Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב שלום לכולם אני חדש בפורום ויש לי שאלה יש לי רכב מסוג סובארו אימפרזה שנת 99 מנוע 1.6 לא מקורי של 99 אם אני לא טועה מנוע של 2004 2005 עכשיו חסר לי כוח ברגל ימין חחח איך אפשר לשפר את הרכב בצורה חוקית ולהעלות את ההספק דרך אגב המנוע חדש עדיין עבר סך הכל 35 אלף קילומטר שקניתי את הרכב הוא היה עדיין מותקן חדש אמרו לי שאפשר להרחיב בוכנות משהו כזה

פורסם
נווו מה אף אחד לא רוצה לייעץ לי להגיד לי משהו חשבתי שאתם פה פורום מקצועי

 

זאת בדיוק הסיבה למה לא מייעצים לך...

פורסם

אם לא תשקיע סביבות ה10-20 אלף אתה לא תקבל שום כוח,גם בצורה חוקית אתה לא יכול לשפר שום דבר.

יש לך סכום כזה לשים על רכב ששווה חצי מזה?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בישביל להגיש משהו מעבר לפסיכולוגיה הבחור יצטרך לחצות את ה 20,000 שח

 

לפותח השרשור.

 

ניתן לעשות הכל.

תוכל להוציא מעל 1000 כח.

 

חוקיות -אסור לך לגעת ברכב.

 

השאלה כמה כסף תוכל להשקיע.

 

בטח הרכב אוטומט -כל שיפור הכי קל יתן עומס על הגיר החלש.

 

אמרת בוכנות -נגיד וכן, אתה רוצה ליפתוח מנוע שעשה 35,000 קמ וליזרוק בפנים מעל 5000 שח ?

 

עצה- הרכב הזה לא נועד לדברים האלה ולהשקעה שלך.

אוהב את הסוברו -קנה לך אימפרזה מוגדשת -- כח לא חסר וביצועים מטורפים ביחס לדגם שלך.

 

לסיכום:

לא תקבל תשובות\המלצות מאנשים כאן בנוגע לרכב הספציפי שלך.

בהצלחה רז.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4609 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...