Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ברשותי פיאסטה. אין מה לחשוש מהגיר הרובוטי, הרכב נוח, זריז ומפנק. אני נהנה מכל רגע. וצריכת הדלק לא כ"כ נוראית. אצלי אוכל 1:12 כשרוב הנסיעות בתוך העיר. בעוד כמה שנים גם ככה רוב הרכבים החדשים יתבססו על גיר רובוטי. בנוסף שווה לבדוק גם את הקליאו החדשה, למרות שהיא יקרה קצת

 

אפשר לדעת באיזו עיר אתה מקבל את הצריכה המדוברת?

אני חוששת שעם כל הרצון הטוב, הרכב שברשותך קצת חדש מידי מכדי לתת חוות דעת לגבי אמינותו של הגיר הרובוטי.

ברשותי רכב כמעט בן 4 ו70 אלף ק"מ עם גיר רובוטי, בינתיים הגיר 100% אבל גם זה עדיין לא ממש מדד לאמינות לטווח הארוך. ההורים שלי לא מחליפים רכב כל 3 שנים וגם לא כל 5.

 

 

יש באלבר הונדה ג'אז היבריד חדשות עם 0 ק"מ.

בנוסף הרכב הוצע במבצע לאחרונה, כדאי לבדוק בסוכנות.

לדעתי היא אפשרות ראויה בהחלט.

 

תודה רבה על המידע, אבל הדגם ההיברידי לא מעניין אותם. אתה יודע במקרה מה קורה עם הדגם הרגיל? גם הוא ירד לכיוון ה100K בגלל ההחלפה הצפויה?

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

לנה, אני אחדד לגבי הסויפט, שנמצא אצלי כ-10 חודשים.

1. לא מדובר ברכב מיושן אלא בדגם שהופיע ב-2011. למרות הדמיון החיצוני מדובר ברכב שונה מהדגם הקודם מבחינות רבות, בעיקר מנוע חדש. תיבת ההילוכים היא תיבה פלנטרית, אני מניח שהתיבה המוכרת והטובה של סוזוקי.

2. אני נוהג בדגם הבסיסי, שמבחינתי מספק את צרכי, ובשלב שבו רכשתי אותו, בסמוך למעבר דירה אחרי שיפוץ ענק, נתן את יחס העלות - תועלת הטוב ביותר שמצאתי (אחרי שאשתי פסלה את הפיקנטו). כאמור - האבזור בסיסי, יש גם שני דגמים יותר מצויידים, ואני חושב שגם בדגם הבסיסי חלה התקדמות מ-2013 להיום (אבל מצריך בדיקה בסוכנות).

3. צריכת הדלק אצלי סביב 13 קמ"ל בשימוש מעורב עירוני - פרברי (חיפה - קריות - עכו), עד 16 קמ"ל בבין עירוני מלא. בנסועה שציינת זה פרמטר משני.

4. סה"כ אני נהנה לנהוג במכונית, מרגיש יציב ואוחז ואין לי שום בעיות בעליות של חיפה - השילוב של המנוע בתיבת ההילוכים עושה עבודה מצויינת.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני ראיתי פרסומים לגבי ההייבריד, כדאי לבדוק ספיציפית בסוכנות של הונדה וגם בסניף של אלבר שקרוב אליכם.

פורסם

user-online.png תודה רבה על התגובה המפורטת (כיף לראות איך "טון" התגובה שלך השתנה לעומת העמוד הראשון).

1. אני יודעת שהדגם הוחלף ב2011, משהו עדיין מרגיש שם קצת ישן. כנראה העיצוב הסולידי של סוזוקי תורם להרגשה.

2.לפי האתר הרשמי של סוזוקי, ההבדלים בין רמות הגימור מסתכמים ב: בקרת שיוט, פנסי ערפל, גלגלי מגנזיום 16" ולפי המחירון הרשמי 4000 ש"ח הפרש.

אם זה יהיה ההפרש הסופי בין הדגמים, כנראה שהדגם המאובזר יותר יבחר.

3. תודה על ההתייחסות לצריכת הדלק, המסלול של אבא שלי די דומה לשלך. נסיעות בתוך ירושלים (שידועה בעליות החדות שלה כמו חיפה) וגיחות מחוץ לעיר. הנתונים שלך נתנו תמונת מצב יותר קרובה למציאות.

 

כמו שכתבתי כבר, הורי מחליפים רכב פעם באף פעם (הרכב הנוכחי חוגג החודש 14 שנים בשמפחה והתוכניות לגבי הרכב החדש די זהות), לכן חשוב לי שהם יעשו את הבחירה הכי טובה עבורם ויבחרו ברכב שישרת אותם על הצד הטוב ביותר.

נכון לעכשיו, הספייס ורסו לא במלאי וצפוייה להגיע רק בספטמבר, אם מחכים לה אז נחכה כבר לראות מה תחדש מאזדה 2.

אם יוחלט להחליף את הרכב כבר עכשיו, אז הסוויפט נשמעת לי כמו בחירה שקולה ובוגרת, השארתי פרטים כדי שיחזרו אלי עם מידע על ימי מכירות שלהם.

 

user-offline.png, שוב תודה, נבדוק את העיניין. למרות שלדעתי, לא הרבה השתנה בחצי שנה וההנחות המשמעותיות הן על הדגמים ההיברידיים.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אני לא יודעת אם אבא שלי ישחרר מהסטיגמה על רנו.

 

איך יש לו בעיה עם רנו, בזמן שאין לו בעיה עם פיאט?

 

בכל אופן, מה עם הוואגיות?

:idea:
פורסם

לפני שמתנפלים עליי לגבי אמינות של הצרפתיות (אז בואו לא נכנס לזה כרגע)- שקלת אולי את ה- 1.6 208, נכון שזה גיר עם רק 4 הילוכים אבל באמת שמעבר לזה זה אחלה של אוטו, הפנים שלו יפה מאוד (כמו החוץ אם אפשר להוסיף) ומעבר לזה אחרי שהורידו את המחיר למשהו שפוי, אז אולי שווה לבדוק ואם ההורים שלך יאהבו אותה אז כמובן לעשות נסיעת מבחן.

פורסם
איך יש לו בעיה עם רנו, בזמן שאין לו בעיה עם פיאט?

 

בכל אופן, מה עם הוואגיות?

 

ישם שם תיבות רובוטיות ואם אני לא טועה, היא לא רוצה רובוטי..

פורסם

אני עובדת על החינוך שלו. עם הפיאט הצלחתי (רואה את הרכבים של בן הזוג שלי).

וואגיות, לא רוצה לפתוח תיבת פנדורה בפורום, אבל לא בא לי להעמיד אותו במצב שיצטרך להתמודד עם השרות של צ'מפיון ולריב איתם על מנוע\גיר. העברית שלו לא 100% והוא גם לוקח דברים מהר מידי ללב. אם כבר רכב חדש, שיהנה עם כמה שפחות דאגות.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
לפני שמתנפלים עליי לגבי אמינות של הצרפתיות (אז בואו לא נכנס לזה כרגע)- שקלת אולי את ה- 1.6 208, נכון שזה גיר עם רק 4 הילוכים אבל באמת שמעבר לזה זה אחלה של אוטו, הפנים שלו יפה מאוד (כמו החוץ אם אפשר להוסיף) ומעבר לזה אחרי שהורידו את המחיר למשהו שפוי, אז אולי שווה לבדוק ואם ההורים שלך יאהבו אותה אז כמובן לעשות נסיעת מבחן.

 

תודה על ההצעה, אם על רנו הצלחתי לדבר איתו (בכל זאת שיתוף פעולה עם ניסן) על פג'ו הוא לא מוכן לשמוע.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
תודה על ההצעה, אם על רנו הצלחתי לדבר איתו (בכל זאת שיתוף פעולה עם ניסן) על פג'ו הוא לא מוכן לשמוע.

 

fair enough

פורסם

אז חוץ מהסוויפט, נותר רק היאריס אבל שם זה תיבה רציפה ויונדאי i20 מתיישנת, כן אין כבר יותר מדי אופציות, אז שיהיה הרבה בהצלחה וספרי לנו מה קרה בסוף:)

פורסם

אם את לא מוכנה לשמוע על רובוטי, זה משאיר אותנו עם פלאנטרי או רציף. הראשון לרוב לא חסכוני, אך הסוויפט מתבלטת לטובה. היאריס נפסלה, אני מבין. בקיצור, או סוויפט או מאזדה 2 החדשה (משעשע, אבל שתי אלו היו היריבות הפופולריות והמרות בשוק הסופר-מיני במהדורתן המקורית, אי אז בשנת 2007).

 

אם קרסו יואילו בטובם להביא את הניסאן נוט החדש עד בוא המאזדה 2, הייתי מכניס גם אותו למרוץ. אחרת, הייתי מכריע בין שתי אלו למעלה.

:idea:
פורסם

חבל שלא חידשו כבר את האופל קורסה אחרת זה היה יכול גם להכנס למשוואה כי שם כנראה לא תהיה תיבה רובוטית (אם להתבסס על מה שיש באסטרה)...

פורסם

user-online.png, גיר רציף לא נפסל, היאריס נפסלה. כמובן שאני אעדכן לגבי ההתפחויות, אבל אל תשאר במתח כי יכול להיות שהאקשן ידחה עד אוקטובר.

 

user-online.png, בחצי שנה האחרונה (מאז פתיחת השרשור) השתנו כמה דברים. הנסועה הולכת להיות יותר קרובה ל15K ק"מ ולא 10K. את הפיאסטה הוא פוסל יותר בגלל צריכת הדלק ופחות בגלל הגיר. הדאגה לגיר בעיקר באה ממני ולא ממנו. (שזה משעשע כי אני מתניידת בגיר רובוטי ומרוצה ממנו)

Mini Cooper S R56 - לכיף

 


×
×
  • תוכן חדש...