Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרויקט צביעת ידיות פנימיות בגולף 2003

 

 

כידוע לכם יש בעיה בווגיות בשנים מסוימות של קילוף ציפוי הידיות בתא הנוסעים.

לי נמאס מזה אז החלטתי לטפל בזה ולראות לכם איך לעשות זאת גם.

 

 

נתחיל בפירוק הידיות.

ידית דלת נהג

מכיוון שלא צילמתי את התהליך של פירוק הידית הזאת לקחתי כמה תמונות מפורום VWVortex.

 

1.הפרידו את החלק המסומן בחץ.

FrontDoor1.jpg

 

2.הכניסו מברג או משהו דק כמו סכין במרווח.

 

FrontDoor2.jpg

 

3.ברגע שיהיה לכם מרווח קטן תוכלו פשוט להפריד את החלק בעזרת הידיים.

 

FrontDoor3.jpg

 

4.תפסו בחלק האחורי ומשכו למעלה ותעשו אותו דבר גם בצד השני.

 

FrontDoor4.jpg

 

5.נתקו את הקונקטור.

 

FrontDoor5.jpg

 

6. בעזרת מברג פיליפס הבריגו החוצה את שלושת הברגים.

 

FrontDoor6.jpg

 

כל שאר הידיות

 

1. בעזרת מברג שטוח או אם יש לכם סט לפירוק הפנלים הפרידו את הידית.

 

3eq1.jpg

 

2.השתמשו במברג פיליפס כדי לפרק את חמשת הברגים שמסומנים בחצים.

 

le2c.jpg

 

נקיון החלקים ושיוף לפני צביעה.

 

במידה ואתם רוצים להשאר עם הצבע המקורי, נקו בעזרת סקוטץ את כל הציפוי ובעיקרון סיימיתם.

רק להרכיב את הידיות בחזרה.

 

אם אתם רוצים להמשיך ולצבוע שיפו את החלק בעזרת נייר זכוכית אני השתמשתי במספר 400.

 

m181.jpg

 

 

הצביעה

 

אני השתמשתי בצבע שחור מט של יעקבי, אבל בעיקרון אתם יכולים להשתמש בכל צבע שמתאים לפלסטיק.

 

1.יש לצבוע בשכבות דקות בערך 5-6 בין שכבה לשכבה תתנו לצבע הפסקה של בערך 10-20 שניות.

2.המתינו בין שעה לשעתיים בכדי שהצבע יתייבש.

3.יש להרכיב את הידיות בחזרה לרכב.

 

m9kk.jpg

9ure.jpg

hlf3.jpg

 

 

התוצאה הסופית:

 

libv.jpg

4bfp.jpg

 

 

תודה רבה לכם ובהצלחה! :)

 

התמונות של פירוק הידית הקדמית נלקח מפורום VWVortex

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?961163

×
×
  • תוכן חדש...