Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני רץ להביא טישו למקלדת, מהריר עליה...

שיחקתם אותה, אין ספק.

לטעמי זה אחד הרכבים המרשימים ביותר שהוצגו בתערוכה. ואני לא משוחד.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

עוד קצת תמונות של האלפא 4C

IMG_1243.JPG

IMG_1244.JPG

IMG_1245.JPG

IMG_1248.JPG

IMG_1250.JPG

IMG_1253.JPG

IMG_1257.JPG

IMG_1263.JPG

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

ועוד תמונה אחת של מזראטי

IMG_1151.JPG

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

ואם כבר אנחנו באטליה, בוא נסגור את הפינה שם.

קצת תמונות מפרארי.

IMG_1181.JPG

IMG_1183.JPG

IMG_1186.JPG

IMG_1201.JPG

IMG_1202.JPG

IMG_1207.JPG

IMG_1212.JPG

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

אני יודע, חלק מהתמונות קצת מטושטשות.

תנאי הצילום היו קשים (לפשוטי העם, שלא החזיקו הזמנה בידם.. :-)), הרבה תאורה על המכוניות, כך שהמצלמה טועה בקריאת האור.

גם הפלאש שהיה לי היה פשוט, בילד אין במצלמה, ולא הצליח לעשות הרבה.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

תמונה אחת טובה יותר של יצירת הפאר הזאת

IMG_1201.JPG

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

המשך הנסיעה היה באיזור כפרי. נתקעתי מאחורי VAG כלשהי ולא הייתה אפשרות לעקוף, שזה בדיוק הזמן לפתוח חלונות, לשמור את הגיר בהילוכים נמוכים ולהאזין למוסיקה של מזראטי.

אחרי כמה דקות ארוכות, חזרנו לאוטובאן. המהירות שהדבר הזה מאיץ מ-100 ל-200 פשוט מפתיעה, אז עשיתי זאת שוב ושוב, בו בזמן שכל מיני קופסאות מוטוריות מנסות להשיג אותנו כדי לשמוע את קולה של המזראטי או להתפעל מקוויה המעולים או שניהם.

 

לאחר מכן חזרנו למתחם התערוכה כדי להתחלף. ניצלנו את העצירה כדי לעשות את זה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=lwoviJh1bso דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

כמה מילים לגבי הרכב עצמו. (דף נתונים טכניים)

 

בנוסף לנסיעת מבחן התאפשר לנו להתרשם מהקווטרופורטה גם במצב סטטי באולם התצוגה (בתערוכה הרכבים נעולים).

הדבר הראשון שניכר הוא העיצוב הנקי, ללא עומס של כפתורים מבלבלים, ללא דמוי iDrive אשר מאוד התחבב על יצרנים רבים (במידות שונות של הצלחה מבחינת יישום).

 

2013-Maserati-Quattroporte-interior.jpg

 

החומרים מעולים, אם זה נראה כמו עץ או אלומיניום אז זה אכן הדבר האמיתי. העור נעים, איכותי מבית Poltrona Frau ומערכת השמע, אשר מפאת חוסר זמן לא יכלנו לבחון אותה, הינה מתוצרת Bowers & Wilkins.

 

004-2013-maserati-quattroporte.jpg

 

הגה הידראולי! אשר אינו מסתיר מידע מהנהג כמו חבריו החשמליים, בעל כ-2.5 סיבובים מנעילה לנעילה (אלעד, תקן אותי אם לא זוכר נכון) ובעל משקל טוב.

המנוע בריא ביותר בעל 530 כ"ס ו-72.4 קג"מ/2000-4000 סל"ד. אני לא יכול לחשוב על מנוע טורבו אשר נשמע טוב יותר. בנוסף, למרות שהוא מוגדש הוא כן אוהב לרוץ במעלה הסל"ד והתגובה לדוושה מעולה. כוח כמובן לא חסר שם, אפילו שמדובר על רכב ששוקל 2 טון.

שלדה. למרות שלא באמת יצא לנו לבחון את הרכב כראוי, מעט הסיבובים בהם נהגנו הראו כי מדובר על רכב מאוזן מאוד המאפשר היגוי יתר ע"פ דרישה.

נוחות. בהשוואה ל-S קלאס בה נסענו בתצוגה של מרצדס (פירוט בהמשך), היא פחות שקטה ונוחה, אך המרצדס כמובן פחות ספורטיבית ולא נראית כמו המזראטי (או קרוב לזה). מבחינת מרווח, מדובר על רכב ענקי, 5.26 מטר מפגוש לפגוש, גדול יותר מכמעט כל מתחרה קיימת, גם בגרסאותיהן הארוכות. לכן אין זה מפתיע שמאחור יש המון, אבל המון מקום (כמעט ברמה של פאביה), גם שמושב הנוסע הקדמי הוזז אחורנית עד קצה המסילה.

 

בצד החובה, אציין כי לדעתי מזראטי יכולים לשפר מעט את בידוד הרעשים (לא של המנוע!) ונוחות הנסיעה. בנוסף, כדי ללכת עד הסוף נגד הגרמנים יש צורך להכניס מערכות עזר לנהיגה ושאר צעצועים.

 

שורה תחתונה, אם הייתי מחפש לקנות רכב מהסגמנט הזה, אין לי ספק שזה הרכב.

 

והנה מבחן מצולם של מישהו שנסע בה ללא אלסנדרו

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
רק זה מפתיע אותך?

 

מה עם פתחי המיזוג מהמיטו, והלחצנים מהג'ולייטה?

 

את זה לא זיהיתי אבל זה יותר הגיוני מחלקים מפונטו דור ראשון. טוב לפחות אם יישבר למישהו יש הרבה חלקים בפירוקיות :lol: :lol:

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

attachment.php?attachmentid=355160&d=1380302128

 

קחו בחשבון שמדובר ברכב שמיועד לתצוגה בלבד. הגירסה הסופית שתגיע ללקוח תהיה מעט שונה מזאת שבתמונה.

פתחי המזגן בצורה הזאת מלווים את היצרן כבר שנים. כבר ב-33 היו פתחים בסגנון.

הרדיו שמצולם הוא אינו מכשיר אמיתי אלא דמה בלבד. זה כנראה אחד הדברים שיהיו שונים בגירסה הסופית.

הכפתורים שמתחת לרדיו נלקחו מהג'ולייטה היוצאת, שבמקור בכלל הופיעו ב... 8C.

פקדי השליטה על המזגן יהיו שונים בגירסה הסופית. הפקדים הללו הם רק לצורך התצוגה, בסופו של דבר תהיה שם מערכת בקרת אקלים אלקטרונית כמקובל.

כפתורי התפעול של תיבת ההילוכים נלקחו מאבארט, שבתורם נלקחו מ... פרארי.

מתג איתותי החירום למיטב ידיעתי מקורי לחלוטין.

מתג תפעול מראות זהה נמצא גם במיטו ובג'ולייטה. כנ"ל גם לגבי מתג DNA.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אולי ל-X יש תמונות מהתצוגה שלהם, אני לא צילמתי אף רכב. האמינו לי שאינכם צריכים להצטער על כך שחסכתי מכם לחזות בתצוגה הזאת, היא פשוט לא היתה שווה את זה. ועדיין, לא יצאתי משם בידיים ריקות - קבלו תמונה של מוצג אחד, וכנראה גם היחיד, שבאמת היה שווה צילום באולם מס' 4:

לי יש כמה תמונות מאאודי. אני מסכים, התצוגה משעממת ועוד תור ארוך בכניסה. למזלי, ביקרתי אני ביום שהיה סגור לקהל הרחב, יצא שלא היה תור. לגבי השיעמום, זה בא לידי ביטוי גם בבגדי הדיילות :-)

IMG_1084.JPG

IMG_1111.JPG

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA


×
×
  • תוכן חדש...