Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[התרשמות] החלפת שמן מנוע LM ב- ACDelco


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנצל את השרשור



 

כרגע אני על 20/50 ברכב (עקב שיפוץ כללי למנוע)

 

אני רוצה לעבור ל 10/40 חצי סינטטי - זו גם המלצת היצרן.

האם יש פעולות נוספות שנחוצות חוץ מהחלפת שמן+פילטר?

 

האם צריך לנקז את כל השמן בצורה אחרת? לעשות פלאשינג?

פורסם
אני משתמש בזה:TEILSYNTHETIC(כלומר חצי סינטטי )

LM10W-40 API SJ/CF SH/EC/CF MOS2

ACEA A3/B3 MB229.1 VW 500 505

קצת מוזר שכל השמנים של LM הם בתקן SL ודווקא זה שהוא נחשב מתוסף עדיין בSJ.. יש איזה הסבר?

פורסם

מנצל את השרשור



 

 

כרגע אני על 20/50 ברכב (עקב שיפוץ כללי למנוע)

 

אני רוצה לעבור ל 10/40 חצי סינטטי - זו גם המלצת היצרן.

האם יש פעולות נוספות שנחוצות חוץ מהחלפת שמן+פילטר?

 

האם צריך לנקז את כל השמן בצורה אחרת? לעשות פלאשינג?

 

מהו מספר הק"מ שהרכב עבר עד כה?

קח בחשבון שה-10W40 דליל יותר מה- 20W50, וכפועל יוצא עלולות להופיע הזעות / נזילות, בעת שימוש בשמן זה במנוע ישן.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

כ 180K



.המנוע עבר שיפוץ אוברול

בוכנות+רינגים+סליבים+ראש מנוע כולל כל האטמים והגומיות ומחזירי השמן.

 

לפני כן השתמשתי ב חצי סבינטטי אבל עקב אכילת שמן קשה (שבגללה נעשה כל הבלגאן)חזרתי ל 20/50

 

 

פורסם

כ 180K



 

.המנוע עבר שיפוץ אוברול

בוכנות+רינגים+סליבים+ראש מנוע כולל כל האטמים והגומיות ומחזירי השמן.

 

לפני כן השתמשתי ב חצי סבינטטי אבל עקב אכילת שמן קשה (שבגללה נעשה כל הבלגאן)חזרתי ל 20/50

 

 

לדעתי, אתה יכול לחזור ולהשתמש ב-10W40, לאחר ביצוע האוברול, כפי שהיצרן ממליץ.

עם זאת, חשוב מאד להקפיד ולעקוב אחר מפלס השמן ולחפש אחר נזילות והזעות, עקב דלילות השמן, יחסית ל-10W40.

אם אכן תיווכח כי מופיעות התופעות הנ"ל - חזור להשתמש ב-20W50.

 

אפי.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

מנצל את השרשור



 

 

 

 

כרגע אני על 20/50 ברכב (עקב שיפוץ כללי למנוע)

 

אני רוצה לעבור ל 10/40 חצי סינטטי - זו גם המלצת היצרן.

האם יש פעולות נוספות שנחוצות חוץ מהחלפת שמן+פילטר?

 

האם צריך לנקז את כל השמן בצורה אחרת? לעשות פלאשינג?

 

 

 

 

 

 

 

אחרי שיפוץ מנוע ו20-50 מומלץ לעשות פלשינג-ליישר קו ולהוריד את כל ה"גרדים" הקטנים שאולי נשארו במנוע(למרות שהפילטר אמור לבלוע אותם)-תעשה רק עם החומר של STP שיש בו רכיבים נוגדי שחיקה****אין לנהוג ברכב בזמן השטיפה***לסיום רוקן את השמן ומלא שמן חדש +פילטר

 

הכל מנסיון!!!!

 

ניצן

פורסם
-תעשה רק עם החומר של STP שיש בו רכיבים נוגדי שחיקה

לסיום רוקן את השמן ומלא שמן חדש +פילטר

 

הכל מנסיון!!!!

 

תודה על התגובה



מה השם המדויק של הפלאשינג?

כמה זמן יש להשאיר את המנוע מונע והאם יש להעלות/להוריד טורים?

פורסם

תודה על התגובה



 

 

 

מה השם המדויק של הפלאשינג?

כמה זמן יש להשאיר את המנוע מונע והאם יש להעלות/להוריד טורים?

 

 

 

 

 

 

 

"stp engine flush" בפחית של 450CC - לרוקן למיכל השמן כשהמנוע בטמפרטורת עבודה(בצע נסיעה של 10-15 דקות לפני כן)-דאג שיהיה מספיק שמן. הכמות מספיקה ל-3-6 ליטר שמן.

15-20 דקות ב FAST IDLE

.משהו כמו 1500-2000 סל"ד-בכל מיקרה-הוראות ע"ג האריזה(בעצם אלה ההוראות)

לרוקן את השמן הישן מייד בתום התהליך בעודו חם

 

ניצן

פורסם

תודה על התגובה



 

מה השם המדויק של הפלאשינג?

כמה זמן יש להשאיר את המנוע מונע והאם יש להעלות/להוריד טורים?

 

כל עוד המנוע תקין ואין שום בעיות לחץ שמן וכד', אין שום טעם להשתמש בתוסף לשטיפת מנוע (אלא אם אתה רוצה להיוצ צדיק מהאפיפיור ולהוריד עוד 2 מ"ל ליכלוך מהמנוע).

 

בצע החלפות שמן סדירות כל 6 חודשים ושכח מצרות מיותרות.

 

מניסיון !

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הכוונה שלי בפלאשינג הית להפטר משאריות של השמן המינרלי.

 

אם כך ואכן הכל תקין-אין צורך?

תודה

פורסם
מהו מספר הק"מ שהרכב עבר עד כה?

קח בחשבון שה-10W40 דליל יותר מה- 20W50, וכפועל יוצא עלולות להופיע הזעות / נזילות, בעת שימוש בשמן זה במנוע ישן.

:mm_yeah:

וראוי מאוד להוסיף, שמעבר לשמן דליל יותר מוריד במעט את לחץ השמן האפקטיבי במנוע. אז אם לחץ השמן במנוע אינו אופטימלי, כי אתה נוסע על משאבת השמן המקורית, או כתוצאה מבלאי שלא טופל באוברול - קח בחשבון שלחץ השמן שלך יכול לרדת עוד יותר.

פורסם

:mm_yeah:

וראוי מאוד להוסיף, שמעבר לשמן דליל יותר מוריד במעט את לחץ השמן האפקטיבי במנוע. .



לחץ השמן כשהוא חם אצלי = כ 4 BAR במצב ניוטראל

 

בנסיעה הוא נע סביב ה 8

פורסם

לאחר בדיקה במקרה היום באייס (שאוטו דיפו זה בעצם אותו הדבר..)

 

השמן הנ"ל נמכר ב-109 ש"ח כולל קומפרסור כזה פשוט.. על המדבקות בעברית שיש עליו רשום "שמן חצי סינטטי".. מוזר.

×
×
  • תוכן חדש...