Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקודנית ברכב שלי החליטה להשתגע, המספר שלוש בקודנית החליט

שהוא מפסיק לעבוד, ואם כבר עובד הוא נילחץ פעמיים, הקודנית של רב בריח

אני רוצה לנתק אותו לאלתר, שהקודנית דרוכה יש לי סטרטר אך לא מניע

איפה לדעתכם מתבצע הניתוק?

אני מעוניין לסדר בכוחות עצמי, אשמח לעזרתכם :)

פורסם

אל תנתק.

תפרק את לוח המקשים ותחליף את הגומיה של הכפתורים.

 

את הגומיה אפשר לקנות אצל מתקינים שעובדים עם קודניות מאותטהסוג שמותקן אצלך.

 

הפתרון הזמני הוא להחליף לקוד שלא כולל את הספרה 3.

 

 

באופן כללי ממליץ לא להשתמש בקודים שכוללים ספרות זהות, לדוגמא 4487, 6613 וכו', כי אז אחד הכפתורים נלחץ בכמות כפולה מהשאר ומתקלקל ראשון.

 

 

פורסם
אל תנתק.

תפרק את לוח המקשים ותחליף את הגומיה של הכפתורים.

 

את הגומיה אפשר לקנות אצל מתקינים שעובדים עם קודניות מאותטהסוג שמותקן אצלך.

 

הפתרון הזמני הוא להחליף לקוד שלא כולל את הספרה 3.

 

 

באופן כללי ממליץ לא להשתמש בקודים שכוללים ספרות זהות, לדוגמא 4487, 6613 וכו', כי אז אחד הכפתורים נלחץ בכמות כפולה מהשאר ומתקלקל ראשון.[/quote

 

נגיד שהצלחתי ללחוץ על הקודנית והיא כרגע לא דרוכה

יש לי אפשרות לשנות קוד?

×
×
  • תוכן חדש...