Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7920 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם!!!

ויום לא טוב לי :-( .

הייתה אצלי נזילה מהאטם של האגן שמן. לא משהו רציני אבל התריד אותי וכדי לנהוג בראש שקט החלתתי לתקנה.

הבעיות מתחילות פה: יש לי על האגן סימן של דפיקה לדעתי הבעלים הקודמים על על אבן ונשאר סימן של דפיקה חזקה מאוד. אין משם נזילה וכך נסעתי 4 חודש (אני מזכיר הנזילה הייתה מהאטם עצמו שכבר כנראה מת). כאשר פירקו לי את האגן שמן שאלתי את המכונאי האם כדאי בכמה דפיקות ליישר את המכה. הוא ענה לי לא כדי כי כל דפיקה יכולה לנפץ אץ המתכת העדינה. אמרתי בסדר והצטערתי שלא הבאתי מפרוקית, אגן שמן משומש במצב טוב. אחרי שהמכונאי ניקה טוב טוב גם את בלוק המנוע (החלק התחתון) וגם את האגן שמן. שמתי לב שבעל המוסך ניגש אליו ואמר לו משהו ולאחר מס' דקות אני רואה את המכונאי מנסה ליישר את המכה ע"י דפיקות בצד הפנימי של האגן שמן. תאמת שמחתי סוף סוף זה לא יתריד אותי. אבל שמחתי מוקדם מידי!!! הליך ההרכבה הסתיים וצאתי לדרכי הביתה. היית מרוצה מהעבודה למרות שנראה לי שיצא יקר מידי (לא משנה). היום נסעתי לקנות רמקולים לרכב כאשר התחילו בהתקנה מרוב שיעמום התכופפתי וגיליתי שלולית שמן לא גדולה בדיוק מתחת לאגן. ישר בקדתי את המפלס שהיה תקין. והתחלתי במהירה את הנסיע הביתה. כאשר הגעתי הביתה לא יכולתי להשאי את העניין בסימן שאלה מה גרם לנזילה החזקה. זחלתי מחת לרכב והתחלתי בחיפושים. מסביב לאגן יבש, מחזירי שמן, יבש אטם מכסה מנוע יבש. מוזר מאוד. כמעת כבר היתיעשתי כמכונאי לשעבר שלא מצליח לאתר נזילה קטנה. ופאתום מה אני מגלה מהמקום שבו בוצע התיקון של המכה (בדפיקות עם פטיש בעיקר) ישנה רטיבות :shock: . נגעתי אם האצבע ואם נייר ספגתי את השמן ואני רואה שהרטיבות לא נעלמת. כפי שכולכם ניחשתם בתיקון הם ניפצו לי את האגן :x. אכשיו מחר אני נוסע למוסך משאיר את הרכב.

ורציתי לדעת מה דעתכם. מי צריך פה לשלם על התיקון החוזר ועל האגן שכנראה ימצא בפרוקית?

כמה עולה בכלל אגן שמן?

פורסם

אני לא יודע כמה עולה אגן שמן מפירוקית...

 

אבל !

אין ספק שהמוסך צריך לשלם על אגן שמן חדש ולא לקחת לך אפילו אגורה על העבודה משום שהם גרמו את הנזק.

יכול להיות שהם ייטענו שעלית על אבן או מדרכה אחרי שעזבת את המוסך וזה קרה בגלל זה.

אל תסכים לזה !!!

×
×
  • תוכן חדש...