Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני כבר שנים לומד על מערכות הרכב ואני מעוניין לשמוע חוות דעת על ספריו של אלכסנדר בוגטיקוב - תורת הרכב, תורת המנוע ומערכות מוחשבות ואבחון ברכב.

מה רמת הספרים?

האם זה טוב גם לחובבנים או שזה בעצם חייב להיות מלווה בקורס?

 

אגב, חיפוש בגוגל לא מניב תוצאות בכלל... מה שנקרא "פה חשדתי"...

פורסם

אני גם מתעניין בנושא. עד עכשיו "למדתי" מ howstuffworks (בהמלצת הפורום:-P)

אני רוצה ללמוד יותר לעומק, אבל באופן עצמי, ולא בקורס.

אשמח לשמוע את חוות דעתכם על הספרים האלה.

אגב, מאיפה ניתן לרכוש אותם?

מתנדב בארגון ידידים

פורסם

אני לא יכול לפרסם לינק...

חפש בגוגל autodata ותגיע לאתר הישראלי, שם לך לספרות טכנית ומקצועית לרכב.

אגב עוד ספר ממש טוב שלמדתי ממנו והוא מאוד מומלץ זה אוטוטרוניקה של שלמה שקד - חפש אוטוטרוניקה מאה

פורסם

תודה!

קודם כל אני רואה שהספרים של מאה זולים משמעותית. אז אם אתה לא חושב שהספר ששאלת עליו טוב יותר (ואף אחד לא כותב עליו ברשת), אז למה לקנות אותו בעצם?

 

+עוד מישהו יכול להמליץ על ספר טוב ללימוד עצמי, למישהו (אני P: ) עם ידע בסיסי בלבד?

מתנדב בארגון ידידים

×
×
  • תוכן חדש...