Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאג'ו ET2


רון וינר
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7903 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכרתי את האוטו( כןכן גם לי היה 106 ראלי) אחרי שהחלטתי שלהגיע כל יום לאוניברסיטה באותו זה לא לעניין.

 

עכשיו אני בחיפושים אחרי קטנוע, 50 סמ"ק יספיקו לי ו ה אי טי 2 שבה את ליבי

 

יש למישהו ניסיון איתו? או שיכול סתם לספר לי עליו גם יהיה נחמד

פורסם

אחד הכלים היפים בשוק,לטעמי.

 

המנוע זהה לזה של הטייפון כך שלא אמורות להיות בעיות.

הגוף יותר כבד (חלקי מתכת) והביצועים פחות טובים.

פורסם
מכרתי את האוטו( כןכן גם לי היה 106 ראלי) אחרי שהחלטתי שלהגיע כל יום לאוניברסיטה באותו זה לא לעניין.

 

עכשיו אני בחיפושים אחרי קטנוע, 50 סמ"ק יספיקו לי ו ה אי טי 2 שבה את ליבי

 

יש למישהו ניסיון איתו? או שיכול סתם לספר לי עליו גם יהיה נחמד

מכרת את הראלי בלי לאול אותי אם אני רוצה לקנות ?!?

אוף כמה זמן חיפשתי כזאת... :mad:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

לאחד החברים היותר טובים שלי יש את ה ET2 אני ממש אוהב אותו הוא נוח מאוד יחסית מאיץ נחמד מאוד בהתחשב בזה שהוא קטנוע 50 סמ"ק

הוא מעט גדול מהמקובל בקטגוריית ה 50 סמ"ק אבל אני ממש אהבתי אותו הוא מאוד אמין (מנוע זהה למנוע של הטייפון) אגזוזו אחד והוא סוגר 75 ביום טוב ביום רע 70 בלי מאמץ כלל

אני חושב שזה אחלה קטנוע ואני מאוד אוהב את הצורה "המיושנת משהו שלו" ממש ווספה רק חדש !

 

לסיכום קטנוע נחמד ואמין זריז אך גדול אבל הגודל לא מהווה שום בעיה כי המישקל שלו לא כבד במיוחד!

פורסם
מכרתי את האוטו( כןכן גם לי היה 106 ראלי) אחרי שהחלטתי שלהגיע כל יום לאוניברסיטה באותו זה לא לעניין.

 

עכשיו אני בחיפושים אחרי קטנוע, 50 סמ"ק יספיקו לי ו ה אי טי 2 שבה את ליבי

 

יש למישהו ניסיון איתו? או שיכול סתם לספר לי עליו גם יהיה נחמד

בקצרה,

אם אתה מאיזור המרכז, וחי במקום ללא עליות מיוחדות, אז הכלי הזה הוא כיפי ומפנק.

 

אל תחפש ביצועיסט מרשים, אלא יותר משהו נוח ובעל מראה יחודי (היום. פעם זה היה לכולם).

 

נחמד שהוא עשוי פח, ואפשר לתקן, מה רק שהצבע שלו לא תמיד יוצא מתאים. רצוי לגשת לצבעי מקצועי.

 

יופי של קטנוע.

שוק לא בשמיים במילים עדינות.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם

אין הרבה בשוק, יכול להיות שיקח לך זמן למצוא אחד מנגד גם הסחירות שלהם לא משהו כך שתוכל לאסוף אותו בזול.

קצת כבד וגדול על המנוע שלו אבל הסטייל מפצה על הכל.

תהנה, ובהצלחה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...