Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם יש לי מצבר בן שנתיים בערך שיושב כרגע במחסן.

הוא עבר טעינה לפני ששמתי אותו במחסן .

האם הוא עדיין שמיש? או שכשהוא לא היה מחובר הוא נהרס / נפרק

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

תלוי מאוד בכימיה של המצבר קרי מצבר בתוספת קלציום/קלציום או מצבר קלציום/סילבר או מצבר חומצת עופרת מהדור היישן.

 

בתור התחלה מדוד את מתח הקטבים של המצבר.

איזה כייף לי :)

פורסם

ואיך שומרים על מצבר תקין במחסן ?

מרוקנים את המים שהמצבר מלא או שהוא ריק

או להשאיר מים ולרוקן אותו או להטעין אותו ולא לגעת?

פורסם

מה אמורה להיות הקריאה בבדיקה?

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
ואיך שומרים על מצבר תקין במחסן ?

מרוקנים את המים שהמצבר מלא או שהוא ריק

או להשאיר מים ולרוקן אותו או להטעין אותו ולא לגעת?

על מנת לשמור על מצבר במצב תקין ומוכן להתקנה ברכב רצוי לחבר אותו למטען אחזקה באופן קבוע.

איזה כייף לי :)

פורסם
מה אמורה להיות הקריאה בבדיקה?

מתח קטבים של פחות מ-11 וולט עשוי להצביע על תהליך כימי הנקרא גיפור שהתחיל במצבר והדבר מקצר את אורך חיי המצבר לכן בדרך כלל מצבר כזה רצוי למסור למיחזור.

איזה כייף לי :)

פורסם
איך נראה מודד מתח למצברים, אני רוצה לרכוש אחד כזה.

עלות יקרה?

 

בשביל לבדוק מתח אתה יכול להזמין מאיביי משהו פשוט בכמה דולרים.

 

בחנויות אלקטרוניקה יש לך ב30-50 שח.

 

אם זה רק לעכשיו תחפש אצל איזה חבר.

 

תמונה

פורסם
שלום לכם יש לי מצבר בן שנתיים בערך שיושב כרגע במחסן.

הוא עבר טעינה לפני ששמתי אותו במחסן .

האם הוא עדיין שמיש? או שכשהוא לא היה מחובר הוא נהרס / נפרק

אם המצבר היה ללא טעינה שנתיים אין לו ממש תקנה גם אם תטעין אותו והוא יעבוד זה היה עניין של שבועות עד שהוא יתפגר לגמרי

פורסם
איך נראה מודד מתח למצברים, אני רוצה לרכוש אחד כזה.

עלות יקרה?

אם אתה רוצה כלי מקצועי לאבחון מצב המצבר אתה צריך מכשיר יותר רציני מרב מודד (מד מתח).

 

לדוגמא: מכשיר תוצרת מידטרוניק.

 

http://www.midtronics.com/shop/products-1/battery-and-electrical-system-diagnostics/pbt-series-battery-and-electrical-system-testers/midtronics-pbt-200-professional-battery-tester

איזה כייף לי :)

פורסם

המצבר סהכ כמה חודשים במחסן תודה על העזרה

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
×
×
  • תוכן חדש...