Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי ליקנות רכב ב-Ayalon Motors?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה נושא השטיחונים כ"כ מעסיק אותך?

 

יבואן שמספק אוטו חדש עם שטיחונים שהם לא נראים כך (אלא את אלה ב 10 שקל מאוטו דיפו שעולים על הדוושות בזמן הנסיעה, ההפך הגמור ממה שרשום בספר של הרכב בעניין הבטיחות)

accessories. ford.com /kit-floor-contour-mat-10109.html

 

כנראה זו היא סוכנות של חובבניים, וזאת רק ההתחלה !

ומעניין מאוד לאן נעלמים המקוריים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יבואן שמספק אוטו חדש עם שטיחונים שהם לא נראים כך (אלא את אלה ב 10 שקל מאוטו דיפו שעולים על הדוושות בזמן הנסיעה, ההפך הגמור ממה שרשום בספר של הרכב בעניין הבטיחות)

accessories. ford.com /kit-floor-contour-mat-10109.html

 

כנראה זו היא סוכנות של חובבניים, וזאת רק ההתחלה !

ומעניין מאוד לאן נעלמים המקוריים

אין ספק שהרווח הגדול יגיע מהחלפת שטיחונים. אולי חנות למכירת שטיחונים.

לעצם העניין, השטיחונים שקיבלתי מאיילון מקוריים, נקודה.

פורסם
שלום לכולם באשר הם.

 

נתתי את שמו של הלקוח בכוונה תחילה ואחרי התייעצות רבה עם הגורמים המוסמכים זאת בכדי לתת לו הזדמנות

להגיב ולא מעבר לכך, אגדיל ואומר שגם לאחר פתיחת השרשור דיברתי עם הלקוח ואמרתי שבמידה ויש בעיה או מתעוררת

שאלה יוכל לפנות אלי בכל עת .

הלקוח דובר עברית בצורה שוטפת. הוא יגיב בהמשך להכל.

כל מה שאמרתי נכון לגבי החלפת הרכב אך ורק בגלל מדחס (כמובן טפשי ביותר) .

 

בכל אופן כל מי שרוצה לדעת דבר מה ,אני יתן תשובה לכל שאלה אמיתית שתעלה באשר היא.

השקיפות המלאה ככל שתהיה חשובה ביותר לאמינות שאנו עובדים לפיה.

 

תודה לכולם.

כיוון שאתה דובר של חברה,רק תיקון קטן,

אני אתן ולא יתן, אני אשחק ולא ישחק ואני אעבוד ולא יעבוד

בהצלחה לכם

פורסם
אין ספק שהרווח הגדול יגיע מהחלפת שטיחונים. אולי חנות למכירת שטיחונים.

לעצם העניין, השטיחונים שקיבלתי מאיילון מקוריים, נקודה.

 

לפי מה שהבנתי מהפורום (מחובב השקודות לשעבר) דלק מוטורס מחליפים את השטיחונים בפוקוס לשטיחונים "עזתיים" בשקל תשעים.

מישהו קנה פוקוס מאיילון ויודע לגבי השטיחונים?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפי מה שהבנתי מהפורום (מחובב השקודות לשעבר) דלק מוטורס מחליפים את השטיחונים בפוקוס לשטיחונים "עזתיים" בשקל תשעים.

מישהו קנה פוקוס מאיילון ויודע לגבי השטיחונים?

 

ככל הנראה הם מוכרים אותם אחרי זה במחיר מלא או נותנים בתור צ'ופר בשביל לצאת לארג'ים. אין הסבר אחר...

יש לי מידע לגבי פיאסטה באיילון, שטיחונים בשקל שמונים וחמש בניגוד גמור ממה שרשום בספר הנהג.

פורסם
ככל הנראה הם מוכרים אותם אחרי זה במחיר מלא או נותנים בתור צ'ופר בשביל לצאת לארג'ים. אין הסבר אחר...

יש לי מידע לגבי פיאסטה באיילון, שטיחונים בשקל שמונים וחמש בניגוד גמור ממה שרשום בספר הנהג.

 

וולדי,

 

מה הבעיה עם השטיחונים ? אם רכשת אצלהם ? אם כן תגיד .

פורסם
אין ספק שהרווח הגדול יגיע מהחלפת שטיחונים. אולי חנות למכירת שטיחונים.

לעצם העניין, השטיחונים שקיבלתי מאיילון מקוריים, נקודה.

 

וולדי,

שים לב אתה הולך סחור סחור.

 

יוסי בניגוד אליך נותן תשובה ישירה. נותן תחושה יותר אמיתית.

 

אתה יכול להגיד ככל העולה על רוחך אך אל תתבלבל האנשים כאן לא "בוב ספוג".

פורסם

הפוקוס שלי נרכשה ב"דלק" - את הרכב קיבלתי עם שטיחי גומי / בד פשוטים. מהכרותי עם מי שעבד שם, הוסבר לי שהרכב מגיע עם שטיחי לבד (מגרמניה) וכאן בארץ הם מוחלפים לשטיחים הזולים (עם הסמל של פורד). יתכן וזה בגלל שרב הרכבים הולכים לליסינג, אז כבר שמים בכולם את שטיחוני ליסינג - אין לי שמצון של מושג.

 

בכל מקרה, אני לא חושב שצריך לעשות עניין משטיחונים. נכנסתי לדילר של פורד בפרנקפורט ורכשתי סט מקורי (מבד) תמורת 32 יורו - בארה"ב זה מעט זול יותר (40 דולר). אין ספק שזה מעט מעליב, אבל לא רואה את הצורך בלריב / להתווכח על זה. בזבוז של זמן...

 

אותו הדבר קורה גם בפולקסווגן וסיאט - הרכבים מגיעים עם שטיחי גומי / גומי משולב בד זולים, אשר הקשר בינם לבין "מקוריות" הוא מקרי בהחלט...

 

ובנוגע להתנהלות של איילון, אני דווקא חושב שהיא ראויה להערכה - החבר'ה מנסים להוכחים את עצמם, רוצים לבנות לעצמם מוניטין הולם / מכובד ולכן החליטו להחליף לבחור את הרכב. הלוואי וכך היו פועלים יבואני רכב נוספים - ולא חסר מקרים כאלה ואחרים.

 

לפי הידוע לי, הרכבים שלהם מגיעים דרך דילרים של פורד (גרמניה / ארה"ב), כך שכל הדיבורים על העובדה שהרכבים מגיעים ממקום X - לא נכונים בכלל. במידה ואני טועה, אשמח לשמוע את תגובת הנציג של "איילון" - כדי שכולם ידעו ויבינו מה נכון באמת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

renaultfreek - אני מניח שהשטיחים שקנית ללגונה שלך הם בגימור הגבוהה ביותר, אשר מגיע כסטנדרט בדגם ה'אינישיאל'.

השטיחונים (המדהימים, זה ממש עילבון לקרוא להם כך) האלה הם שמיים וארץ ממה שמדובר בשרשור הזה, ובארץ הם עולים הון (במיוחד ללגונה).

אני מכיר מישהו שממש עשה ייבוא אישי לשטיחונים האלה (הם גם עלו בהתאם) - וקנה בנוסף שטיחונים שקופים לשים עליהם - רק שלא יתלכלכו :lol:

 

vladi_mi - פרט לשטיחונים "בשקל שמונים וחמש" האם יש לך עוד טענות כלפי החברה הנ"ל? נשמח לשמוע מעט גיוון עם חווית הרכישה שלך, אני מרגיש שקצת מיצינו את נושא השטיחונים.


×
×
  • תוכן חדש...