Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין קשר בין תאונת דרכים לרצח וטרור שהמחבלים מבצעים בנו על דרך קבע.

לא מבינה לשם מה ההשוואה הזו מוצגת.

 

ל'

 

סיכמת מעולה את הנקודה!

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
עונש מוות.

צריך להוציא את המחבל להורג בכיתת יורים לא פחות.

למען יראו ויראו.

האינתיפאדה השלישית לא רחוקה תזכרו את המילים שלי.

 

טעות בפיך. 1000 חתכים סיניים + הסרטה למען יראו ויראו. רק ככה זה עובד, כיתת יורים עדין מידי

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבעיה עם עונש מוות למחבלים היא שזה לא מרתיע. אלה אנשים שאין להם ערך לחיי אדם. אתה מת = אתה הופך לשהיד קדוש.

מותר לרצוח, מוחמד הנביא התיר את הדם של הכופרים.

כמובן שאני לא מתייחס לדת המוסלמית בכלליות (כי אני לא מכיר אותה) אלא רק לפלג הקיצוני הזה, שמצהיר בגלוי שזו עמדתו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כל עוד השמאלנים שולטים במדינה, אין מה להוסיף.

 

ה' ייקום דמו

 

רציתי לומר "כל עוד דבילים לא שולטים במדינה, אין מה להוסיף לשטויות שכתבת", אבל אז נזכרתי שראש הממשלה שלנו הוא איזה אחד בנימין נתניהו, איש ימין.

 

כי במדינה השמאלנית שלנו אחר כך היו שופטים את האזרחים על "פגיעה בנער בן מיעוטים צעיר ותמים"

 

נכון, כי העולם מורכב משני סוגים של אנשים: ימנים גיבורים אמיצים חכמים ועשויים ללא חת שיהרגו כל מי שרק יעשה פרצוף של ערבי ויחלקו היי-פייבז אחד לשני אחר כך, ושמאלנים טפו ימח שמם חארות עוכרי ישראל בני אמ-אמא של זונות שמחבקים ערבים, יורים בילדים יהודים קטנים ושותים להם את הדם.

 

כמה קל להיות עם תפיסת עולם כ"כ מעוותת כמוך...

 

אם אדם יהודי היה מבצע פעולה שכזאת: א-הוא לא היה יוצא חי מהאוטובוס. ב-גם בתור גופה היו מוצאים רק חלקים ממנו. ג- ארגוני השמאל היו מזדעקים ומארגנים יום זכרון לאותו נפגע. ד-השמאל היה מפיץ את זה בכל העולם כדי שכולם יידעו איזה "חארות" היהודים בישראל.

 

א. נכון. מזל שאפשר לספור על כף יד אחת את היהודים שביצעו מעשה כזה. אנחנו יותר טובים מהם.

ב. כן, תמשיך, זה טוב...

ג. או, חזרנו ללה-לה-לנד. ואני חשבתי לרגע שהתחלת לדבר בהגיון.

ד. ברור. לא סתם השמאל - מפלגת העבודה בכבודה ובעצמה וכל מתפקדיה בעבר ובהווה היו חותמים על מסמך בתפוצה עולמית שמדינת ישראל היא איכסה ושצריך לגרש את כולנו לאוגנדה.

 

איזה שטויות יוצאות לכם מהפה, באמת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני עדיין לא הבנתי מאיפה אתה מביא את המידע הזה..:|

לגבי הפיסקה השנייה,החיים בכלא ובחוסר חופש הם באסה רצינית. אבל יש כלא ויש כלא.. ואצלנו האסירים הביטחוניים נהנים וחוגגים יחסית לשאר העולם. ראה ערך גואנטנמו.

ושוב אני לא מבין לאיזה סטנדרטים אתה משווה את מצב האסירים בארץ?! תן לי שם של כלא או מדינה שבא מוחזקים אויבי מדינה בתנאים כאלה? אפילו פולרד שמוחזק רק כדי להראות לנו למי יש יותר גדול,יושב בבידוד עם עצמו.

 

כלא זה כלא, גואנטנמו זו לא דוגמה והסיבה הפשוטה שהוא נסגר ברגע שעלו עליו והשפיעה קשה על כל המעורבים, האסירים והחיילים.

הסטנדרטים שאני מדבר עליהם הם תנאי מחיה, מטר מרובע לאסיר, גודל תא, צפיפות וכו', עובדתית (לא חבר שלי משרת בקציעות ולדעתו XYZ) אנחנו מגרדים את הנורמה המקובלת מלמטה.

אתה יודע כמה בטחוניים מוחזקים בתנאים חמורים משל פולרד? המון.

אתה יודע כמה אתה מכיר? מעט, יש לזה סיבות וכל מילה נוספת מיותרת.

ה"קייטנות" האלו שכולכם מדמינים מיועדות לאסירים שנשפטו עד שבע שנים ולאסירים מנהליים.

 

שיX, חל איסור מוחלט על הנכנסת מזון מחוץ לבית הסוהר לאסירים בטחוניים.

ככה זה כבר מספר שנים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מזעזע, אני משתתף בצערם.

 

קצת לפני 9:00 עמדתי ברמזור של בית חולים העמק והיה קצת בלגן.

 

לא מבין למה הבנאדם הראשון עם הנשק שזיהה את המחבל לא ירה לו כדור בראש (למרות שנדרש לינץ')?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
רציתי לומר "כל עוד דבילים לא שולטים במדינה, אין מה להוסיף לשטויות שכתבת", אבל אז נזכרתי שראש הממשלה שלנו הוא איזה אחד בנימין נתניהו, איש ימין.

 

 

 

נכון, כי העולם מורכב משני סוגים של אנשים: ימנים גיבורים אמיצים חכמים ועשויים ללא חת שיהרגו כל מי שרק יעשה פרצוף של ערבי ויחלקו היי-פייבז אחד לשני אחר כך, ושמאלנים טפו ימח שמם חארות עוכרי ישראל בני אמ-אמא של זונות שמחבקים ערבים, יורים בילדים יהודים קטנים ושותים להם את הדם.

 

כמה קל להיות עם תפיסת עולם כ"כ מעוותת כמוך...

 

 

 

א. נכון. מזל שאפשר לספור על כף יד אחת את היהודים שביצעו מעשה כזה. אנחנו יותר טובים מהם.

ב. כן, תמשיך, זה טוב...

ג. או, חזרנו ללה-לה-לנד. ואני חשבתי לרגע שהתחלת לדבר בהגיון.

ד. ברור. לא סתם השמאל - מפלגת העבודה בכבודה ובעצמה וכל מתפקדיה בעבר ובהווה היו חותמים על מסמך בתפוצה עולמית שמדינת ישראל היא איכסה ושצריך לגרש את כולנו לאוגנדה.

 

איזה שטויות יוצאות לכם מהפה, באמת...

 

בחרת דרך מאוד מעניינת ולא מתנשאת בכלל להציג את הדעות הפוליטיות שלך. אין פשוט כולנו מטומטמים ואתה איש נאור ששמו רשום בצהוב בפורום רכב מהלבנט. לא רוצה לקבוע מה העמדות הפוליטיות שלך וזה גם לא ענייני. אבל אם במקרה בחרת להציג בהודעה המגוחכת הזאת את עמדת השמאל אז זה מסביר הרבה. כבר אין לכם מה להגיד ואיך להצדיק את אחיכם משכם אז אתם מדברים בחוסר הגיון טוטאלי.. (ממש כמו ילד קטן שמפסיד בויכוח וצועק הכל עובר עלייך קקה בידיך) . אם אתה אדם בוגר מספיק אתה תתבאס על עצמך שזה הדבר הכי חכם שיכלת להוציא מהפה.

פורסם

אז טוב שמישהו התעורר כי בתקופתי (לפני 5 שנים בערך) הם היו עושים בית זונות.

שמן זית, בקלאוות, פיתות, ממתקים.

פורסם

תיאור מדוייק של המצב כיום שהועלה לפייסבוק ע"י מישהו:

 

1470109_444450972332179_2071347574_n.jpg

1470109_444450972332179_2071347574_n.jpg

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

הנתונים שמוצגים כאן לא כ"כ מבוססים לדעתי.

הנה כמה דוגמאות לחיים ה"קשים" שיש לאסירים הביטחוניים פה בארץ:

קשה, קשה...

 

בקיצור, לא יודע אם התמונות והסרטונים הללו מייצגים את אורח החיים הרגיל של האסירים הבטחוניים, אך עצם העובדה שמתאפשר להם לחגוג, להנות, להבריח ולצחוק על כולנו, מעיד על הבדיחה הגדולה שנקראת "עונש".

אסירים לא אמורים להנות, אפילו לא יום אחד, הם אמורים לסבולל ולהתחרט על היום שהם עשו מה שהם עשו.

בתור ילד פלסטיני שרוצה לעשות פיגוע, תמונות כאלה לא רק שלא היו מרתיעות אותי מפני מה שיצפה לי, אלא ידרבנו אותי.

 

הפתרון היחיד-עונש מוות.

פורסם
בחרת דרך מאוד מעניינת ולא מתנשאת בכלל להציג את הדעות הפוליטיות שלך. אין פשוט כולנו מטומטמים ואתה איש נאור ששמו רשום בצהוב בפורום רכב מהלבנט. לא רוצה לקבוע מה העמדות הפוליטיות שלך וזה גם לא ענייני. אבל אם במקרה בחרת להציג בהודעה המגוחכת הזאת את עמדת השמאל אז זה מסביר הרבה. כבר אין לכם מה להגיד ואיך להצדיק את אחיכם משכם אז אתם מדברים בחוסר הגיון טוטאלי.. (ממש כמו ילד קטן שמפסיד בויכוח וצועק הכל עובר עלייך קקה בידיך) . אם אתה אדם בוגר מספיק אתה תתבאס על עצמך שזה הדבר הכי חכם שיכלת להוציא מהפה.

 

יפה אמרת.

הכי קל להצביע מרצ ואז לטוס לאסטוניה ולהשאיר אותנו להתמודד עם חבורת ההזויים בראשות זהבה גלאון.

אני מתנצל מראש אם טעיתי ולא הצבעת מרצ, אולי בל''ד?

הסיבה שאני מדבר לגופו של כותב ולא לגופו של עניין היא שפשוט אין עניין בתגובה של רוני.

 

ובתור אחד שראה את כלא עופר מבפנים במשך תקופה לא קצרה (לא בתור אסיר ביטחוני חלילה:oops: ), אני יכול רק להגיד שהלוואי וכל חייל צה''ל שנשפט למחבוש היה זוכה לתנאים אותם מקבלים המחבלים שם.

פורסם
בחרת דרך מאוד מעניינת ולא מתנשאת בכלל להציג את הדעות הפוליטיות שלך. אין פשוט כולנו מטומטמים ואתה איש נאור ששמו רשום בצהוב בפורום רכב מהלבנט. לא רוצה לקבוע מה העמדות הפוליטיות שלך וזה גם לא ענייני. אבל אם במקרה בחרת להציג בהודעה המגוחכת הזאת את עמדת השמאל אז זה מסביר הרבה. כבר אין לכם מה להגיד ואיך להצדיק את אחיכם משכם אז אתם מדברים בחוסר הגיון טוטאלי.. (ממש כמו ילד קטן שמפסיד בויכוח וצועק הכל עובר עלייך קקה בידיך) . אם אתה אדם בוגר מספיק אתה תתבאס על עצמך שזה הדבר הכי חכם שיכלת להוציא מהפה.

 

ואללה צודק. ואתם הבאת טעונים סופר משכנעים: "השמאלנים שולטים במדינה", "אחיכם משכם", הפתיע גם מר סאמי, שהתעצבמן לפני יומיים על השימוש במילה "דוסים" וטען ש"אסור לקשר מעשה של מישהו ספציפי לקבוצה שלמה", אבל כנראה שהמשפט הזה תקף רק לגבי יהודים ימניים דתיים. על כל השאר אפשר ואף רצוי. פרדוקס חמוד שכזה.

 

וכן זה סופר הגיוני בחזקת שמונה לטעון כל הזמן שהשמאלנים שולטים במדינה. כי ככה. זה פשוט נכון. מה? ראש הממשלה מהליכוד? מה? שר החוץ זה אביגדור ליברמן והשותפים העיקריים לקואליציה שלו זה בנט ולפיד? עזוב, עזוב. מי שמזכיר את זה בכלל הוא סתם ילד קטן שהפסיד בויכוח.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
בחרת דרך מאוד מעניינת ולא מתנשאת בכלל להציג את הדעות הפוליטיות שלך. אין פשוט כולנו מטומטמים ואתה איש נאור ששמו רשום בצהוב בפורום רכב מהלבנט. לא רוצה לקבוע מה העמדות הפוליטיות שלך וזה גם לא ענייני. אבל אם במקרה בחרת להציג בהודעה המגוחכת הזאת את עמדת השמאל אז זה מסביר הרבה. כבר אין לכם מה להגיד ואיך להצדיק את אחיכם משכם אז אתם מדברים בחוסר הגיון טוטאלי.. (ממש כמו ילד קטן שמפסיד בויכוח וצועק הכל עובר עלייך קקה בידיך) . אם אתה אדם בוגר מספיק אתה תתבאס על עצמך שזה הדבר הכי חכם שיכלת להוציא מהפה.

 

א. חביבי, לא צריך להיות מתנשא בשביל להוציא אותך לא מבריק בדיון הזה.

ב. לא כולם מטומטמים. רק מי שחושב שצריך להאשים את השמאל בכל הבעיות שלנו.

ג. אין קשר לצבע השם שלי.

ד. לא הצגתי שום עמדה בהודעה שלי - צחקתי על העמדה שלך.

 

יפה אמרת.

הכי קל להצביע מרצ ואז לטוס לאסטוניה ולהשאיר אותנו להתמודד עם חבורת ההזויים בראשות זהבה גלאון.

אני מתנצל מראש אם טעיתי ולא הצבעת מרצ, אולי בל''ד?

הסיבה שאני מדבר לגופו של כותב ולא לגופו של עניין היא שפשוט אין עניין בתגובה של רוני.

 

ובתור אחד שראה את כלא עופר מבפנים במשך תקופה לא קצרה (לא בתור אסיר ביטחוני חלילה:oops: ), אני יכול רק להגיד שהלוואי וכל חייל צה''ל שנשפט למחבוש היה זוכה לתנאים אותם מקבלים המחבלים שם.

 

א. לא הצבעתי בבחירות כי לא הייתי בארץ.

ב. טסתי לחו"ל לצרכי עבודה, מה הקשר?

ג. למה שאצביע בל"ד? כי אני שמאלני מניאק? למה נראה לך שאני חושב שמפלגה ערבית תייצג אותי בכנסת? כי אני שמאלני טיפש?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...