Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2952 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טרם כתבתי

 

אל תעצבן את השופט

 

חוזר

 

אל תעצבן את השופט

 

מה זה משנה מה נכתב בדו"ח ג' 43 או 437 לך על מה שנכתב בהוראות 2012 !!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טרם כתבתי

 

אל תעצבן את השופט

 

חוזר

 

אל תעצבן את השופט

 

מה זה משנה מה נכתב בדו"ח ג' 43 או 437 לך על מה שנכתב בהוראות 2012 !!

 

אין כוונה לעצבן את השופט. לצטט את לשון החוק אמור לעצבן אותו ?

בכל מקרה תקנות 2012 פורסמו אחרי מתן הדו"ח אז נראה לי שתקנות 2010 הן אלו שרלוונטיות. אני טועה ??

נהג ותיק

פורסם

התכוונתי שאל תיכנס איתו לנקודה כאן ג' 43 כאן כתוב 437

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אנחנו מוזמנים למשפט ביום ראשון הקרוב בשעה 8:30.

מישהו מכיר את ההליכים בבית המשפט ברמלה ?

לאן צריך לגשת והאם יש דרך להעריך מתי יתקיים המשפט שלנו.

האם יש מצב שהתובע ינסה לסגור פשרה לפני המשפט ?

נהג ותיק

פורסם

הישיבה הראשונה היא ישיבת הקראה מוזמנים בערך 100 איש לשעה 0830.

 

בה שואל אותך השופט מודה לא מודה , נותן לך להגיד כמה מילים "מאיים" עליך שאם לא תודה ויקבע לישיבת הוכחות הקנס יהיה גבוה יותר , אתה נשבר והשופט פוסק.

 

אם אמרת כמה דברי טעם הוא יכול לפנות לתובע ולהמליץ לו לבטל את התביעה.

 

כמובן שאתה יכול לדבר עם התובע לפני הדיון ולסגור עיסקת טיעון.

 

כמו שאברג'ל ודומרני עושים.

 

בד"כ יש תובע באולם ואחד בחוץ שאיתו אתה סוגר את הפינה או לא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כשהשופט שואל אם אתה מודה או לא מודה, הוא מצפה לתשובה במילה אחת,

או שנותן לך להסביר למה אתה לא מודה ? אפשר בשלב הזה להראות לשופט צילום ?

נהג ותיק

פורסם

דרך אגב מה שמו של השופט

 

מציע לך להראות את התמונה לתובע ולהסביר לו שמוטב שירדו מהעץ. איך רק אתה מוכיח כי חנית לפני התמרור ולא אחריו.

אמרתי לך תבדוק אם לא כתוב שהרכב צולם.

 

לא ישתכנע תראה לשופט שוב תהיה באותה בעיה איך להוכיח את מיקום הרכב , אלא אם כתוב בדו"ח מול בית /ליד בית X וזה אכן לפני התמרור.

 

קח בחשבון שאתה לא תדבר אלא זוגתך או שהדו"ח נרשם על שמך.

 

ציינתי כבר שתביא תמונה שהשופט לא יחשוד שאתה מנסה להסתיר את התמרור

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

השופטת שמה רבקה גלט.

כתוב בדו"ח שהרכב חנה ליד בית מס 8.

העמוד מוצב כמעט בקצה שטח הבית ליד בית מספר 10.

אשתי במערכת החינוך אז יודעת להיתנסח באופן רהוט ולעיניין.

אין כל איזכור בדו"ח שהרכב צולם.

אני לא חושב שהתביעה תטען שהרכב חנה אחרי השלט. יש שם כניסה לחצר.

בתמונה רואים שהעץ מסתיר את התמרור כמעט במלואו ושאין כל סימון על הכביש. (זאת בהנחה שהתמרור תקני והוא כנראה לא)

 

אשתי תטען באופן הפשוט ביותר שלא היתה חונה בחניית נכים אם היתה חושבת שמדובר בחניית נכים.

היא לא ראתה את השלט ולא היה סימון על הכביש.

מה שהשופטת תחליט יהיה מקובל. יש רק לקוות שלא יקבעו מועד נוסף להצגת ראיות.

נהג ותיק

פורסם
השופטת שמה רבקה גלט.

 

http://elyon1.court.gov.il/heb/cv/fe_html_out/judges/k_hayim/68497475.htm

כתוב בדו"ח שהרכב חנה ליד בית מס 8.

העמוד מוצב כמעט בקצה שטח הבית ליד בית מספר 10.

 

אם אני מבין אותך נכון הכניסה לבית/לחצר שאחרי התמרור זה בית מספר 10 והבית לפני התמרור זה מספר 8

לכן טיול לזירת הפשע וצילום שיראה את מספרי שני הבתים כאשר התמרור ממוקם בין שניהם.

אשתי במערכת החינוך אז יודעת להיתנסח באופן רהוט ולעיניין.

אין כל איזכור בדו"ח שהרכב צולם.

אני לא חושב שהתביעה תטען שהרכב חנה אחרי השלט. יש שם כניסה לחצר.

בתמונה רואים שהעץ מסתיר את התמרור כמעט במלואו ושאין כל סימון על הכביש. (זאת בהנחה שהתמרור תקני והוא כנראה לא)

 

אשתי תטען באופן הפשוט ביותר שלא היתה חונה בחניית נכים אם היתה חושבת שמדובר בחניית נכים.

היא לא ראתה את השלט ולא היה סימון על הכביש.

 

לא ראתה את התמרור הס מלהזכיר , ראתה וברור לה שהתמרור מורה , כי חנית הנכה היא מהתמרור והלאה ולא לפני התמרור.

מה שהשופטת תחליט יהיה מקובל. יש רק לקוות שלא יקבעו מועד נוסף להצגת ראיות.

הערותי בגוף הודעתך.

 

תעלה את הצילום החדש לכאן עוד לפני יום א'. עלה גם אולי את הדו"ח נקרא בו יחד!! הסתר פרטים אישיים שלכם

 

אם אכן הצילום יהיה מספיק משכנע , דברו עם התובע לפני הדיון ונסו להוריד אותו מהעץ, לא יצלח , כאשר השופטת תשאל מודה לא מודה , תבקשו להראות את התמונה המנצחת ואז תיסגר הפינה לטובתכם.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אשתי לא תשקר.

היא לא ראתה כל תמרור "לפני" המקום שחנתה בו, ולכן חנתה שם. כך עושה כל אדם סביר וזה נכון לגבי כל תמרור.

(עובדה ש30 שנה היא לא חנתה בחניית נכים, אז כנראה שיש לה את היכולת לאבחן מהי חניית נכים)

היא גם לא ראתה את התמרור שמוצב מטר קדימה מאיפה שחנתה כי היה מוסתר.

רק אחרי שמצאה את הדו"ח היא הבחינה שיש שם תמרור שמתייחס אחורה ולא קדימה.

תושב המקום אצלו ביקרה הסביר לה לאחר מעשה שבאותו ישוב התמרורים מוצבים כך שמתייחסים אחורה ולא קדימה.

למה זה שונה מכל מקום אחר בארץ? ככה....

כעת אין כבר מה לעשות...ביקשה להישפט ובית המשפט יחליט אם לקבל את טענותיה.

נהג ותיק

פורסם

אז לידיעת כל הוגי הדעות שהגיבו פה:

 

חוברת ההנחיות להצבת תמרורים אינה חוק ואינה מחייבת את הרשות המקומית....אלה דברי השופטת.

לא צריך לסמן על הכביש ולא חייבים להעמיד תמרור לפני המקום השמור. יכולים להעמיד את התמרור איפה שבא להם, לפני, אחרי או באמצע, ובאיזה צבע או גודל שנראה להם.

אם הרשות החליטה שהשטח לפני התמרור הוא זה ששמור לנכה, אז ככה זה ולא משנה אם ראית או לא ראית את התמרור.

אז או שהשופטת אין לה מושג או שרוב הדעות שניתנו פה תלושות מהמציאות בארץ.

נהג ותיק

פורסם

לשופטת אין מושג מה היא מדברת

 

לדבריה אתה צריך להיות נביא

 

ראה עמודים 47 עד 49

 

מה העונש שקיבלתם?

 

תעלה את ההחלטה אם זה אפשרי הסתר כמובן פרטים אישיים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מה השתגעת

 

חלק ממערכת בתי המשפט הרגילה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...