .עם איזה סקנר בדקת?

מוסך גבע -איבחון תקלות ע"י טכנאי מומחה פיג'ו-סיטרואן ללא תשלום

אתר הבית שלנו | פייסבוק | שרשור חוות דעת ב-CarsForum

  • ספונסר פורום
פורסם

מצטרף לשאלה, באיזו סורק השתמשו כדי לשלוף קודי תקלות, סורקים אוניברסליים נוטים לזייף .

אורן

פורסם

מעדכן

נגרר למרכזי אתמול בלילה

הרגע צלצלו ואמרו שבפקק מילוי השמן חסרה גומיה ובשל כך המנוע משך אויר דרך פתח המילוי ויצר את התקלה.

לדבריהם הוחלף הפקק והבעיה נפתרה.

אמנם, אני לא החלפתי את הפקק מעולם ומאז שהכב אצלי לא הייתה שם שום גומיה. אבל אני זוכר שבמילוי שמן האחרון חיזקתי את הפקק חלש יחסית כי התבאסתי שהיה לי קשה לפתוח.

האם ייתכן שזה הפתרון?

×
×
  • תוכן חדש...