Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

גלאקסי 2 שנקנה באמאזון ונשלח מארה"ב. חדש סגור באריזה מרוקית.

 

הגיע עם גירסה 2.3 וממשק באנגלית וסינית.

 

צרבתי גרסה 4.1.2 (של אורנג').

 

כעת, המסך לא ננעל בשום מצב, אפילו שהנעילה מופעלת בהגדרות. נסיתי אפשרויות הזזה, ציור, PIN CODE - שום דבר לא פועל.

 

כמו כן, לחיצה ארוכה על כפתור כיבוי ישר מכבה את המכשיר ולא פותחת תפריט אפשרויות שאמור להפתח.

 

איך מסדרים?

 

כל השאר נראה תקין.

תודה.

 

 

פורסם

כן, כבר התקנתי משהו כזה. אבל זה לא פתרון. זה אמורה להיות פונקציה של מערכת הפעלה.

 

 

פורסם

שלשום התמודדתי עם בעיה כזו, פתרון פשוט:

1. הורד terminal emulator כלשהו, יש מליון.

2. הקש

Su

echo -n ON > /efs/imei/keystr

Sync

Reboot

 

עבד כמו קסם.

בכל מקרה תגגל קצת מה שכתבתי למציאת מדריך

מסודר כי אני כתבתי מהזיכרון, ובגיל שלי … לך תדע מה פספסתי ;-)

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

תודה.

 

עוד לפני שקראתי את התשובה הזו, החלפתי רום ל STOCK של סמסונג 4.1.2. זה לא עזר, מה שאומר שהביעה לא ברום.

 

 

גיגול הודעה שלך הביא אותי למדריכים מפורטים ב XDA DEVELOPERS, עם כמה דרכי פתרון לבעיה.

לא הספקתי להשמש בהם.

 

לאחר פירוק הסוללה והכנסת כרטיס זכרון המכשיר לא נדלק יותר.

 

לא מצב BRICK (למייטב ידעתי במצב BRICK אמור להופיע משולש צהוב), אלא פשוט לא מגיב שלם דבר.

 

לא נדלק, לא נכנס לDOWNLOAD MODE וגם לא לRECOVERY MODE.

 

לא עשיתי משהו מיוחד וזה לא קרה אחרי ROOT, אלה סתם אחרי הרכבת כרטיס זכרון.

 

הסוללה מלאה וגם ניסיתי להחליף לסוללה תקינה ממכשיר אחר.

 

אם הפתרון הוא רק מעבדה - אשמח להמלצה למעבדה באיזור המרכז.

 

תודה.

 

 

פורסם

כפתור ההדלקה שלך מת.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

זה לא כפתור הדלקה.

 

כשהכל תקין, במצב כבוי כשמחברים מטען אמור להופיע סמל של בטריה נטענת.

 

במכשיר הנ"ל שום דבר לא מופיע.

 

 

פורסם

איך הגעת לבריק, הבעיה היתה פשוטה ונתתי לך פתרון (ד"א ריסטור לא היה פותר אותה).

 

נשמע שצרבת רום לא מתאים, תן קישור למקום ממנו הורדת את הרום.

 

ד"א המשולש הצהוב מופיע במסך כניסה לאחר צריבת רום מקוסטם (לא מקורי של סמסונג), וגם היום יש דרכים להוריד אותו. ברומים המתקדמים הוא מוסר כבר מראש.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

הנקודה שהמכשיר פעל מצויין אתמול עם הרום האחרון. (למעט הבעיה הראשונה).

 

היום רק הוצאתי סוללה, הרכבתי כרטיס זכרון ומשם הוא לא נדלק יותר.

 

לא עשיתי שום צריבה חדשה של שום דבר.

 

 

כך שלא נראה לי שזו בעיה ברום.

 

אתח חושב שזה בכל זאת "בריק"?

 

 

בכל מקרה, לא התכוונתי למשולש בכניסה על רום מקוסטם. את זה אני יודע.

 

התכוונתי לכך שלדעתי במצב בריק המכשיר כן אמור להדלק עם משולש והודעה בסגנון firmware crashed.

 

או שאני טועה?

 

אצלי פשוט לא קורה שום דבר.

 

 

פורסם

ממה שיצא לי להתקל בעבודה התקלה שתיארת מופיעה בדרך כלל במכשירים מחודשים.

 

סתם בשביל הקטע, איזה תאריך יצור מופיע על הסוללה של המכשיר?

האריזה היתה סגורה עם ניילון נצמד או מדבקת סגירה של היצרן?

המספר הסידורי על הקופסה תואם את זה שעל גב המכשיר?

 

ישנם כמה מצבי בריק. אחד מהם זה מכשיר שלא נדלק בכלל. תנסה למצוא מישהו שיש לו JIG ואז להיכנס למצב Download.

אם לא עובד אז צריך לגשת למעבדה.

 

במקומך הייתי פונה למוכר.

 

אסף

פורסם

הוא יכול לייצר JIG בעצמו, עם נגד 300K

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

תאריך יצור סוללה 08.03.2013

תאריך יצור מכשיר 31.03.2013

 

המכשיר הגיע אלי מחו"ל לפני כמה חודשים. בערך בחודש מאי השנה.

 

רק עכשיו פתחתי אותו.

 

לפי התאריכים - לא מחודש.

 

טוב, אז אני מבין שהפתרון זה רק JIG.

 

 

פורסם

לא בדיוק , ה JIG הוא פתרון היכן שאפשר, בד"כ soft-brick. הוא מכניס את המכשיר ל download mode ומשם אפשר עם ODIN לצרוב מחדש.

 

זה בעצם נגד 300K אוהם שמחברים בין שני פינים של חיבור ה USB. אם אתה בעניין של להכין אחד כזה אפשר למצוא לך מדריך הכנה פשוט.

 

במקום שה-JIG לא עוזר צריך RifBox (משו כזה) , זו מן קופסת צריבה שיה למעבדות (לא כלכלי למשתמש הממוצע - היא יקרה), איתה ניתן לצרוב את המכשיר כשכל האפשרויות האחרות לא עובדות. אחרי הקופסה הזו הפתרון האחרון הוא להחליף בורד.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

לפני שאתה רץ לחפש JIG, יש עוד שיטה שלפעמים עובדת.

תוציא את הסוללה, תלחץ על ווליום למטה + בית + הדלקה ותכניס את הסוללה בזמן שאתה מחזיק את המקשים.

סתם שאלה מה דגם המכשיר במדוייק? יש לי תחושה שאתה צורב רומים של I9100 על I9100G.

 

כמו שמרו כאן לגבי JIG, זה פשוט נגד בין פינים 4 ו 5 בחיבור יו אס בי.

אודי A4

דימה.

פורסם

דגם מדוייק i9100, לא G.

 

אנסה את השיטה של הסוללנה.

 

אשמח גם לקבל קישור להורדה של רום סטוק 4.1.2 שבטוח תקין.

 

תודה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...