Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד כמה תמונות מאאודי.

IMG_1059.JPG

IMG_1066.JPG

IMG_1081.JPG

IMG_1103.JPG

תמיר | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

GT 3.2

147GTA

  • תגובות 105
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתם שני בנים של ***ת.

כשזה בא ממך זה נשמע כמו מוזיקה :twisted:

אתם בטח חושבים שהמזארטי היא השיא של הסיפור, אבל אני יכול להבטיח לכם שהשיא עודנו נמצא לפנינו, שוכן לו לבטח באולם 3.0.

 

 

 

 

 

(עכשיו אני רואה איך כולם בודקים באתר של התערוכה אילו יצרנים היו שם :lol: )

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אחרי התיאור המפורט של X, שמתעקש שאפנה אליו בשם Coure Sportivo, לא נותר לי הרבה מה לפרט על המזראטי. אלסנדרו, כפי שכבר הבנתם, היה סוג של טמפון מהלך. אפשר במידה מסויימת להבין אותו, בהתחשב בעובדה שהוא אחראי על רכב כל כך יקר, אלא שההשלכות של הלחץ שלו על נסיעת המבחן בשילוב עם הגשם הקליל והטורדני שהתעקש לרדת בזמן הנסיעה היו שכמעט ולא ניתן היה באמת לקחת את הרכב אל הקצה.

בשלב מסוים באוטובאן רציתי להיטיב לשמוע את המנוע ולכן החלטתי למשוך את ההילוך שבו הייתי באותו רגע, כמדומני השלישי, עד למנתק. אלסנדרו נלחץ מהסיטואציה והחל לומר לי: "Shift!! Shift!!" הרבה לפני המנתק. באותו רגע התחשק לי לעשות כמעשה נהג הראלי סמיר ולענות לו ב-"Shut Up!", אבל הגעתי למסקנה שללכת איתו ראש בראש לא יביא אותי רחוק אז בהכנעה העברתי הילוך.

 

נעבור קצת על התצוגות וההדגמות, בלי תמונות:

 

מחוץ לאולם 11 עמדו שתי אלפא רומיאו ג'ולייטה QV שחורות, בשטח שנתחם באמצעות שלטים של קונטיננטל. כמובן שלא נתנו לזה לעבור ללא התייחסות ובאנו לבדוק במה מדובר. התברר שחברת קונטיננטל המציאה מערכת שבולמת את הרכב עצמאית לפני מכשולים, ובמקום התקיימה הדגמה שלה באמצעות שתי הג'ולייטות, בהן היא הותקנה.

נכנסו לרכב, הנהג שלהם האיץ אותו ל-50 קמ"ש והוציא להילוך סרק. על המסלול עמד מעין בלון שדימה רכב עומד, ובשלב מסויים הג'ולייטה שלנו נבלמה בחוזקה מבלי שהנהג עשה משהו.

לדברי הנציגים, המערכת עודנה נמצאת בשלבי תקינה והיא עתידה להימכר החל מעוד כשנתיים.

 

בצמוד למתחם של קונטיננטל היה מגרש נוסף, בו כמה מרצדסים עשו ג'ימקאנה. לאחר בירור גילינו שבמקום התקיימה תחרות Germany’s best driver

at the IAA. רצינו נורא להשתתף, אבל צריך לעשות לפני כן מבחן תיאורטי בגרמנית ולנציגים אסור לתרגם אותו לשפות אחרות, כך שנבצר מאיתנו להשתתף בו. הפסד שלהם.

 

מול אולם 10 התקיימה הדגמה של חברת VALEO, שפיתחה מערכת לחניה אוטומטית של הרכב מבלי שהנהג שוהה בו ושניתנת לשליטה מרחוק באמצעות הסמארטפון.

 

באולם 5.1 התקיימה תצוגה מרתקת של יצרני מערכות היקפיות לרכב. בין כל המציגים היה שטח גדול יחסית שהוקדש לחברת Johnson Controls.

לטובת כל מי שאינו מכיר את החברה: מדובר בחברה אמריקאית שנוסדה במחצית הראשונה של המאה ה-20. בהתחלה החברה התמחתה בייצור פקדים למערכות מיזוג אויר מרכזיות בבניינים, לאחר מכן עברה לייצור לוחות אלקטרוניים למעליות ולבסוף התרחבה גם לתחום הרכב.

כיום החברה היא בעלת הבית של מצברי VARTA המעולים וכן של יצרן המושבים RECARO.

מעבר לשני התחומים הללו, החברה עוסקת גם בייצור דיפונים פנימיים לרכב, לוחות מחוונים מתוחכמים, תצוגות עיליות ועוד.

התצוגה של החברה היתה מרתקת, במהלכה התוודענו לכמה עובדות ופרטים מעניינים, כגון העובדה שהריפוד הפנימי במושבים של מרצדס S החדשה עשוי משיערות של אגוז קוקוס :shock:

עוד בתצוגה של ג'ונסון קונטרולס הוצגה מכונית מנהלים סינית פול סייז בשם RED FLAG, שגם בה יש רכיבים של החברה. המכונית, עם מנוע V6 בנפח 3 ליטר, מרשימה מאוד, ולמעט כל מיני גימורים שאינם מהוקצעים במלואם, מדובר ברכב רציני לחלוטין שגרם לנו להרהר בשאלה עד כמה הסינים קרובים להשתלט על שוק הרכב. בינתיים המכונית הזאת משווקת רק בשוק הסיני, אבל לצערי זה נראה רק עניין של זמן עד שהיא תשטוף בהמוניה את שאר העולם.

 

תצוגה נוספת שהתקיימה באולם 5.1 היא של חברת קונטיננטל, שהציגה כל מיני מערכות היקפיות לרכב. כן, החברה הזאת אינה מייצרת רק צמיגים, היא עושה עוד המון דברים מעבר למשחקים בגומי.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

^

לגבי קונטיננטל,

אפילו לימדנו אותם טריק חביב. בג'ולייטה תלתן שלהם היה כמובן מסך מקורי והוא כולל מד כוחות ג'י. אחרי ההדגמה הראשונה הסבנו את תשומת ליבו של המסך לעניין זה (לא היה לו מושג). בתמורה קיבלנו סיבוב נוסף :)

 

בקונצרן פיאט מקובל שארבעת הוינקרים מהבהבים בעצבנות בעת בלימת חירום. קונטיננטל החליטו, בשכל, שעדיף שאורות הבלם יהבהבו במקום זאת. זה נראה הראה יותר טוב וגם ברור יותר. פיאט, לתשומת לבכם.

 

עדכונים נוספים בקרוב...

 

בינתיים, בהמשך לדבריו של אלעד, חידה לציבור הרחב:

מה יכול לגרום לנסיעת מבחן במזראטי קווטרופורטה עם 530 כ"ס להרגיש כמו אכילת פסטה מבושלת יתר על המידה ועוד ללא רוטב?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
^

בינתיים, בהמשך לדבריו של אלעד, חידה לציבור הרחב:

מה יכול לגרום לנסיעת מבחן במזראטי קווטרופורטה עם 530 כ"ס להרגיש כמו אכילת פסטה מבושלת יתר על המידה ועוד ללא רוטב?

 

918 Spyder

Veyron

Fabia ?

Peugeot 3008 1.6 Premium 2021
Mazda 2 Pure White 2015

Peugeot 206 XS 2006

פורסם

בינתיים, בהמשך לדבריו של אלעד, חידה לציבור הרחב:

מה יכול לגרום לנסיעת מבחן במזראטי קווטרופורטה עם 530 כ"ס להרגיש כמו אכילת פסטה מבושלת יתר על המידה ועוד ללא רוטב?

 

סקודה פאביה כמובן. אני לא מבין איך ה-תמונה הזו עדיין לא עלתה, אלעד.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

^ לך לפינה ותעמוד בחושך, וחשוב שנית על מה שאמרת.

 

פויה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אולי זה נראה ככה בגלל התאורה של האולם אבל אם היית מציג בפניי את המכונית הזאת ושם מקדימה סמל של לינג לונג הכל היה נראה כשורה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני קורא את השרשור ופשוט מזיל כמויות ריר על המקלדת.

 

מדהים!

 

מחכה בקוצר רוח לרשמים מהנסיעת מבחן בפאביה, שהיא כמוסן פסגת התערוכה!

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:


×
×
  • תוכן חדש...