Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן דה שבו 65 - יומן שיפוץ


היונימוג האדום
שימו לב! השרשור הזה בן 1168 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כמו שמחליפים גלגל. מעלים פינה על ג'ק, מניחים את הבוק, מורידים וממשיכים לפינה הבאה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך מעלים את האוטו עליהם?

 

יש לי שלושה טרקטורים - בובקט , עם מזלג - פשוט מאוד :-)

כמו כן יש לי גם משאית גבוהה עם סקטים הידראוליים - עולה למעלה , מרים סקטים , ושם זוג רגליים לתמיכה ( תמונות יהיו ביום ראשון - שכחתי את המצלמה :oops: צטערת ) .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיע משלוח חלקים ראשון לסיטרואן , האמת חלקים לדה שבו לא בעייה לרכוש בעולם .

הפנסים שהגיעו אינם מתאימים לרכב שלי , אך אני מנסה למצוא פיתרון אשר איננו כולל את החלפת בית הפנס .

כמו כן לגבי ליפט , יש עוד שיטות חוץ מגלילי בטון :-).

כרגע קצב העבודה על הסיטרואן ירד מאוד עקב אילוצי פרנסה ( רק שימשיך כך ) ,

היעד שקבעתי פשוט לא ריאלי כיום , אולם היעד הראשון הוא שהרכב יישופץ כראוי ללא קיצורי דרך .

מצורפות תמונות .

 

אילן

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שבועיים שלמים עברו מאז העידכון האחרון , וזה המווון זמן .

לאחר כחודשיים שאני מתקשקש עם הבלמים הקדמיים , סופסוף הצלחתי להרכיבם כראוי .

מסתבר שהבלמים הורכבו עם קפיצים לא מתאימים , הדבר לא איפשר לסנדלים להיסגר כראוי .

חיפשתי קפיצים מתאימים בכל מיני מקומות , אך את המתאימים לא מצאתי , לבסוף פירקתי מנוע נוסף ( הבלמים ברכב הזה משודכים לגיר וצמודים למנוע - בדומה לדגמי אלפא שונים ) , מערכת הבלימה שם שונה במקצת אולם הקפיצים זהים .

על מנת להרכיב את הרפידות למקום הייתי חייב לפרק את משאבת האופן ( משונה - אך זה סיטרואן , זוכרים ) .

הבעייה בבלמים גרמה לי לשביזות קלה , אולם לאחר שהכל הסתדר - יאאלה ממשיכים במלוא המרץ .

גלגל ההגה כבר במקומו , כמו כן הדוושות , ידית ההילוכים ועוד כמה אביזרים קטנים .

הפעם אין תמונות - נחשו למה :?: , בין הפותרים נכונה תוגרל מצלמה . :-D

מקווה שעד יום שישי הרכב יתניע ונעשה סיבוב קטן , וכן מקווה להעלות תמונות בקרוב .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שהתגברתי על בעיית הבלמים הגיע הזמן להמשיך בהרכבה .

מערכת הבלימה הושלמה , דוושת המצמד חוברה , מערכת הדלק הושלמה ( לא הרכבתי עדיין את מיכל הדלק - רק אחרי הצבע ) .

הגיע הרגע - התנעת המנוע ונסיעה קצרה במגרש , מחבר מתח למתנע ולהצתה , המתנע מסתובב מהר ( 6V מופעל במתח 12V ) , אספקת דלק יש , ניצוץ - אין .

מה עושים - מערכת הצתה פשוטה , פלטינה , קבל וסליל הצתה , השאלתי מחבר סליל נוסף - אין ניצוץ . כלומר הבעיה כנראה בקבל , במשלוח החלקים שקיבלתי הזמנתי גם סט של פלטינה וקבל , החלפתי ואכן סופסוף יש ניצוץ , ניסיון התנעה - המנוע זרק כמויות של שמן דרך פתח המילוי לתוך הקרבורטור - משהו לא תקין .

פירקתי את הסעפת ניקזתי את השמן ואז ללא סעפת זילפתי לכל אחד מפתחי היניקה קצת דלק - נגיעה והמנוע הניע לשתי שניות , ניסיון נוסף - בק פייר ואני והמנוע עולים באש :evil:, הצלחתי לכבות אך היד חבושה היטב .

חזרה מבית החולים - נראה לכם שאני ארדם לפני שאשמע מנוע עובד :wink:

עם יד אחת הרכבתי סעפת , צינור דלק והתנעה , המנוע עובד אחרי כמה שניות שוב התזת שמן לסעפת .

לדעתי הבעיה בפיית מילוי השמן אשר עברה ציפוי ניקל , כנראה שתוך כדי התהליך משהו שם נפגם.

לגבי סאגת התמונות , כן כן - עוד מצלמה איבדה עצמה לדעת :-P .

כהרגלי מצרף מספר תמונות לצפייה .

 

אילן

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

,תמונות שיפוץ הס&#.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תגיד לי שאלו הדוושות של הרכב הזה אני מוריד אותו מרשימת הרכבים שהייתי רוצה :shock:

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום עצמאות שמח לך! עוקב בעניין רב אחרי פרוייקט השיפוץ שלך.מנסיוני הדל בסעפת הדופן המפרידה בין היניקה לפליטה הנה דקה מאוד ובמיקרים נדירים נוצר שם סדק או חור קטן אשר גורם לגזי הפליטה לעבור למע' היניקה.לא ניתן לראות את החור הנ"ל .מציע החלפת סעפת ונקווה לטוב .בהצלחה קובי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תגיד לי שאלו הדוושות של הרכב הזה אני מוריד אותו מרשימת הרכבים שהייתי רוצה :shock:

כן , אלו הדוושות של הדגם הזה , במודלים מאוחרים יותר הדוושות תלויות מלמעלה כפי שמקובל .

חיפשתי דווקא את המודלים הללו ולא החדשים יותר , עקב כל מיני פתרונות יצירתיים ומינימליסטים שתיכנן היצרן - הדוושות , לוח שעונים מינאטורי , ספסל ( ולא כיסאות ) לנהג ולנוסע , התנעה ע"י משיכת ידית אשר מפעילה את המתנע , פתיחה כפולה לתא המטען ועוד כל מיני .

להזכירך - הרכב מיועד לנשמה ולא לפרקטיות ,הנסיעות שאני מייעד לו אינן נסיעות יומיומיות .

וכן , מתרגלים לכל דבר .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי ,חג שמח .

הבעייה איננה בסעפת , ישנו נשם המחובר בין פתח מילוי השמן לפילטר אויר , הנשם זורק לתוך הקרבורטור כמויות שמן גדולות מאוד .

מחר אתייעץ עם חברים מנוסים ממני בנושא , אולם אני כמעט בטוח שבעת ציפוי הניקל שעברה פיית מילוי השמן כנראה נפגע שסתום כלשהוא אשר אני יודע שקיים בתוך הפיה , סגור בין שתי דפנות .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי אילן!אין שום סיבה שלחץ העוקה יהיה כל כך גבוה עד כדי התזת כמויות גדולות של שמן .

 

מדובר על מנוע בתצורת בוקסר 2 צילינדר , שתי הבוכנות עולות ויורדות בו זמנית בכיוונים מנוגדים , והדבר הזה גורם ללחץ קארטר גבוה מאוד .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע בוקסר, אז לא בדיוק עולות יורדות :wink:

 

נכון , הבוכנה עולה לנקודה מתה עליונה ויורדת לנקודה מתה תחתונה , קפיש :wink: .

נכון , כלפי הקרקע הן מקבילות .

מואיז , אתה משועמם רצח - חייב פרוייקט חדש באופן דחוףףףף .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יום שישי הגיע .

לאחר סיום המטלות בתחום הפרנסה , התפנתי לסיטרואן .

מניע את המנוע - הניע בנגיעה , עובד כמה דקות ומתחיל לזרוק שמן מהנשם .

לאחר עשר דקות עבודה מתחיל לגמגם , נותן גז - המנוע עולה לאט בטורים , קשיים בהנעה וזריקת שמן בכמות מכובדת .

בדיקת קומפרסיה מראה : צילינדר 1 : 130 , מכובד . אולם בצד השני המצב קצת פחות טוב : 60PSI בלבד .

בקיצור - המנוע ירד לשיפוץ , כרגע אני מתרכז בסיום עבודת הםחחות והוצאה לצביעה אצל מישהו מתאים .

 

אילן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1168 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...