Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשר לשאול למה?

אני הורדתי אותו, על מנת להתנסות בו, והוא מצא חן בעיני.

 

כניסה מהירה לטלפון/חיוג מהיר /זכרונות כאשר המקשים ענקיים.

משלוח הודעת S.O.S ע"י לחיצה על מקש אחד בלבד וכולל מיקום עם יש GPS במכשיר. ניסיתי ועובד, דבר אדיר אם בעל הטלפון איבד את ההתמצאות ניתן לדעת איפה הוא ולהגיע אליו.

 

בגרסת התשלום, חיוג מהיר עם תמונות, הפעלת תוכנות גם כן ע"י מקשים גדולים ועוד.

בקיצור אהבתי.

פורסם

כי מדובר באישה קשישה עם יכולות קריאה וכתיבה לא גבוהות.

הממשקים למבוגרים עוצבו ע"י אנשים צעירים שקשה להם להכנס לראש של אנשים מגבלות ויכולות שונות משלהם.

הרושם שלך הוא סובייקטיבי, צריך שהממשק יהיה פשוט ככל האפשר, אם הייתי מתכנן ממשק כזה הייתי בונה :

ספר טלפונים של אנשים (מוכרים ) עם תמונות, חיוג בלחיצה על תמונה.

הייתי רוצה חיוג ע"י ממשק פקודות קולי (בעברית).

ברירת מחדל של הקמת שיחה עם ספיקר חיצוני במקום ספיקר אוזן,

ויש עוד הרבה נקודות שצריך לזהות איפה קשישים נופלים בהם ואיך אפשר לפתור.

פורסם
כי מדובר באישה קשישה עם יכולות קריאה וכתיבה לא גבוהות.

הממשקים למבוגרים עוצבו ע"י אנשים צעירים שקשה להם להכנס לראש של אנשים מגבלות ויכולות שונות משלהם.

נכון, אני אומנם יחסית מבוגר (לא רחוק מ 50) אך אוהב חידושים ולכן קשה להתייחס אליי כאל משתמש ממוצע

הרושם שלך הוא סובייקטיבי (שוב נכון), צריך שהממשק יהיה פשוט ככל האפשר, אם הייתי מתכנן ממשק כזה הייתי בונה :

ספר טלפונים של אנשים (מוכרים ) עם תמונות, חיוג בלחיצה על תמונה. קיים

הייתי רוצה חיוג ע"י ממשק פקודות קולי (בעברית). שכח מזה, כל עוד אין זיהוי קולי מובנה בתוכנה, הזיהוי העברי לוקה בחסר רב.

ברירת מחדל של הקמת שיחה עם ספיקר חיצוני במקום ספיקר אוזן, קיים, שיחות יוצאות - ניתן להפעיל עם רמקול

ויש עוד הרבה נקודות שצריך לזהות איפה קשישים נופלים בהם ואיך אפשר לפתור. בטוח שאתה צודק, אני מאמין שאם פידבקים ליוצר התוכנה ייתכנו שיפורים

הערות שלי באדום

פורסם

אם אני לא טועה, יש בממשק הטאצ'וויז אפשרות לשנות את המערכת ל"קלה" יותר.

אייקונים גדולים יותר, פונט גדול וברור וכו'.

 

 

 

יש טלפונים מיוחדים לקשישים בפחות מ200 ש"ח.

 

למה לקנות לה סמארטפון?

 

כי היא רוצה להיות בקבוצה של המשפחה בווטאסאפ.

×
×
  • תוכן חדש...