Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה לא ברור?, הזקן קנה את הג'יפ, וזה ידוע שאחרי העברת הבעלות בדואר נהוג לסמן את הטריטוריה החדשה שלך, בתור בעל כלב זה אמור להיות ברור לך.

פורסם

איפה משטרת הדיונים המפגרים שתסגור את השרשור הזה??? 

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

החתולה בוהה בכלב הכלב בוהה בחתולה אני בוהה בזקן והזקן בוהה בג׳יפ חחחחח לא הפסקתי לצחוק.

תאמין או לא זאת המדינה שלנו.

בסופו של יום כולם זורקים ז#ן על כולם בכביש. רק שהז#ן של האוטובוס גדול יותר.
פורסם

אהה... כשהכלב שלך משתין על העמוד של הבניין, החומה של השכן, עמוד התאורה של הרחוב, הגלגל של האוטו החדש של השחן, הדלת של חדר האשפה ועוד ועוד ועוד... זה כן בסדר?!

ותאמין לי, שאין כל ספק ששתן של כלב הרבה יותר מסריח משתן של זקן.

 

 

בפעם הבאה שאני תופס את הכלב שמשתין לי על העמוד של הלובי אני שולל לו את רשיון נפנוף זנב!! :x

פורסם
אהה... כשהכלב שלך משתין על העמוד של הבניין, החומה של השכן, עמוד התאורה של הרחוב, הגלגל של האוטו החדש של השחן, הדלת של חדר האשפה ועוד ועוד ועוד... זה כן בסדר?!

ותאמין לי, שאין כל ספק ששתן של כלב הרבה יותר מסריח משתן של זקן.

 

 

בפעם הבאה שאני תופס את הכלב שמשתין לי על העמוד של הלובי אני שולל לו את רשיון נפנוף זנב!! :x

 

יש מצב ששכחת לקחת את הכדורים הבוקר?

אתה באמת משווה כלב שמשתין על עמוד רחוב לבנאדם שמשתין על דלת של אוטו?

פורסם

פעם אחת יצא לי לראות אישה מבוגרת מטיילת עם הכלב ונותנת לו להשתין על אחד הגלגלים שלי, זה ממש הרתיח אותי.

 

אני יודע...אי אפשר לשלוט על זכרים וכמות השתן שלהם, אבל רבאק, לא חייבים לשים פס על כולנו בדרך.

פורסם

פעם תפסתי כמה ילדים בני 14-15 משתינים על הג'יפ של אבא שלי, ואני בדיוק באתי לקחת משהו מהאוטו שלו משהו,

תפסתי אחד מהם וניגבתי בקטנה עם החולצה שלו בפיפי, היה לו בכי של ילדה קטנה חחחחח

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

אין מה להתרגש, יש מצב לסכסוך שכנים או שהוא סתם עיצבן אותו כי חנה על המדרכה.

אצלינו בשכונה גם השתינו על ג'יפים שחנו על המדרכה והיה צריך לרדת לכביש כדי לעבור. זה עזר כי הם הפסיקו להחנות שם.

זה דווקא פחות הפריע לי. מה שמחרפן אותי זה כלבים שמורידים ליטר שתן על דלת של אוטו ולבעלים של הכלב זה לא מזיז, לא אוטו שלו...

היה לנו אחד בבניין הסמוך שהיה מוציא, עם רצועה, 3 פעמים ביום את הכלב ומטייל איתו בעיגול בחניה. והכלב משתין על כל רכב!

אין דברים כאלה :?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

 

בפעם הבאה שאני תופס את הכלב שמשתין לי על העמוד של הלובי אני שולל לו את רשיון נפנוף זנב!! :x

 

ואחר כך בפעם הבאה שתשין ברחוב אני מקווה שמישהו ישלול לך איבר מהגוף.

חזק על חלשים, למה לא

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold


×
×
  • תוכן חדש...