Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, רכשתי רכב חדש, ניסאן טידה 2008, עם מערכת מובנת שהגיעה מהחברה.

אציין כי אין לי הרבה ידע ומושג במערכות מולטימדיה לרכב.

 

אני רוצה מערכת שמע טובה ואיכותית אבל בלי לעוף על סכומים אדירים.

 

אז כהתחלה סביר להניח שאצטרך HU מסויים. פיוניר אני מניח?

אם כן, איזה דגם יעשה עבודה טובה ובזול? (דרישות ספציפיות שארצה - שיהיו יציאות כגון USB / AUX וכו' - לא חייב יחד, אבל אפשרי - כמה שיותר אופציות שמע ממקור חיצוני).

שאלה קטנה נוספת לגבי ה- HU, באם בעתיד ארצה להוסיף סאב ומגבר לסאב, כמה יציאות מגבר אצטרך מהפאנל?

 

--הלאה אני מניח שקומפוננט קדמי במקום הרמקולים המובנים..? חשבתי על זול וטוב, לאחר קריאה מרובה - MOREL TEMPO.

 

בשלב זה, אוכל להסתפק מהרכיבים, השאלה האם יחידת ה- HU מגבירה את המורל ולא אצטרך כהתחלה מגבר חיצוני?

באם כן, מה לגבי הרמקוליים האחוריים שבאים עם הרכב? משאיר אותם גם כן במערך? גם הם יוגברו על ידי ה- HU? איך זה עובד?

 

נ.ב - לא מעוניין בסאב כרגע.

 

לאחר הסיפתח הנ"ל אני מאמין שאוסיף סאב טוב עם מגבר חיצוני שיחמם אותו כמו שצריך....

 

 

תודה רבה לכם!

פורסם

הקפצה... אף אחד לא יכול להמליץ בנושא?

 

בכל מקרה, חבר הביא לי PIONEER DEH2050MP חדש. כך שמבחינת HU אני מסודר...

 

אני חושב שאלך על קומפוננט לקדימה, Morel Tempo 6.5 ... בסטנדרט...

 

אז במקום הכסף לפאנל, אולי אחשוב על תוספת של סאב וכנראה מגבר לסאב (?)

בתוספת של כסף כמובן....

 

אפשר המלצות?..

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
הקפצה... אף אחד לא יכול להמליץ בנושא?

 

בכל מקרה, חבר הביא לי PIONEER DEH2050MP חדש. כך שמבחינת HU אני מסודר...

 

אני חושב שאלך על קומפוננט לקדימה, Morel Tempo 6.5 ... בסטנדרט...

 

אז במקום הכסף לפאנל, אולי אחשוב על תוספת של סאב וכנראה מגבר לסאב (?)

בתוספת של כסף כמובן....

 

אפשר המלצות?..

 

בבקשה אשמח לתשובה פשוטה האם הפאנל 2050MP יספיק להגברת המורל טמפו 6.5 קדימה כהתחלה?

ואם ארצה להוסיף סאב בהמשך, הפאנל ייתן לי אופציה לחבר מגבר ואליו סאב?

 

אני לא רוצה שיערבבו אותי כשאני מגיע לחנות ולרגע ההתקנה......

פורסם

ל hu אין כניסת usb למיטב הבנתי.

יש לו יציאת rca בודדת ככה שבעתיד כן תוכל לחבר לו מגבר, אם תרצה להגביר יותר מזוג אלמנטים (למשל קומפוננט וסאב), תצטרך מפצלי rca.

 

תוכל לחבר אליו את הטמפו.

SCANSPEAK

פורסם

אוקיי , ובמידה ואעדיף להשתדרג עם הפאנל למען המגבר והסאב, תוכל לתת הצעה לדגם יחסית זול ואיכותי שייספק את מה שאני צריך? (הפיוניר 2050MP מספיק לי מבחינת "פיצ'רים, לכן שדרוג פאנל יהיה למען המגבר והסאב)

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...