Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר ברובר 620, שנת 98. קפצתי לפנצ'רייה להחליף צמיגים. בכל גלגל יש אום שמצריך מתאם מיוחד כדי לפתוח אותו (מצורפת תמונה). אחרי 2 צמיגים המתאם משבר.

 

איפה משיגים מתאם כזה ?! בכלל שווה להמשיך עם אומים כאלה ? מה הסיכויים שמישהו יגנוב ג'נטים של רכב בן 15 שנה ?

 

 

20130720_194041.jpg

פורסם

מתאם כזה צריך להיות במוסכים מורשים של רובר (לשעבר). אני פעם קניתי מהם (חיפה).

 

כיום הורדתי את האומים המיוחדים ושמתי רגילים במקומם.

פורסם
מתאם כזה צריך להיות במוסכים מורשים של רובר (לשעבר). אני פעם קניתי מהם (חיפה).

 

כיום הורדתי את האומים המיוחדים ושמתי רגילים במקומם.

כמובן חייבים לבדוק שהאום החדש שיגיע במקום הישן..תואם בדיוק ויושב טוב בהברגות ובקונוס

פורסם
מתאם כזה צריך להיות במוסכים מורשים של רובר (לשעבר). אני פעם קניתי מהם (חיפה).

 

כיום הורדתי את האומים המיוחדים ושמתי רגילים במקומם.

 

יש לי סיכוי לפתוח עם ג'בקה ?!

פורסם
יש לי סיכוי לפתוח עם ג'בקה ?!

 

אישית אני חושב יהיה לך קשה לפתוח ככה, אבל תמיד תוכל לנסות. אני הייתי קופץ למוסך של רובר ופותח שם.

×
×
  • תוכן חדש...