Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

האוטו של אישתי (הרנו המדוברת) אוכל דלק

ךקחתי אותו לבדיקת 4 גזים ןהאגזוזן ( עדיין מצחיק אותי הביטוי ) לא ממש ידע להגיד איפה מתחילים

הבעיה בכללי היא בסרק בסלד קבוע של 2000 לא הייתה בעיה

בסרק הלמדה 1.3 ויחס דלק אויר 19 במקום 14

אני מעלה את התוצאות

צד ימין של התוצאות זה בסרק צד שמאל ב200 סלד

 

תובנות?

20130705_102653.jpg

פורסם

ערך הלמבדה גבוה מידי ויכולות להיות סיבות רבות.(תערובת לא נכונה של יחס אוויר-דלק,בעיה בחיישן חמצן כזה או אחר,אגזוז לאתקין/ממיר סתום ועוד.

האם במכון להזרקות כאשר ביצעו את הבדיקה לא אמרו לך שערך הלמבדה חריג ? :shock:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

זה שיש תקלה זה ברור אבל למה רק בסרק ?

 

הלמבדה גבוהה אבל רק בסרק

החיישן חדש - בן 3 חודשים של NGK ותואם במקט

הוא אמר שלדעתו יש כניסת אויר איפשהו אבל לא ידע להגיד מה

פורסם

אם כך,צריך תחילה לעבור על כל צינורות הוואקום,לראות שאינם קרועים /סדוקים ושאין מהם משיכת אוויר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
שלום

האוטו של אישתי (הרנו המדוברת) אוכל דלק

ךקחתי אותו לבדיקת 4 גזים ןהאגזוזן ( עדיין מצחיק אותי הביטוי ) לא ממש ידע להגיד איפה מתחילים

הבעיה בכללי היא בסרק בסלד קבוע של 2000 לא הייתה בעיה

בסרק הלמדה 1.3 ויחס דלק אויר 19 במקום 14

אני מעלה את התוצאות

צד ימין של התוצאות זה בסרק צד שמאל ב200 סלד

 

תובנות?

יש חדירת אוויר במערכת הפליטה

פורסם

יש לבדוק תחילה כפי שנרשם זליגת אוויר במערכת הפליטה. לוודא בדיקת נתונים בלא פחות מ 800 סלד.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני לא מבין משהו

יש לרכב הזה חיישן חמצן אחד לפני הממיר

 

מדוע כניסת אויר למערכת הפליטה תגרום לצריכת דלק גבוהה ?

 

להבנתי זה מחייב שכניסת האויר במערכת הפליטה היא בין המנוע לחיישן חמצן אלא אם כן אמור להווצר לחץ כלשהו במערכת הפליטה תלפעולתו התקינה של המנוע ?

×
×
  • תוכן חדש...