Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם , הבעיה היא כזאת לפני שבוע כל הרמקולים עבדו טוב (כולם מחוברים למגבר 4 ערוצים).

ניתקתי את הרדיו דיסק על מנת לחבר אחד אחר לצורך בדיקה של המכשיר ואחרי שהחזרתי את הקודם כל הרמקולים עבדו חוץ מרמקול קידמי שמאל.

היום עשיתי כמה בדיקות שעדיין לא מצאו לי פתרון לבעיה.

קודם כל בדקתי אם הבעיה ברמקול או בקרוס והיא לא הם תקינים לגמרי.

אחרי זה בדקתי אם הבעיה היא בכניסות rca של המגבר או ביציאות rca של הרדיו דיסק והבעיה לא שם.

בדקתי גם אם הבעיה היא ביציאה קדמית שמאלית של המגבר וזה גם לא שם.

בדקתי אם החוט שמוביל לרמקול הוא הבעיה על ידי העברת חוט אחר לצורך בדיקה והבעיה גם לא שם.

איפה יכולה להיות הבעיה?

תודה רבה רבה לעוזרים מראש.

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k

פורסם

אתה יכול להרחיב על מהלך הבדיקות שביצעת?

איך אתה יודע שהקרוס תקין? איך אתה יודע שהרמקול תקין?

שמת קרוס אחר? שמת רמקול אחר?

איך בדקת שהבעיה היא לא בכניסות RCA במגבר או ביציאות מהHU?

איך בדקת שהבעיה היא לא ביציאה של המגבר? חיברת משהו אחר במקום וזה עבד?

 

רמקול אחורי שמאלי עובד? (אם יש)

 

פורסם

בשעה טובה הצלחתי לעלות על הבעיה מה שקרה זה שהרמקול השמאלי קידמי היה עד עכשיו מחובר על הרדיו דיסק וכשאני חיברתי אותו בחזרה לא לקחתי בחשבון לחבר אליו חיווט של רמקולים כי הם היו צריכים להיות כולם על המגבר אז פשוט הרמקול לא עבד כשהרכבתי חזרה את הרדיו דיסק.

בקיצור היום חיברתי את הסט למגבר והכל תקין ועובד מצוין , השאלה שלי היא האם אפשר להעביר חיווט של רמקול יחד עם הכבל פלוס?

אני לא מדבר על rca אלה על חיווט פלוס ומינוס.

תודה רבה לעוזרים מראש.

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k

פורסם

תודה רבה על העזרה

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k

×
×
  • תוכן חדש...