Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש המלצה לצמיגיה טובה (מקצועית והוגנת) עבור פורד פוקוס 2008 באיזור פ"ת (גם בסביבה הקרובה אפשרי).

 

כמו כן מחפש המלצה עבור צמיגים טובים במידות 195/65/15 מיצרנים מוכרים וטובים בלבד (Pirelli, goodyear, Michelin וכו')

 

תקציב: עד 2000 ש"ח לרביעיה.

 

תודה רבה לעוזרים.

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

תיכנס ל "צמיג ישיר" פ"ת, יש להם מבחר מותגים במחירים סבירים.

התקציב שלך מאפשר לבחור בצמיגים איכותיים.

תבדוק תאריכי ייצור על כל הצמיגים לפני ההרכבה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
תיכנס ל "צמיג ישיר" פ"ת, יש להם מבחר מותגים במחירים סבירים.

התקציב שלך מאפשר לבחור בצמיגים איכותיים.

תבדוק תאריכי ייצור על כל הצמיגים לפני ההרכבה.

 

בדקתי עליהם ברשת, ויש רק ביקורות רעות!

 

תודה בכל מקרה. נחפש מקום אחר :|

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

מישהו יכול להמליץ על מקום נוסף באיזור פ"ת?

"כל מי שנוסע לאט ממני הוא אידיוט, וכל מי שנוסע מהר ממני הוא מטורף"... :lol:

פורסם

אני לא יודע מה בדקת,

לפני חודשיים קניתי אצלם זוג kleber טריים במחיר ללא תחרות.

אני גם לא יודע, מה צריך לבדוק ברשת לגבי הצמיגיות?

הרי אתה יודע מה אתה מחפש, מבין בצמיגים - רשימת חברות איכותיות, בטח גם לקרוא תאריכים על הצמיגים אתה יודע.

איזון גלגלים הם עושים מצויין.

אין לי אחוזים בעסק שלהם.

לפעמים לא חייבים לעשות דוקטורט.

אילו היית אחד שאין לו מושג בנושא-זה משהו אחר.

יש לי דוגמא הפוכה - הרבה כאן ממליצים על אנטון ביפו - לדעתי, מקום יותר מזעזע בקנית צמיגים קשה למצוא - לחץ של כמות הלקוחות עדיר, אין איפה לעמוד בהמתנה עם הרכב, אי אפשר לבדוק שום דבר בנחת.

 

אני יכול מאד להמליץ לך להרחיק עד ר"ג לצמיגי שואף.

אנשים סופר נחמדים. אבל תתקשר קודם - המלאי אצלם לא גדול.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני מסכים עם vladclar, בסך הכל מדובר על החלפת צמיגים ואתה יודע מה אתה מחפש וממה יש להזהר.

יש הרבה צמיגיות באזור פ"ת/ר"ג/יהוד. עשה סקר טלפוני קצר לגבי מחירי צמיגים ומועדי ייצור וסע לשלום.

פורסם

אם אתה מחפש צמיג טרי יושר אמינות ןמחיר טוב סע עד אריאל סה"כ 20 ד' על כביש מהיר ומפנק צמיגי אבי באזוה"ת זעיר 03-9364747

 

כתובת:העבודה 5 א.ת. זעיר אריאל תקח רביעיה של קונטיננטל ECOCONTACT5 או UNIROYAL שניהם צמיגים מצוינים לפי מבחנים שנערכו בחו"ל רק תתקשר לפני לוודא שיש במלאי או שיזמינו לך את הגודל המתאים.

פורסם

החלפתי בצמיג ישיר לפני שנה ומשהו - היה שרות מעולה, צמיגים טריים, איזון מושלם. ו...מחיר נמוך ממה שיש באתרים ברשת. לפי עצה מאלון - הגעתי בשעת צהריים מאוחרת והכל התבצע ביעילות וללא המתנה מיותרת. ליד גיא היה בעסק את אלון, שנותן עצות עם הרבה ידע ושרות משובח.

 

לפני זמן מה היה שיפוץ בעסק, הוחלפה בעלות , גם השילוט השתנה ל"מרכז שרות לרכב" או משהו דומה.

איני יודע מה המצב שם כיום - אם לא מצאת צמיגיה אחרת - אפשר לנסות אותם, וגם לספר פה איך היה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
×
×
  • תוכן חדש...