Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב חברים סוף סוף אחרי הרבה מאוד זמן פיניתי מקום לטיפול קטן לסונטה שלי :)

 

שבת בבוקר קם לפני כולם שותה את הקפה שלי ברגוע חח

ומתחיל לסדר לי את הדברים .

מה שעשיתי זה

 

1 שטיפה טובה אם צינור מים שהורדתי מקומה עשירית :lol:

2 ליטוף הרכב אם סבון כלים מותר פעם בכמה שנים לא ?.. ועבודה אם מטלית מקרו פייבר .

3 פלסטלינה של מגווירס כלל חומר סיכוך .

4 וואקס של טורטל מטלי הקופסה הכחולה למריחה + פדים שהוזמנו מאיביי .

 

ועכשיו לתמונות .

 

התמנה הראשונה לפני שטיפה

התמונות הבאות של השטיפה פלסטלינה וואקס .

1.jpg

20131019_105921.jpg

20131019_110132.jpg

20131019_111230.jpg

20131019_164733.jpg

20131019_164753.jpg

20131019_164818.jpg

20131019_164948.jpg

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זהו חברים עד כאן לבנתיים

עד לעבודה הבא של הפגושים המשופשפים .

שתיהיה אחלה של שבת :)

20131019_165010.jpg

20131019_165101.jpg

20131019_165122.jpg

20131021_141630.jpg

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

כל הכבוד lishaina!

סונטה יפה מאוד,וכל הכבוד על ביצוע המשימה רק בפעם הבאה תשתמש בווקס קצת יותר טוב או באוטם צבע.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
כל הכבוד lishaina!

סונטה יפה מאוד,וכל הכבוד על ביצוע המשימה רק בפעם הבאה תשתמש בווקס קצת יותר טוב או באוטם צבע.

 

תודה , האמת שבטח קשה לראות את ההברקה דרך הצילום של הנייד שלי .

 

אבל בכללי אני דיי מרוצה, במציאות רואים את התוצאות יותר טוב :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אני לא קראתי מילה ממה שכתבת, התחלתי בצפיה בתמונות... וואו!!! יש כמה תמונות שהברק פשוט מדהים!

סונטה זה אולי מהרכבים היפים שיש של יונדאי, גם הדגמים הישנים כמו שלך וגם הדגמים החדשים.

עכשיו שניה נקרא גם מה כתוב (:

 

עריכה: עכשיו זה אחרי שקראתי.

הורדת צינור מקומה עשירית? קראתי נכון?

אני הורדתי צינור מקומה רביעית וחשבתי שאני חוראני, אבל אתה...כל הכבוד על הסבלנות לקיפול הצינור.

אגב, כמה מטר צינור קנית?? לא שפוי! אבל כל הכבוד על הרצון העז.

 

בקשר לווקס של טרטל ווקס, אחד הווקסים הפשוטים שיש אבל התגובה שלי על הברק רק מראה שאם לא מתייחסים למותג ושופטים רק לפי מראה אז הקטנים גם יכולים להפתיע.

מה כן, אני בטוח שההגנה שלו לא תחזיק הרבה זמן, אולי אפילו לא עד השטיפה הבאה בעוד שבוע שבועיים.

נסה לעבור לווקסים איכותיים יותר או אוטמי צבע שיחזיקו מעמד הרבה יותר זמן.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

הרכב נראה מעולה ! ויש ברק מדהים.

אישית לא אוהב את הירוק הזה על סונטה אבל הרכב נראה מאוד שמור כל הכבוד :)

Renault Clio MK2 ph1 1.4RT

Renault Clio Sport 172RS 2.0

 

FRANCE

פורסם
אני לא קראתי מילה ממה שכתבת, התחלתי בצפיה בתמונות... וואו!!! יש כמה תמונות שהברק פשוט מדהים!

סונטה זה אולי מהרכבים היפים שיש של יונדאי, גם הדגמים הישנים כמו שלך וגם הדגמים החדשים.

עכשיו שניה נקרא גם מה כתוב (:

 

עריכה: עכשיו זה אחרי שקראתי.

הורדת צינור מקומה עשירית? קראתי נכון?

אני הורדתי צינור מקומה רביעית וחשבתי שאני חוראני, אבל אתה...כל הכבוד על הסבלנות לקיפול הצינור.

אגב, כמה מטר צינור קנית?? לא שפוי! אבל כל הכבוד על הרצון העז.

 

בקשר לווקס של טרטל ווקס, אחד הווקסים הפשוטים שיש אבל התגובה שלי על הברק רק מראה שאם לא מתייחסים למותג ושופטים רק לפי מראה אז הקטנים גם יכולים להפתיע.

מה כן, אני בטוח שההגנה שלו לא תחזיק הרבה זמן, אולי אפילו לא עד השטיפה הבאה בעוד שבוע שבועיים.

נסה לעבור לווקסים איכותיים יותר או אוטמי צבע שיחזיקו מעמד הרבה יותר זמן.

 

כן אחי , קומה עשירית

יותר מאיזה עשה מטר לא זוכר עכשיו

ואני גם מאוד רוצה גרניק חחח

ולגביי הוואקסים ניראה מתי יהיה לי זמן אני יזמין מאוטוסטור למה אני לא יכול לנסוע לשם אני מהדרום ואין כל כך זמן עבודה / לימודים בעיה . וזה כיף לקבל תגובות זה נותן לי יותר מוטיבציה לעשיה רבה יותר :)

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אה דניקס האמת שבתמונה היא פחות יפה אבל תראה אותה במציאות היא אחרת לגמריי

 

אם יהיה לי אפשרות אקנה עוד אחת בלבן :) בשביל אבא

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

יפיפיה, הצבע נראה ממש שמור וקשה לשמור על צבע כזה בארץ או בכלל צבעים כהים, אני בטוח שהיא לא רק יפה, עם מנוע V6 היא בטח גם אופה !

פורסם

אני מוריד צינור מקומה רביעית ויש לי 25 מטר....אתה מקומה עשירית, אני מפחד לחשוב אפילו על האורך.

לפחות 60/70 מטר מינימום לדעתי שזה מפחיד!!

גם אני מהדרום ועקב זאת שעוד אין לנו מפיץ באיזור (vix לטיפולכם! ) אז אכן אוטוסטור הוא המקור הזמין הנח יותר שיש פה.

תשתדל להזמין כמה מוצרים כי המשלוח עולה 30 ש"ח, אם אתה מעוניין אז דבר איתי אני מבאר שבע, אני גם צריך להזמין כמה דברים אז אולי נעשה הזמנה משותפת.

If you can't see the bright side of life, just polish the dull side

פורסם

שהרקי זה יכול להיות טוב

ואני חושב שאתה צודק לגבי אורך הצינור :)

וגם חשמל אני מוריד באותה הצורה חחח.

 

וחברים מה אתם אומרים שווה לקנות לסונטה שלי את הספוילר המקורי או לוותר על זה ?

ככה סתם עבר לי בראש , וראיתי גם אחת ממודל 2002 הצורה שכאילו מרצדס יש בפנים תיבה ידנית (תמונות בגוגל )

נירא לי מעניין ..

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

אל תשנה את הסונטה!

היופי להשאיר את הרכב מצב מקורי ככול האפשר. (זו דעתי כן?! :wink: )

 

כמה שאני אוהב את הסונטה הזו.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

עבודה יפה ממש, כיף לראות רכב כזה שעדיין משקיעים בו.

הבעיה היא שבשטיפות (הממש) קרובות יעלם לך כל זכר לווקס וסביר להניח שאחוז ניכר מהברק ילך לאיבוד.

אם כבר השקעת כל כך יפה, ואני דיי בטוח שלקח לך לא מעט זמן, הייתי ממליץ לך להשקיע באוטם או בווקס טוב שישאירו לך הגנה עדיפה בהרבה וככה לא תצטרך לחדש באופן תכוף את יישום ההגנה.

"יאללה בירי".


×
×
  • תוכן חדש...