Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4731 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

פונטו ספייס 2003 ידנית 60 כ"ס.

לאחרונה כשאני לוחץ חזק על דוושת הגז (כשהאוטו בהילוך) הטורים עולים גבוה.

בדרך כלל כשהאוטו בהילוך ואני לוחץ חזק על הגז האוטו היה משמיע קול עמום והטורים לא היו קופצים, אלא הטורים לאט לאט היום עולים עם האצת הרכב.

מה הבעיה? הזרקה? מחשב רכב?

מקווה שהייתי מובן ותודה מראש לעוזרים!

דותן.

פורסם

תודה.

אשמח אם אקבל תשובה לעוד שאלות מציקות מכל המבינים!

1. איך אני מוודא שזו באמת הבעיה? (אין לי נסיון טוב עם מוסכניקים)

2. האם זה דחוף או שאפשרי עיכוב של שבוע שבועיים? (המצב לא חמור.. מורגש רק כאשר נותנים הרבה גז)

3. מה עלות משוערת עבור החלפת קלאץ' בפונטו ספייס 2003? (כדי אדע האם התמחור שאקבל לא מופקע...)

4. האם יש מקום מומלץ באזור ראש העין פתח תקוה? (אמינות מחיר)

 

תודה רבה רבה לכל אלו שעוזרים! ממש חסד גדול!

דותן

פורסם

לגבי החלפת קלאץ' - סדר גודל של 1200-1500 ש"ח.

 

לפי התיאור שלך אני לא בטוח שמדובר בקלאץ', גש למוסך לבדיקה.

לגבי מוסך אוכל להמליץ לך על אוטו איטליה בפתח תקווה.

פורסם

אני החלפתי קלאץ' בפונטו ספייס שלי בכ1100 ש"ח כולל עבודה לפני קצת יותר משנה. המחיר מאוד תלוי בייצרן של הקלאץ'. אני שמתי קלאץ' של וולאו שנחשב איכותי, היה אפשר לשים קלאץ' טורקי ביותר זול אבל זה קלאץ' גרוע וקשה.

 

לגבי הבעיה שלך אני לא בטוח שמדובר בקלאץ' מחליק. גם לי הייתה בעיה כזאת והיא הופיע כמה חודשים אחרי שהחלפתי את הקלאץ' (זאת אומרת הקלאץ' היה חדש ואין סיבה שיחליק). תחפש בפורום המלצה למוסך אמין וטוב באזור שלך ותיגש לשם לבדיקה.

 

בהצלחה

  • ספונסר פורום
פורסם
תודה.

אשמח אם אקבל תשובה לעוד שאלות מציקות מכל המבינים!

1. איך אני מוודא שזו באמת הבעיה? (אין לי נסיון טוב עם מוסכניקים)

2. האם זה דחוף או שאפשרי עיכוב של שבוע שבועיים? (המצב לא חמור.. מורגש רק כאשר נותנים הרבה גז)

3. מה עלות משוערת עבור החלפת קלאץ' בפונטו ספייס 2003? (כדי אדע האם התמחור שאקבל לא מופקע...)

4. האם יש מקום מומלץ באזור ראש העין פתח תקוה? (אמינות מחיר)

 

תודה רבה רבה לכל אלו שעוזרים! ממש חסד גדול!

דותן

 

1. אם ההילוך משולב, הסל"ד של המנוע עולה אבל המהירות לא עולה - בוודאות גבוהה שמדובר בקלאצ' שמחליק.

2. קודם כל, אל תגיע למצב של החלקה בקלאצ' כי אתה מחמיר את הנזק ועלול לגרום להרס של גלגל התנופה. מומלץ להחליף את הקלאצ' בהקדם כי אם תמשוך עוד ועוד את התקלה יקרו שני דברים -

א. תיתקע עם הרכב ולא תוכל לנסוע בכלל.

ב. הקלאצ' יתחיל לשחוק חלקים נוספים שהם יקרים מאוד להחלפה.

3. המחיר הוא אכן כפי שציינו, סביב ה-1500 ש"ח כולל מע"מ, חלקים ועבודה.

4. לגבי המוסך, דבר עם שלמה ממוסך געש באזור התעשייה בראש העין. אם לא אכפת לך לנסוע קצת לאזור פתח-תקווה, אז שם יש לך את מוסך התלתן שמתמחה במכוניות איטלקיות.

×
×
  • תוכן חדש...