Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תודה. אכן רענון רציני לרכב שנת 2009. מה שכן, לא מבין איך אנשים עם רכב כזה מגיעים

להזנחה כזו, בעיקר של פנים הרכב.

 

כי אנשים כאלה לרוב הם עשירים שבישבילם הרכב הזה הוא מאזדה 3...

ככה זה עובד .

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

זה רק אני שלא נפלתי מהכסא?

עבודה יפה אבל לא משהו יוצא מן הכלל.

מה שכן, זה שרואים את מספר הרכב ולוחיות של אלפא מוטורס באחת התמונות - זה שיא חובבנות.

ישר חשפת שהוא הביא משומשת בת שנתיים ביבוא אישי. אני לא בטוח שבעל הרכב רצה בכך.

קבלת בכלל אישור מהלקוח לפרסם את התמונות?

פורסם

עכברוני, כנראה שזה רק אתה ;-)

לגבי המספר, גם לי זה קפץ לעין, אבל אם עד עכשיו זה לא תוקן, כנראה שזה לא כ"כ משנה.

אני מניח שלא היו שמים תמונות של מישהו שלא נתן מראש אישור, ולגבי הפרטים שניתן להסיק

מהמספר, הרי כל מי שרואה את הרכב במציאות יודע שהוא יבוא אישי, אז לא הבנתי מה זה משנה?

בטח ובטח שאף אחד מאיתנו לא יודע ומכיר את בעל הרכב.

פורסם

דבר ראשון שעושה דיטיילר רציני, עוד לפני הדבקת סרט דבק על הגומיות זה להוריד לוחיות. לאו דווקא בגלל הפרטיות של בעלים, אלא כדי שלא ימרחו בחומרים.

×
×
  • תוכן חדש...