Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין כאן קשר לשמאלני או לא. יש כאן מערכת כליאה מטומטמת מיסודה, שמאפשרת לאסירים הביטחוניים הללו תנאים מעולים, ואין לי שמץ של מושג למה. אני מהמר שמישהו מרוויח מזה הרבה כסף.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במה אני טועה? בזה שמישהו מרוויח כסף? או בזה שהחיים של האסירים בכלא הם דבש?

אשמח אם תפרט מה שאתה יכול.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

גם וגם, כבר מזמן זה רחוק מדבש ואף אחד לא מרוויח מזה.

רק לידיעה, גם את התואר כבר מזמן הורידו (אחרי שהבינו שגלעד לא חוזר עם דוקטורט מהשווי).

תנאי כליאת האסירים הבטחוניים בארץ מגרדים מלמטה את הסטנדרט הנהוג בעולם.

תאמין לי, הם לא ממש מבסוטים שם.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אז מהיכן הם מקבלים טלפונים? כל התמונות שהם מעלים לאינטרנט מתוך תאי הכלא? האם מדובר בהברחות, או שמא מותרות?

אני שואל לא כי אני לא מאמין, אלא כי אני סקרן. אני בעיקר סקרן לדעת האם נער שהולך לרצוח חייל יודע שהוא נכנס למקום אכזרי ובודד, או שהוא יודע שהוא הולך לפנימיה עם סחבקיו הגיבורים?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

עונש מוות.

צריך להוציא את המחבל להורג בכיתת יורים לא פחות.

למען יראו ויראו.

האינתיפאדה השלישית לא רחוקה תזכרו את המילים שלי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הברחות.

בנושא המשפט השני, האמת היא איפה שהוא באמצע.

תזכור, גם כלוב מזהב הוא כלוב.

והיום הזהב כבר מזמן לא כזה נוצץ.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
גם וגם, כבר מזמן זה רחוק מדבש ואף אחד לא מרוויח מזה.

רק לידיעה, גם את התואר כבר מזמן הורידו (אחרי שהבינו שגלעד לא חוזר עם דוקטורט מהשווי).

תנאי כליאת האסירים הבטחוניים בארץ מגרדים מלמטה את הסטנדרט הנהוג בעולם.

תאמין לי, הם לא ממש מבסוטים שם.

אין לי מושג מאיפה אתה מביא את העובדות האלה,אבל מה שאני יודע בוודאות הוא שחבר שלי משרת בכלא קציעות לאסירים ביטחוניים ולפי התמונות והסיפורים שלו החיים שלהם דבש!! מזה דבש? הם מקבלים כל שבוע משאיות של מזון. מכינים לעצמם ארוחות פאר. פעם בחודש חודשיים מגיעות מתנדבות של הצלב האדום ופותחות גם רגליים (כי בהתאם לוק אתה מחויב לאפשר ביקורים של הצלב האדום) הם נהנים מחופש תנועה מוחלט ברכבי הכלא כי הם לא מוחזקים בתאים אלה באוהלים גדולים. בקיצור הם לא סובלים פה ולא מגרדים מלמטה שום סטנדרט. ברוסיה למשל, האזרחים הכלואים חיים בתת רמה בבתי הסוהר (מדינה אירופאית) ואני בכלל לא מדבר על מדינות עולם שלישי. המדינה היחידה שאולי התכוונת אלייה היא נורבגיה.

 

ניקו-אף אחד לא מרוויח מזה (אנחנו רק מפסידים מיליונים עליהם) ומי שאחראי לזה הם בתי המשפט שלנו עם השופטים האליטיסטים והמתנשאים (כמובן שרובם תומכי שמאל ידועים).

אנחנו חיים במדינה חסרת צדק והגיון שנשלטת על ידי בג'ץ וארגוני שמאל. מדינה בה אדם השומר על ביתו וגופו הוא פושע. ואנס\רוצח\שודד\עבריין הוא קורבן של הנסיבות בחייו.

 

אם אדם יהודי היה מבצע פעולה שכזאת: א-הוא לא היה יוצא חי מהאוטובוס. ב-גם בתור גופה היו מוצאים רק חלקים ממנו. ג- ארגוני השמאל היו מזדעקים ומארגנים יום זכרון לאותו נפגע. ד-השמאל היה מפיץ את זה בכל העולם כדי שכולם יידעו איזה "חארות" היהודים בישראל.

פורסם

בקציעות אין אוהלים.

אין תנועה חופשית של אסירים ברגל, ברכב או על עפיפון.

צלב אדום מגיעים לבקר שעה - שעתיים פעם במליון שנה ובטוח לא פותחים רגליים/ פלחי עכוז.

גם הסטנדרט שלו לארוחות פער כנראה קצת מעוות.

ייתכן שהוא סוהר ממורמר בסדיר?

קח את עצמך עם עוד 5 חברים ותסתגרו בחדר שלך, תקבל אספקה ואפשרות להכין אוכל ותוכל להסתובב בחצר, אפילו תהיי לך טלוויזיה עם כמה ערוצים.

עכשיו תבין שזה מה שיהיה כמה שנים, בכנות, נשמע כיף?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
בקציעות אין אוהלים.

אין תנועה חופשית של אסירים ברגל, ברכב או על עפיפון.

צלב אדום מגיעים לבקר שעה - שעתיים פעם במליון שנה ובטוח לא פותחים רגליים/ פלחי עכוז.

גם הסטנדרט שלו לארוחות פער כנראה קצת מעוות.

ייתכן שהוא סוהר ממורמר בסדיר?

קח את עצמך עם עוד 5 חברים ותסתגרו בחדר שלך, תקבל אספקה ואפשרות להכין אוכל ותוכל להסתובב בחצר, אפילו תהיי לך טלוויזיה עם כמה ערוצים.

עכשיו תבין שזה מה שיהיה כמה שנים, בכנות, נשמע כיף?

 

אני עדיין לא הבנתי מאיפה אתה מביא את המידע הזה..:|

לגבי הפיסקה השנייה,החיים בכלא ובחוסר חופש הם באסה רצינית. אבל יש כלא ויש כלא.. ואצלנו האסירים הביטחוניים נהנים וחוגגים יחסית לשאר העולם. ראה ערך גואנטנמו.

ושוב אני לא מבין לאיזה סטנדרטים אתה משווה את מצב האסירים בארץ?! תן לי שם של כלא או מדינה שבא מוחזקים אויבי מדינה בתנאים כאלה? אפילו פולרד שמוחזק רק כדי להראות לנו למי יש יותר גדול,יושב בבידוד עם עצמו.

פורסם

יהי זכרו של עדן ברוך,ה' יקום דמו.

שירתתי 3 שנים בכלא עופר ליד רמאללה בתור סוהר בטחוני הייתי בהשתלמויות כמעט בעל בית סוהר בטחוני שיש בארץ,אני יכול להגיד שהחיים שלהם לא רק דבש,אלא תותים.

אם אני אפרט את הדברים שהם קיבלו ומקבלים עד היום מכל ביס"ר בטחוני אני לא אגמור.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני מקווה מאד שכולכם טועים ואקסודוס צודק. צריך להוציא עליהם את המינימום שישמור עליהם במצב בריאותי תקין ולא יותר.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פשוט נורא,

הזדעזעתי לקרוא על זה.

 

 

והממשלה המגעילה הזו ממשיכה לשחרר רוצחים(במקום לתלות אותם).

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

בתור אחד שהיה בודק מדי שבוע את משפחות המחבלים המתועבים האלה,

הם היו מעבירים כאלה מטעמים שאני בתור חייל שחי על פרילי וקוטג' הייתי מזיל ריר.

לא יודע מה המצב היום בבית כלא, אבל אני מניח שחלק מהתנאים זה שכדי שיהיה מה לקחת להם

במצבים של חוסר משמעת, התפרעויות וכו'.

 

צריך לחוקק חוק האוסר שחרור אסירים בטחוניים, בלי סייגים.

חבל שממשלות ישראל מורחות את העניין הזה, כרגיל במחוזותינו מרוב דעות לא יכולים להחליט.

 

לצערי אנחנו צריכים להסתכל למציאות בעיניים, אנחנו מדינה מהקטנות בעולם, אנחנו תלויים בארה"ב

ובעולם המערבי.

אם יכולנו לעשות מה שבזין שלנו הייתי מציע עונש מוות למחבלים והכנסתם למאגר האיברים הארצי.

מה יותר פואטי ממחבל שבמותו ציווה חיים לכמה ישראלים?

פורסם

למי שראה ולמי שלא, הייתה ידיעה בפייסבוק בה מראים פלסטינאי מהשטחים מסתנן בתוך משאית שהובילה רהיטים בישראל. המשאית הייתה נהוגה על ידי ערבי ישראלי. "הפאשלה" הייתה כאן של הנהג שהתנהג באופן מוזר ומחשיד. לכן הוא נבדק יתר על המידה וכאמור "המציאה" נתפסה.

עכשיו אתם מבינים איך חלאות כאלה עוברות את המחסומים?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...