Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלעד,

 

שרשור שכולו תענוג - תודה!

מקווה שיש המשך :-)

 

-אבי

Alfa GT 2.0 JTS Blackline,  Alfa 159 1.8 Turbo TBI Sportwagon Elegante

אקסיות: Alfa 164 TS, Alfa 156 V6 QSystem, Alfa 166 V6,  Alfa 166 V6 Super Q2, Alfa Giulietta QV,  Renault EDC RS CUP

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה רבה לכם על השיתוף, הסיפורים והתמונות. נהנתי מכל תו, ואני מצפה לביקורת על הכלי של נפטון בקוצר רוח. אני מעז לומר שאלו תמונות שנראות ברור גם ללא אבטיח :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אולם 4 היה במידת מה יוצא דופן. האולם, שאכלס את התצוגה של אאודי, היה היחיד מבין כל האולמות שבכניסה אליו היה מסלול סלאלום להולכי הרגל, מסוג שניתן למצוא בד"כ בתור לפני קופות של קולנוע, רציף בתחנה מרכזית ודברים שבסגנון.

ההצדקה היחידה שאני יכול לחשוב עליה בנוגע לקיומו של הסלאלום הזה היא יצירת מראית עין של התקהלות, כאילו כדי ליצור רושם שיש נהירה גדולה במיוחד של הקהל לעבר האולם הזה, אחרת אין לי שום רעיון אחר למה זה היה שם.

 

אז מה עוד היום יוצא דופן באולם 4? בניגוד לשאר האולמות, התצוגה שם היתה משעממת עד דמעות. עשרות מכוניות בדגמים שנעו על הסקאלה שבין "מיינסטרים" ל"לא ברור מה בדיוק זה אמור לעשות", ובינהם גם S3 סדאן כעורה במיוחד ו-Q3 במעיין גירסת ביצועים שלא ברור למה בדיוק היא טובה (כי זה הרי לא רכב שטח, וזה גבוה מידי מכדי לגרזן איתו כבישים מפותלים).

 

בהחלטה עיצובית אומללה ביותר, החליט מי שהחליט באאודי שכל מכוניות התצוגה ינעלו חישוקי סגסוגת מצופי כרום בוהק ומזעזע. אאודי, שתמיד חרתה על דגלה את מוטיב הקדמה והחדשנות, "קישטה" את מוצגיה בתערוכת הרכב הגדולה בעולם במתכת שהיא הסממן מספר 1 לרטרו :screwy::brickwall:

 

אולי ל-X יש תמונות מהתצוגה שלהם, אני לא צילמתי אף רכב. האמינו לי שאינכם צריכים להצטער על כך שחסכתי מכם לחזות בתצוגה הזאת, היא פשוט לא היתה שווה את זה.

ועדיין, לא יצאתי משם בידיים ריקות - קבלו תמונה של מוצג אחד, וכנראה גם היחיד, שבאמת היה שווה צילום באולם מס' 4:

 

attachment.php?attachmentid=354830&stc=1&d=1380111372

 

כן, זה קרח אמיתי.

20130916_125359.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אני לא מתכוון לקחת את הבמה לפותחי השרשור.. :-), שעושים את זה נפלא..

אבל קצת לחמם את האוירה, תמונה משם.

 

אני כבר כמה דקות מתחבט בשאלה למי יש פרונט גדול יותר? :lol:

פורסם
למרות שהיו ציפיות כאלו לא הוצגה ה-M4 בפרנקפורט.

 

חאפרים.

 

אלעד, מה זה הגוש במיצג של הקאווטרו?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
יופי של כתיבה. הייתי ביגוסלביה בסופ"ש האחרון אבל לא היה מצב להצפין עד פרנקפורט :-(

 

היית במנהרת הזמן, לא ביוגוסלביה.

 

המדינה הזו פורקה רשמית ב-2003 - וסופנית ב-2006, עם הפיצול בין סרביה ומונטנגרו.

 

על חורבותיה קמו;

סלובניה

קרואטיה

סרביה

מונטנגרו

מקדוניה

בוסניה הרצגובינה

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
למרות שהיו ציפיות כאלו לא הוצגה ה-M4 בפרנקפורט.

 

עוד כמה מכוניות שהיו אמורות להיות מוצגות בפרנקפורט, לא הוצגו שם לבסוף.

 

הימור שלי, ז'נבה 2014 הולכת להיות מעניינת יותר - כפי שז'נבה 2013 היתה מוצלחת יותר מפריז 2012.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
למרות שהיו ציפיות כאלו לא הוצגה ה-M4 בפרנקפורט.

 

נתן לנו צ'אנס להנות עם קצת מה-M3 בכל מיני כבישי נהיגה מפותלים לא רחוק מפרנקפורט 8)

 

מכונה מדהימה. כל מילה מעבר לכך - מיותרת. תארזו לי משומשת DGK עם חבילת "קומפטישן" (כמו שהיה על הרכב של SIXT).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...