Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כ-5 חודשים רכשתי שני צמיגים חדשים (Toyo CF1) מ-TireDeal.

הפנצ'רייה בה הרכבתי את שני הצמיגים (בחדרה) לא יודעת לעשות איזון גלגלים לרכב שלי (Peugeot 407 2.2 ST) ובעל המקום שלח אותי למקום אחר. כמובן ששם לא היו מוכנים לעזור, על אף שהוא התקשר אליהם ותיאם עם הבעלים.

בסוף איזנתי 2 גלגלים קדמיים על חשבוני בת"א...

לא נורא, למדתי לשאול את השאלות הנכונות מראש...

 

לפני הטסט (באוקטובר) אני מעוניין לבצע איזון גם לשני הגלגלים האחוריים (ובדיקת תקינות).

 

אשמח להמלצה על מקום באיזור השרון (מאיזור כפר סבא בדרום ועד פרדס חנה בצפון) שיכול לבצע איזון גלגלים גם לגלגלים ללא חור מרכזי, אמין ולא יקר.

אני לא 'מסתובב' בת"א ולכן לא חוזר למקום בו ביצעתי את האיזון בעבר.

 

תודה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

שלום אלי,

 

אתה יכול להגיע לצ'ק אפ סניף נתניה, יש שם את המכשור ואת הידע לבצע איזוני גלגלים לרכב שלך (ללא חור מרכזי). כמו כן יוכלו כמובן לבדוק את תקינות הצמיגים, ובמידת הצורך יש להם צמיגי Toyo, Nitto ואחרים.

 

להתראות ושנה טובה,

פורסם

עדכון קצר, לטובת כאלו שישאלו שאלה דומה בעתיד:

 

הייתי היום בבוקר ב-CheckUp בנתניה לבדיקת צמיגים אחוריים ואיזון גלגלים.

התקבלתי באדיבות ובנועם.

 

בדקו את 2 הצמיגים האחוריים - הסבירו שהצמיגים תקינים ואין סיבה להחליף אותם.

איזנו גלגלים, מצאו תקר בצמיג אחורי ותיקנו אותו.

 

העבודה נעשתה באולם העבודה שניתן להשקיף עליו מאיזור ההמתנה.

במקום יש פינות ישיבה נוחות ו-Wifi.

 

הכל נעשה בזמן יחסית קצר ובמחירים הוגנים.

 

שנה טובה,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם
אפשר לשאול כמה עלה ?

 

מכיוון שאני לא רואה בחשבונית סעיף "הנחה מיוחדת" (אבל כן ציינתי שהגעתי דרך CarsForum) אז אני לא רואה מניעה...

 

34 ש"ח לתיקון תקר ו-25 ש"ח לאיזון גלגל (מחירים לפני מע"מ).

 

לילה טוב,

אלי

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

×
×
  • תוכן חדש...