Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

וואלה אחים שלי היה גדול האבתי תחנות ממש מקצועית

אירגון ממש ברמה ואיזה אטימה עשיתם אל הפיג'ו(מקווה שבמפגש הבה האוטו יהיה מוכן:wink: )

האהבתי תמערכת SQ שההיתה בסיאט האפורה של מי המערכת?

ובקיצר היה טוב רק שהיתי חיב לזוז אחרי שעה אז אני רואה שהפסדתי הרבה.

ובשורה התחתונה אני רק מחכה לעוד מפגש כזה (בעוד כחודש אני יוכל לבוא אם האוטו שלי והמערכת שתהיה בו)אבל השאלה אם גם במפגש הבא יגיעו הרבה אנשים מכל הארץ?

ותודה לפיקסר אל ההסעה.

והינה כמה תמונות שצילמתי אין הרבה כי היתי רק שעה:

http://www.pic.co.il/nrg/UserAlbum.asp?uid=884B9982B6244A6AA77BF396CD748E4F&alid=133220

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אבל השאלה אם גם במפגש הבא יגיעו הרבה אנשים מכל הארץ?

אם באמת היה טוב כמו שכולם אומרים, יגיעו הרבה יותר אנשים.

 

דרך אגב תודה על התמונות ממש נהדרות.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
וכל כמה זמן תארגנו מפגש?

התכנון המקורי היה אחת לשבועיים אבל בגלל המורכבות של הפקת אירוע ברמה גבוהה אנחנו כנראה נלך על פעם בחודש.

 

ובפעם הבאה אנחנו צריכים להתעלות על מה שעשינו עכשיו , אז בטוח לא נספיק בשבועיים :)

Leon Cupra 2009

פורסם

קודם כל תודה לכולכם על התגובות,באמת מחמם את הלב לשמוע שנהנתם-היה שווה את כל המאמץ.

 

תודה רבה למאסטר פוקו על האירגון והיוזמה.

 

עופר רוטמן- SOUND FX

 

ועכשיו קצת תמונות על מה שהיה לנו:

P1010013.JPG

P1010014.JPG

P1010019.JPG

P1010030.JPG

P1010035.JPG

P1010037.JPG

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם

פוקו אני מחכה עדיין לתשובה בקשר לקיט

ואם אתה צריך עזרה למפגש הבאה אני מוכן לתרום

כי באמת נהנתי מאוד!

רונן רוקפוד זורם אצלך בדם אה??? אחלה מערכת SQ היחידה שאהבתי באמת לשמוע

פורסם

אכן היה מאוד כיף ונחמד...

 

אני אומנם בפורום רק שלוש ימים ובכל זאת :)

אגב, אני הייתי עם הקנון S1 אבל לצערי לא הייתה מספיק בטריה ואין לי הרבה תמונות...

 

 

ותודה רבה לכל מי שעזר או ניסה לעזור לי עם המערכת שאני מתכנן (כל השאלות על SPL...)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

באמת שהיה אחלה מפגש. כל הכבוד לכל מי שתרם להרים את הארוע.

 

המערכת של רונן, אכן נשמעת פנטסטי...

רק הערה קטנה, מי שנכנס לאוטו שמע ב PROLOGIC 2 או ב 3 CHANNEL STEREO ,

ולא בסטריאו רגיל. כשמופעל רמקול סנטר קידמי על הדש.

הבאסים שיוצאים מהדשבורד- מדהים. הטוויטרים מפורטים מאד, אך חזקים מדי לטעמי.

ובכלל, במה יוצאת מן הכלל.

3 california 2.jpg

3 californias.jpg

tamir pyramid 1480.jpg

poko's phone against the air bag.jpg

poko partner door.jpg

dynamat.jpg

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...