Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4688 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את האוטו לפני מספר ימי עם הבעיה הבאה -

 

כאשר מדליקים את המאורר על מהירות 1 - 2 - 3 הכפתור של הזגן דולק.

בנסיעה עם הכנסת אויר מבחוץ גם מרגישים אויר קר נכנס. אממה.. המאורר עצמו לא פועל.

 

כאשר מעבירים את המאורר למהירות 4 הוא עובד כרגיל אבל המדחס מפסיק לעבוד והנורה שלו לא דולקת.

כן יוצא אויר קר לדקה בערך בגלל השאריות של המדחס שעבד קודם.

 

להבנתי זה בעיקר עניין חשמלי. ההיגיון אומר שגם פתיר.

 

אשמח לדעת על פתרון אפשרי גם במסגרת תיקון עצמי.

או לחלופין על איש מזגנים מומלץ באזור הרצליה - ראשלצ.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

נשמע פשוט, תן קצת יותר הכוונה.

אני מבין שנגד מאווררים זה לא פיוזים או ריילי?

איפה אני מוצא אותו ברכב והיכן ניתן לרכוש אחד כזה?

[CENTER] [/CENTER]

  • ספונסר פורום
פורסם

זאת תקלה ידועה במאזדות מהשנתונים האלו. בחלק מהמקרים הבעיה בבורר המהירויות (הידית שאיתה משנים את המהירויות בדש-בורד) ובחלק אחר של המקרים התקלה אכן בנגד המהירויות. נגד המהירויות יושב מאחורי התא כפפות.

 

אפשר לקנות את החלקים האלו בחנויות חלפים. מהיכן אתה בארץ?

פורסם

אני מהרצליה, נגיש לכל המרכז.

מבחינתי אין שום בעיה פיזית לפרק ולהרכיב בעצמי.

 

אם אני אגש למוסך שמתעסק בחשמל ומיזוג אויר הוא אמור להכיר את התופעה הנ"ל?

אני מתכנן מחר לגשת למוסך ברוך ברח' הס בהרצליה, קבלתי עליו המלצות מחבר טוב.

מעבר לזה אין לי שום הכרות איתם ולא בא לי שיתעסקו באוטו כאלו שלא מכירים את העניין.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
זאת תקלה ידועה במאזדות מהשנתונים האלו. בחלק מהמקרים הבעיה בבורר המהירויות (הידית שאיתה משנים את המהירויות בדש-בורד) ובחלק אחר של המקרים התקלה אכן בנגד המהירויות. נגד המהירויות יושב מאחורי התא כפפות.

 

אפשר לקנות את החלקים האלו בחנויות חלפים. מהיכן אתה בארץ?

 

1+

היתה לי את אותה הבעיה במאזדה משנתון 2003 , לפעמים גם בקפיצות הכפתור של המדחס (A/C) היה נכבה או נדלק , החלפת בורר המהירות פתר את הבעיה .

פורסם

הייתי אצל המוסך שהזכרתי קודם (2 מ' מהבית).

מאחורי התא כפפות יש את "הנגד" של המאורר.

2 ברגים, 2 כניסות ו-350 ש"ח..

העסק עובד יופי חוץ ממהירות-2 (1,3,4 עובדים מצוין כולל המזגן).

הבחור אמר שיבדוק עם החברה ייתכן שעם חלק מקורי 2 אמור להיות בסדר.

בהתחשב בעובדה שעד לפני כן לא היה מזגן בכלל אני בינתיים מרוצה מההתקררות הנוכחית.

[CENTER] [/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...