Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש סוכנות שתקנה ממני את האוטו במחירון \ קרוב מאוד למחירון בטרייד אין

שיש לה רכבים מעניינים - הנעה אחורית \ טורבו ,קבריו

מישהו מכיר ?

פורסם

כמעט כל סוכנות תשחק איתך במחירון מול מחירון.

כנראה שזה לא ישתלם לך כי אם תבוא עם כסף ימכרו בהרבה פחות.

מה אתה מנסה למכור?

פורסם
אני מחפש סוכנות שתקנה ממני את האוטו במחירון \ קרוב מאוד למחירון בטרייד אין

שיש לה רכבים מעניינים - הנעה אחורית \ טורבו ,קבריו

מישהו מכיר ?

אין דבר כזה. גם אם יגידו לך שיש דבר כזה, אז זה לא נכון ואין דבר כזה. תמיד אם תבוא עם מזומן, תקבל תנאים טובים יותר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אין דבר כזה. גם אם יגידו לך שיש דבר כזה, אז זה לא נכון ואין דבר כזה. תמיד אם תבוא עם מזומן, תקבל תנאים טובים יותר.

 

זה מעניין מה שאתה אומר.

האם זה נכון גם אם אני עושה טרייד אין מול יבואן, בקניית רכב חדש?

פורסם

קודם כל כן.

כי אם תבוא עם כסף יעשו לך הנחות, יתנו לך מתנות ותוספות.

ולא שאם תבוא עם רכב לא תקבל שום דבר אקסטרא, פשוט פחות.

תבינו שהם באים להרוויח כסף, ובצדק כי זה הפרנסה שלהם יש יותר חזירים ויש פחות ולכן כשהולכים אליהם צריך לדעת טוב טוב מה יש לכם בידים ועם מה אתם הולכים לצאת ובהתאם לפתוח את הכיס.

פורסם
זה מעניין מה שאתה אומר.

האם זה נכון גם אם אני עושה טרייד אין מול יבואן, בקניית רכב חדש?

כן, זה נכון גם לרכב חדש וגם לרכב משומש.

 

בשורה התחתונה, אי אפשר לתת לך מחיר מחירון על רכב משומש כי במקרה המאוד אופטימלי יהיה אפשר למכור אותו הלאה ללקוח הבא במחיר מחירון. זה בדרך כלל לא קורה, כי "מי קונה היום במחיר מחירון?". אז בטרייד אין יודעים שגם על הרכב שלך יצטרכו לתת הנחה בהמשך.

אבל גם העבודה שלהם עולה כסף - איפה הכנה למכירה? איפה זמן שהרכב שלך עלול לעמוד במגרש ובינתיים המחירון שלו יורד? ומה עם משכורת לעובדים בטרייד אין, הם מתנדבים? ומזגן בסוכנות? וארנונה? ורישיון עסק? ואתר אינטרנט משוכלל עם תמונות?

 

אף אחד בטרייד אין הוא לא פילנטרופ שרוצה לעזור לך לקנות רכב וכולם רוצים שכר על העבודה שלהם, אני בטוח שגם אתה.

 

אז אם אתה בא עם "כסף מזומן" וחוסך כסף לסוכנות - יוכלו להוריד לך את המחיר. ואם לא, אז לא.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני מחפש סוכנות שתקנה ממני את האוטו במחירון \ קרוב מאוד למחירון בטרייד אין

שיש לה רכבים מעניינים - הנעה אחורית \ טורבו ,קבריו

מישהו מכיר ?

 

כמו שאמרו קודמי לקבל מחיר מחירון זה לא אפשרי אך אם תרצה רכב חדש מסוג פורד נוכל ללכת לקראתך בהחלפת רכבך.

ישנם לקוחות מהפורום לא מעטים שקנו אצלנו פוקוס ST ופיאסטה ST .

נשמח לקבל לקוח חדש.

פורסם
כמו שאמרו קודמי לקבל מחיר מחירון זה לא אפשרי אך אם תרצה רכב חדש מסוג פורד נוכל ללכת לקראתך בהחלפת רכבך.

ישנם לקוחות מהפורום לא מעטים שקנו אצלנו פוקוס ST ופיאסטה ST .

נשמח לקבל לקוח חדש.

 

כמה עולה פיאסטה ST?

פורסם

בכל מקום סוכנות הטרייד-אין היא יחידת רווח עצמאית, אפילו כאשר הבעלים הוא גם הבעלים של סוכנות מכירת הרכב החדש. לכן, אם בקנית רכב חדש מאד "חמים עליך", אז הם בסך הכל יכולים להוסיף מהתקציב שלהם למחיר שהטרייד אין מוכן לתת לך. וזה אותו התקציב שאיתו הם היו אמורים לתת לך הנחת מזומן או אביזרים. אז אל תצפה לזה שמישהו ייפול מהכיסא וייתן לך מחירון. ואני בדקתי את זה בחמש סוכנויות של יבואנים שונים. בכולן אחרי שנתנו לי מחיר לרכב שלי לחצתי על מחיר טוב לחדש, וגיליתי שאני יכול לקבל הנחה גדולה על חדש אם אני מוותר על הטרייד אין. זה ממש הפך מבחינתי לכלי כדי לקבל הנחה גבוהה על חדש. למשל, בקרסו איש מכירות הוסיף 10 אלפים שקלים על מה שאמרה לו הבחורה מהטרייד אין בטלפון. הוא לא ידע שאני שומע את השיחה, ומכאן הבנתי שהוא הוסיף "לטובתי" את הסכום. אבל אז התעקש שאני אשלם מחירון. אחרי משא ומתן קצר הבהרתי לו שאני יודע שהם תקועים עם המכוניות ואני לא קונה. אחר יומיים קיבלתי הצעה בטלפון בה הם הציעו לי כבר 13 הנחה בלי הטרייד, ושאלו בכמה אני מוכן לקנות. פשוט שוק נעליים...

פורסם
בכל מקום סוכנות הטרייד-אין היא יחידת רווח עצמאית, אפילו כאשר הבעלים הוא גם הבעלים של סוכנות מכירת הרכב החדש.

לא נכון.

 

אני עובד באולם תצוגה של אחד היבואנים הגדולים במדינה, אני מוכר את הרכבים החדשים, וכאשר אני עושה טרייד אין, אני גם מוכר את המשומש. הכל מתחיל ונגמר באותו מקום. הכסף מגיע לאותו חשבון בנק ולאותו בעל בית.

לצורך העניין, כאשר מישהו קונה ממני רכב חדש, הוא מבצע העברה בנקאית לחשבון הבנק של החברה, וכאשר מישהו קונה רכב משומש, ההעברה הבנקאית היא לאותו חשבון בנק בדיוק.

 

אני בטוח שיש עוד מקומות כאלה, כמובן שיש מקומות שעובדים לפי השיטה שאתה ציינת.

אבל זה לא נכון להגיד שזה ככה בכל מקום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
לא נכון.

אני עובד באולם תצוגה של אחד היבואנים הגדולים במדינה, אני מוכר את הרכבים החדשים, וכאשר אני עושה טרייד אין, אני גם מוכר את המשומש. הכל מתחיל ונגמר באותו מקום. הכסף מגיע לאותו חשבון בנק ולאותו בעל בית.

לצורך העניין, כאשר מישהו קונה ממני רכב חדש, הוא מבצע העברה בנקאית לחשבון הבנק של החברה, וכאשר מישהו קונה רכב משומש, ההעברה הבנקאית היא לאותו חשבון בנק בדיוק.

אני בטוח שיש עוד מקומות כאלה, כמובן שיש מקומות שעובדים לפי השיטה שאתה ציינת.

אבל זה לא נכון להגיד שזה ככה בכל מקום.

אין קשר לחשבון בנק. עצם זה שמישהו נמדד על ביצועי הטרייד-אין בנפרד מביצועי מכירת רכב חדש, זה כבר יוצר הפרדה. והאמת שהפרדה כזו לא חשובה מבחינת מי ששאל כאן - השורה התחתונה היא שזו שמיכה קצרה. אם תקבל מחיר טוב על המשומש זה כי אתה משלם "יותר מדי" על החדש או על המשומש היקר יותר שאתה לוקח.

ואתה עובד ברנו במקרה, שהזכרתי במה שכתבתי?

יהיה נחמד אם בשפע המלצות שאתה מפזר בפורום תופיע חתימה שלך "הנ"ל עובד במכירת רכבי X". למען ההגינות.

×
×
  • תוכן חדש...