Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום מישהו החליף לי "בורר הילוכים" (נאמר לי שזה שם החלק) שנשבר, ומאז ההילוך הראשון נכנס קשה. שילוב ההילוך דורש הפעלת כוח, ואין את ה"קליק" הרגיל שבהכנסת ההילוך. ממש צריך לדחוף את ידית ההילוכים עד הסוף שיכנס להילוך ראשון. אציין ששאר ההילוכים נכנסים חלק ללא כל מאמץ, והידית ממש "קופצת" למקום הדרוש בלי בעיות.

 

האם סביר שהחלק לא הורכב כראוי? החלק הוא משומש ונלקח מאוטו דומה (רובר 214).

 

הנה קישור לחלק, מספר 4 בתרשים: http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID999784

 

תודה

פורסם

לפני שאתה משלב להילוך ראשון (במצב עמידה ובהילוך סרק בלבד) , נסה לשלב קודם להילוך שני ואז ורק אז לשלב משני לראשון.

 

אם זה לא עוזר, חזור למכונאי.

 

חזור לדווח.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

החלק אליו אני מתכוון זה המוט שמופיע בתרשים שצירפתי, שמספרו 4. החלפתי כי המוט הקודם נשבר, והיה חופש בידית ההילוכים, היא ממש התנדנדה בין צד לצד. כרגע התזוזה לצדדים (ימין ושמאל) גם קשה, לא כמו שהיתה קודם.

פורסם
הקושי במעבר לראשון זהה, בלי קשר באיזה הילוך הייתי קודם.

 

מה שהצעתי הינו שכאשר הרכב במצב עמידה וכשאתה רוצה לשלב לראשון, שלב קודם להילוך שני ואז מייד משני לראשון.

 

לפני שאתה משלב להילוך ראשון (במצב עמידה ובהילוך סרק בלבד) , נסה לשלב קודם להילוך שני ואז ורק אז לשלב משני לראשון.

 

אם זה לא עוזר, חזור למכונאי.

 

חזור לדווח.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
מה שהצעתי הינו שכאשר הרכב במצב עמידה וכשאתה רוצה לשלב לראשון, שלב קודם להילוך שני ואז מייד משני לראשון.

 

לא עוזר. כל המהלך של הידית הילוכים במעבר לראשון קשה, כאילו משהו מתיגד.

פורסם
מה שהצעתי הינו שכאשר הרכב במצב עמידה וכשאתה רוצה לשלב לראשון, שלב קודם להילוך שני ואז מייד משני לראשון.

 

דני ואם זה כן נכנס יותר בקלות אחרי הילוך שני זה בסדר? הרי לפני שהוא החליף את החלק לא הייתה לי בעיה כזו.

פורסם

מבלי להתייחס לרכב שלך ספציפית, הרי שברוב רובם של הרכבים הידניים שהיו לי אכן כן, כשהרכב עומד, לפני שילוב לראשון, שילוב להילוך שני דווקא ואז לראשון, מקל את השילוב לראשון. תקין.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בדקתי שוב והשילוב לראשון ואז לשני כן מקל על תזוזת ידית ההילוכים, אבל דווקא אז בהרבה מקרים הרכב לא נכנס להילוך ראשון עד הסוף. אני אדבר עם המכונאי שהחליף לי את החלק, נרא מה הוא יגיד... אני פשוט חושב שהוא פשוט יגיד שהחלק לא תקין, דבר שלא נרא לי סביר.

פורסם

עדכון - התקשרתי למכונאי, אמר שכנראה במהלך החלפת החלק הוא הזיז צינור כלשהו, והוא מקשה על שילוב התיבה להילוך ראשון.

התבוננתי בתא המנוע בזמן שביקשתי ממישהו לשלב להילוך ראשון, ובאמת ראיתי כמה צינורות שמפריעים לחלקים מסוימים (לא יודע את שמם) בזמן שילוב ההילוך. הזזתי את הצינורות והבעיה נפתרה.

 

אולג

×
×
  • תוכן חדש...