Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני הייתי ממליץ על הרנו קליאו החדשה.

נראה לי שזה יענה לכל הקריטריונים.

סביר להניח שאחרי נסיעת מבחן על הקליאו הוא יחשוב על הנושא של רכב צרפתי בצורה קצת אחרת..

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם מדובר בזוג מבוגר הייתי דווקה הולך על אוטו שדורג גבוה במבחני בטיחות כמו הקיה פיקנטו שקיבלה 5 כוכבים במחני הריסוק

 

מה זה משנה מה גיל של הרוכש של הרכב? אם הם היו בני 30 אז לא היה צורך ברכב בטיחותי?

בכל אופן, הפיקנטו לא באה בחשבון, היא קטנה מידי ולא חיסכונית בכלל.

 

ככה או ככה בוודאות אין שום סיבה לקנות דרך אולמות התצוגה, אלא רק ב-0 ק"מ מליסינג. ההנחה שמקבלים היום היא נטו הנחה עבורם, הם לא יצטרכו לגלגל אותה ללקוח הבא בעוד עשור.

 

צריך לעשות סבב סוכניות ולחפש את הדגם הרצוי - קחי בחשבון רק שלפעמים מוכרים את הדגם המאובזר ולפעמים את הדגם ה"ערום" וחשוב לדעת מה מקבלים.

 

מחר אבא שלי קופץ לביקור, אם יהיה זמן, נעשה סיבוב בכמה סוכנויות. חשבתי על אלבר, אלדן, קל אוטו.

אולי בדג'ט, ליסקאר, ליס פור יו? מישהו מכיר? ממליץ?

 

תבדוק סוזוקי ספלאש לדעתי אחלה אוטו שמעתי עושה 1:14 מנוע 1300

 

ספלאש רכב קטן וספרטני, לא בדיוק מה שאנחנו מחפשים. תודה.

 

גם אני הייתי ממליץ על הרנו קליאו החדשה.

נראה לי שזה יענה לכל הקריטריונים.

סביר להניח שאחרי נסיעת מבחן על הקליאו הוא יחשוב על הנושא של רכב צרפתי בצורה קצת אחרת..

 

לא יצא לי לנסוע בקליאו החדשה, אבל לפי מבחני הרכב שקראתי, היא נופלת מהמתחרות (גם מהפיסאטה) בצריכת דלק, גם לא בדיוק מצטיינת בשיכוך מהמורות ובידוד רעשי רוח. בנוסף לכך, גם היא מצויידת בגיר רובוטי (אומנם על הגיר של רנו עדיין לא יצא לי לשמוע תלונות, אבל הוא עדיין רובוטי).

כשבוחרים רכב לטווח ארוך ולא ל3 שנים, לא מושפעים בקלות ע"י נסיעת מבחן קצרה.

 

הפיינליסטיות כרגע הן הסוויפט והיאריס. אני מתעקשת על כך שאבא שלי יבצע נסיעת מבחן נוספת על היאריס כדי לקבל החלטה סופית אם הרכב בא בחשבון או לא.

אופציות של רכישת רכב מליסינג 0 ק"מ או אפילו יד שניה שנת 2012 לפחות גם נבדקות במקביל.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

הקליאו נראית פצצה ומאובזרת יחסית, אבל לפי מבחני הדרכים הביצועים מאכזבים מאוד ביחס להצהרות וצריכת הדלק גבוהה. בנוסף, הרכב לא נוח ואיכות ההרכבה לא טובה.

פורסם

לגבי היאריס, תקראי בפורום משהו שם אחרי 9 חודשים לא ממש מתרשם ממנה,רק תסתכלי. בכל זאת אמרת שהרכב לטווח ארוך.

פורסם

user-offline.png, תודה על הדאגה, כמובן שקראתי ושלחתי את הקישור לאבא, גם הוא קרא. בכל אופן, אמא שלי מתנגדת ליאריס.

כנראה שנקח שוב הפסקה מהתהליך ונחכה לאוקטובר, אז תגיע כבר המאזדה 2 החדשה וגם המלאי של הספייס ורסו יתחדש (לא הבנתי אם נגמר להם המלאי או שמגיע דגם לאחר מתיחת פנים\חדש?).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

פורסמה תמונת פנים לגיטימית (אם כי לא רשמית) של ה-2 החדשה, ונראה שהיא הולכת להיות מעין מאזדה 3 קטנה. אותו צג ובאותו מיקום, אותו הגה ולוח שעונים..

 

mazda-2-2015-interior-spy-1.jpg

 

בהנחה שאיכות החומרים דומה\זהה, אני הייתי ממליץ לחכות כי זו תהיה מכונית "שוברת שוויון" לשנת 2015.

:idea:
פורסם

הורי מאוד אהבו את ה-3 החדשה, אבל החליטו לוותר עליה בגלל שאין להם יותר צורך ברכב משפחתי.

אם אני מראה את התמונה הזאת לאמא שלי, אבא שלי ימצא את עצמו בריתוק בלי גישה לחשבון בנק 4 חודשים, כדי שלא יעשה שטויות עד שהיא תנחת בארץ :lol:

האמת, שאני תומכת בהחלטה לחכות עוד מרגע פתיחת השרשור (נובמבר 13).

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שניה אחרי ששכנעתי את אבא שלי להמתין ל2015 כדי לבחור בין המאזדה 2 החדשה לספייס ורסו, נפלה לידיינו הזדמנות שלא כדאי לפספס אותה.

 

להזדמנות קוראים סוזוקי סוויפט GLX-I בת שנתיים בדיוק (יוני 2012) עם 30K ק"מ.

מחירון הבסיס של הרכב היה 76K, דבר שיצר פער של 30K מרכב חדש. יחד עם אחריות יצרן לעוד שנה ומחיר סגירה שהיה מעט נמוך יותר, העיסקה הפכה להיות משתלמת עבור הורי.

אתמול בוצעה העברת בעלות.

 

כמובן שכל זה לא שווה בלי תמונה:

הרכש החדש קיבל אתמול טיפול דיטיילינג קטן (תודה רבה ל rupni שבא לעזור לי) וככה הוא נראה היום:

1404462117714.jpg

 

תודה רבה לכל מי שהשקיע מזמנו כדי לייעץ ולעזור, אני מעריכה את זה מאוד.

מקווה שניפגש שוב בעוד שלוש שנים :)

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

תתחדשו,הסוויפט לא מבינה איזה אמבטיות פינוק היא הולכת לקבל.:-D

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מזל טוב, תתחדשו ותהנו שיהיה הרבה בהצלחה עם המכונית, נראית טוב. ותדברי איתנו כשתחליפי את הפונטו:)

פורסם

yulianx, להזכירך הסוויפט תגור בירושלים ואני נשארת באיזור חיוג 04, ככה שחוץ מאוטם כל חצי שנה היא לא תראה יותר מידי קצף.

מה שכן, ציידתי את אבא בשפריצר עם ONR מדולל+מטלית כנגד לשלשת ציפורים.

 

Eliboy, תודה רבה. כל עוד אני\בן הזוג שלי לא נקבל רכב ליסינג בעבודה שתהיה מספיק מרוחקת כדי שזה ישתלם, הפונטו לא הולכת לשום מקום בשנים הקרובות!

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם



Eliboy, תודה רבה. כל עוד אני\בן הזוג שלי לא נקבל רכב ליסינג בעבודה שתהיה מספיק מרוחקת כדי שזה ישתלם, הפונטו לא הולכת לשום מקום בשנים הקרובות!

 

 

יופי שמח לשמוע, תהנו.

פורסם

בחירה מצויינת. תהנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...