Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולכם.

אלעד, מה זה הגוש במיצג של הקאווטרו?

גוש קרח. או כמו שהגדיר את זה X בחשבון הפייסבוק שלו: The only cool thing at Audi's hall.

לפני שאמשיך, שאלה קטנה: פנה אלי קורא נאמן וציין שהוא אינו מצליח לצפות בחלק מהתמונות שבהודעה #27. אני רואה אותן ללא בעיה כלשהי. האם מישהו נוסף נתקל בבעיה? אמורות להופיע בה בסה"כ 10 תמונות.

 

המשך הסיפור יהיה בשלב זה עם תמונות באופן חלקי, לפחות עד שהוא יואיל להגיב ולצרפן.

חוזרים לאולם 10 ולמזראטי: בצמוד לדוכן של סיטרואן ניצב גם דוכן נסיעות מבחן של הרכב עם הקילשון, אלא שהוא כלל לא היה מאוייש.

בטמטומנו כי רב, שאלנו את המיידלע של סיטרואן האם היא יודעת היכן נמצאים השכנים שלה, והיא ענתה לנו שהם מואילים בטובם להופיע בדוכן רק כאשר מגיע אדם שמחזיק בהזמנה.

באותו הרגע נפתח מירוץ החימוש להשגת ההזמנה הנכספת: X ואני יצרנו קשר עם חברים בארץ, הפעלנו אנשים וחידשנו קשרים ישנים, אך הזמנה אין.

X גמר אומר שהוא אינו עולה על המטוס בחזרה לארץ מבלי שהוא נוהג במזראטי - ויהי מה. חיפוש מדוקדק באינטרנט הביא את X בעודי נשרך אחריו, אל עיבוריה של פרנקפורט, היישר אל הכתובת Schmidtstraße 51, בה שוכנת אחת משתי סוכנויות של פרארי ומזראטי הנמצאות בעיר.

 

attachment.php?attachmentid=354889&stc=1&d=1380176790

 

לא רוצים לתת לנו נסיעת מבחן בתערוכה? אל תעשו טובות - נקבל אותה באולם התצוגה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

... או כך לפחות חשבנו :oops:

 

-To be continued-

IMG-20130918-WA0013.jpg

20130918_154548.jpg

IMG-20130918-WA0015.jpg

IMG-20130918-WA0017.jpg

IMG-20130918-WA0018.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסוכנות של פרארי ומזראטי היא מקום מכובד. אם אנחנו רוצים להוציא מהם נסיעות מבחן, עלינו לנטוע בהם את הרושם שאנחנו סוג של אוליגרכים שמנשנשים מכוניות כמו שלהם לארוחת בוקר. מסיבה זאת, מספר התמונות שצילמנו שם הוא מצומצם יחסית, אע"פ שהעיניים יצאו לנו מהחורים.

 

כמו כל סוכנות שמכבדת את עצמה, בצמוד אליה יש מוסך. כשראינו מה הולך שם, הארשת המכובדת שניסינו לעטות על עצמנו נפלה והתחלנו לצלם כמו שני ילדים מתלהבים.

מבחינתי, מה שהלך שם כמעט גובל בפורנו. תשפטו בעצמכם.

IMG-20130918-WA0009.jpg

IMG-20130918-WA0010.jpg

IMG-20130918-WA0011.jpg

IMG-20130918-WA0014.jpg

IMG-20130918-WA0016.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
היית במנהרת הזמן, לא ביוגוסלביה.

 

המדינה הזו פורקה רשמית ב-2003 - וסופנית ב-2006, עם הפיצול בין סרביה ומונטנגרו.

 

על חורבותיה קמו;

סלובניה

קרואטיה

סרביה

מונטנגרו

מקדוניה

בוסניה הרצגובינה

 

אבא שלי נולב בסרייבו ואת ההיסטוריה של המדינה אני מכיר טוב. כמו כן כבר ביקרתי בעבר פעמיים במדינה (כשעוד היתה יגוסלביה). לא ברור לי אם כל חברי הפורום בקיאים בהיסטוריה של המדינה ולכן כתבתי יגוסלביה.

הפעם היינו בבוסניה והרצגובינה (מדינה אחת למי שלא מכיר) וקרואטיה.

 

וסליחה על גניבת השירשור.

אנא ממך, המשך בעבודה המצוינת שאתה עושה!

פורסם

בכניסה לסוכנות מקדמת את פנינו נציגה צעירה ומצודדת. לאחר כמה דקות שבהן היא מניחה לנו לשוטט במקום כאוות נפשנו, היא פונה אלינו ושואלת לסיבת בואנו. X פותח איתה בשיחה קלילה ובשלב כלשהו משחיל בעדינות את עניין נסיעת המבחן שלשמו התכנסנו.

זוכרים שסיפרתי לכם שברוב טמטומנו פנינו בתערוכה למיידלע מסיטרואן כדי לשאול אותה היכן הנציג של מזראטי, ולא הסברתי מדוע אנחנו מטומטמים? הנה ההסבר:

הנציגה באולם התצוגה הודיעה לנו שלצערה היא לא יכולה לתת לנו נסיעת מבחן. ומדוע? מכיון שכל מכוניות המבחן שלהם נמצאות בתערוכה :shock:

X ציין בפניה שאין אף נציג של מזראטי בדוכן שלהם באולם 10 וכי נאמר לנו שצריך הזמנה. בתגובה, ענתה לו הנציגה שהרישום לנסיעות המבחן מתקיים באולם 6, בו נמצאת התצוגה של כל קבוצת פיאט.

 

רק אלוהים יודע כמה אידיוטים הרגשנו באותו רגע...

 

Paris_Tuileries_Garden_Facepalm_statue.jpg

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אפשר בבקשה עוד פרטים על הטיול? (את העלויות כבר ראיתי)

האם צריך להזמין כרטיסים לתערוכה מראש או שבבוקר שאתה מגיע אתה קונה ונכנס?

במה צריך להצטייד כדי להיות רשאי להירשם לנסיעות מבחן? (כרטיס כניסה מיוחד, רישיון בין לאומי או ישראלי)

והכי חשוב- כמה זמן לפני התערוכה ידועים התאריכים המדוייקים שלה, וכמה זמן היא נמשכת?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

1. הכרטיס נרכש מידי יום. יש אפשרות גם לכרטיס שבועי - ויתרנו עליה. אולי זה לא היה רעיון טוב, אבל זאת כבר חוכמה שבדיעבד.

2. רישיון נהיגה ישראלי.

3. התערוכה מתקיימת בפרנקפורט אחת לשנתיים, בכל שנה אי-זוגית. הפרטים המלאים באתר http://www.iaa.de/en/ . אגב, בכל שנה זוגית היא בפאריז.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תודה רבה!

מתקיימת בכל פעם בתאריכים קבועים? (או לפחות חודשים קבועים?)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

בניסיון אחרון להציל חלק מכבודנו העצמי שנשבר לרסיסים לאחר הפאשלה המטופשת שלנו, שאל X את הנציגה האם בכל זאת יש רכב כלשהו בסוכנות שאפשר לעשות עליו נסיעת מבחן. אתם יודעים, כבר הגענו עד פה וכו'...

הנציגה נעלמה לתוך המשרדים ולאחר כדקה יצא אלינו מנהל הסוכנות - אדם שאני, על כל 183 הס"מ שלי, הרגשתי כמו גמד לילה לעומתו. האיש הסביר לנו שוב שאין לו בסוכנות אף רכב לנסיעת מבחן, אבל הותיר בידינו כרטיס ביקור ששייך לנציג שלו שנמצא בתערוכה.

יצאנו מהסוכנות ו-X התקשר למספר הרשום בכרטיס. האם בפעם הבאה שנצא משערי ה-Messe זה יהיה בעודנו נוהגים במכונית על תוצרת ארץ המגף?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

^

תפסיק לקרוא לי X! (זה שייך בכלל לשרשור אחר)

 

אמנם באיחור קל :), אך אמשיך מהנקודה שאלעד עצר בה.

אחרי שישבנו והתרשמנו (מאוד לחיוב, אלא מה) מכל הרכבים בסוכנות ואלו הם: ה-458, הקליפורניה, ה-FF, הגיבלי, הקווטרופורטה, הגראן-טוריסמו ופקידת הקבלה של שני האולמות, הופיע הגמד שאלעד הזכיר. באותו הרגע בדיוק עמדנו ליד F12 ברלינטה אשר חזרה רק לפני מספר רגעים מנסיעת מבחן על אחד הלקוחות הפוטנציאליים שלה, זה גרם לי לסחרחורת קלה וערפול חושים אז שאלתי, שאלתי את הגמד אם יש אפשרות לנסיעה על אם כל הבהמות (ה-F12). הוא הגיב בנימוס שכרגע יש עוד כמה נסיעות והעביר את השיחה לכיוון מזראטי. הגמד אמר שאין אפשרות לנסיעת מבחן על מזראטי דרך הסוכנות ויש לגשת לתערוכה ולהרשם לנסיעה באולם 6 (האולם של קונצרן פיאט). בנוסף, הוא נתן לי את כרטיס הביקור של מנהל אולם מזראטי והנחה אותי ליצור עמו קשר טלפוני כדי לתאם מועד.

 

כפי שאלעד ציין, זה גרם לנו להרגיש ממש מטומטמים, עד כדי כך שהיינו צריכים לרכוש בירה ולצרוך אותה בדרכינו לתחנה של הרכבת הקלה.

 

התקשרתי לבחור של מזראטי, הצגתי את עצמי וקבענו נסיעה על הקווטרופורטה החדשה, בגרסתה הבכירה, בבוקר יום שישי (היום האחרון שלנו בגרמניה). אמנם זה היה לחוץ מבחינת זמנים ודרש מאיתנו תכנון לוגיסטי בעקבות הצ'ק אאוט מהמלון והטיסה מאוחר יותר באותו יום, אך מה לא עושים בשביל מזראטי...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
כפי שאלעד ציין, זה גרם לנו להרגיש ממש מטומטמים, עד כדי כך שהיינו צריכים לרכוש בירה ולצרוך אותה בדרכינו לתחנה של הרכבת הקלה.

"לצרוך"? יותר בכיוון של "להטביע בה את טפשותנו" :drinking:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

יום שישי, בוקר מוקדם.

 

לאחר שיצאנו מהמלון ונאלצנו לסחוב תיקים ומזוודות כבדים עד לתחנת הרכבת המרכזית אשר מציעה איזור אחסון, הגענו בפעם האחרונה למתחם התערוכה. שמנו פעמינו לאולם 6, הסטנד של מזראטי.

מספר בלונדיניות שופעות קיבלו את פנינו וליוו אותנו לטרקלין של מזראטי.

blonde-big-boobs.jpeg

כעבור כמה רגעים הופיע המנהיג של כל העסק הזה, לאחר שיחה קצרה הוא אמר שמיד יגיע בחור אשר ימלא את הטפסים הרלוונטים ואז נוכל לגשת לאולם 10 ולצאת לנסיעה. בינתיים ניגש אלינו מלצר ושאל אותנו אם אנחנו חפצים באלכוהול, קפה או אולי משהו לאכול. הסכמנו :)

הופיע בחור צעיר וביקש מאיתנו להתלוות אחריו למשרד. בזמן שהוא מילא את הטפסים הנדרשים ניהלנו שיחה על מזראטי, שאיפותיהם הטריטוריאליות ומצב החזית הישראלית.

אחרי שסיימנו את הרישום, הופיעה שחורדינית מתוך איזשהו קטלוג והכריזה שהיא תלווה אותנו לאולם 10. בחוץ היא שלפה מטרייה ממותגת של מזראטי...

 

הגענו לאולם 10, שם המתין לנו אלסנדרו, איש נסיעות מבחן של מזראטי. בחור חביב אך לחוץ אשר יודע קצת אנגלית וקצת גרמנית, אני יודע ממש מעט איטלקית וכל הקצת הזה עזר לנו לתקשר עמו :)

יש לציין כי הוא חתום על הרכב, קווטרופורטה V8 בשווי 150,000 יורו.

 

ניגשנו לרכב, לאחר הסבר קצר של אלסנדרו, הוא העיר את המפלצת. בחוץ יורד גשם קל, בדיוק מספיק כדי לייצר תנאי אחיזה ירודים. אצל מזראטי מקובל שהנהג שלהם מוציא את הלקוחות מחוץ לאיזור התערוכה ואז מתחלף עם הלקוח, וכך היה.

 

אני מתיישב ראשון. לחיצה הגונה על הגז גורמת למנוע ה-3.8 ליטר V8 בעל שני מגדשי טורבו (twin scroll) לשלוח 710 ניוטון/מ' לאספלט החלקלק. התוצאה? הקווטרופורטה מכשכשת בזנבה קלות. הבנתי שהיא יודעת להיות גם פרועה ודורשת מעט כבוד ולכן יש צורך למתן את הלחיצות. כמה רגעים מאוחר יותר אני נמצא בעקומה רחבה באוטובאן, במהירות של 150 קמ"ש לפחות.

הפעם, כך חשבתי לעצמי, לחיצה הגונה על הגז פשוט תשגר את הבהמה קדימה מלווה ברעמים ופיצוצים. טעיתי, גם במהירות כזו, לחיצה מלאה בשילוב עם כביש חלקלק תגרום לה לענטז עם הישבן. אני ממש מתחיל לחבב את הרכב הזה.

יחד עם זאת, ראוי לציין כי המעבר להיגוי יתר אינו קיצוני.

אחרי כמה שניות הכביש סוף סוף נפתח מעט, אני מדביק את הדוושה והרכב משגר את עצמו קדימה, מלווה בצליל מנוע מדהים. ב-200 קמ"ש, מגביל המהירות האנושי בשם אלסנדרו מבקש להרגיע את החגיגה.

 

המשך יבוא...

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

שיחקתם אותה ביג טיים!!

הייתי שם, אבל איפה אני ואיפה ההספק הזה שלכם..

כל הכבוד. זה פעם בחיים הדבר הזה.

אני תיכף מעלה כמה תמונות של ארץ המגף.

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

פורסם

כמה תמונות של מזראטי.

אני לצערי הייתי בלי הזמנה :-(

בכלל, היצרנים האיטלקים בחרו שלא לפתוח את המכוניות.

כל המזראטי היו נעולות.

גם רכב הדגל של אלפא 4C היה נעול. הוצגו שתיים, אחת נעולה, השניה על במה מסתובבת ששלוש הדלתות פתוחות (הדלת האחורית, דלת המנוע). אבל אי אפשר להתקרב מעבר לחבל שהקיף את הבמה.

לעומת זאת, באולם פורשה למשל, היו כ- 15 מכוניות, כולן פתוחות. מכל הסוגים. אפשר לשבת, אפשר לשחק, הכל חופשי.

IMG_1136.JPG

IMG_1140.JPG

IMG_1143.JPG

IMG_1152.JPG

IMG_1158.JPG

IMG_1166.JPG

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA


×
×
  • תוכן חדש...