Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול. לילה.

לוקח את הגולדן שלי ויוצאים לסיבוב פיפי בשכונה (פיפי שלו, לא שלי).

מגיעים לרחוב די שקט, חד סטרי, אין אנשים ברחוב.

מרחוק רואה איש מבוגר, אולי אפילו מבוגר מאד, מתקרב לכיוון ג'יפ שחונה על המדרכה ונעמד לידו.

בראש אני חושב, "מסכן, איש זקן, חייב לנוח בזמן ההליכה, מקווה שהוא בסדר".

אני מתקרב עד למרחק כמה מטרים ממנו בזמן שהכלב מרחרח עמוד חשמל ומתעסק בשלו.

פתאום אני שומע סאונד מוכר של מים נשפכים על המדרכה.

מסתכל על הכלב - זה לא הוא, הוא בוהה על חתולה שבוהה בו. אז מה הרעש הזה יכול להיות לעזאזל?

מסתכל על הזקן - מרגיש שאיבדתי שוב את התמימות שנופצה לרסיסים.

הזקן עומד עם שמוק שלוף ומשתין על הגלגל והכנף הקדמית של הג'יפ.

החתולה בוהה בכלב, הכלב בוהה בחתולה, אני בוהה בזקן, הזקן בוהה בג'יפ.

הדבר היחיד שאני מצליח לחשוב עליו זה: WTF?!?!?

הזקן מסיים את שלו, חוצה את הכביש לכיוון הבית שלו ובוהה בי.

אני מושך את הכלב, עובר מצידו השני של הג'יפ וממשיך בסיבוב הפיפי...

 

 

עכשיו אני שואל אתכם.

באמת? נו באמת? מה, מה, מה?!

לצאת מהבית, לחצות את הכביש וכל זה בשביל להשתין על ג'יפ?

באמת הגענו לשם?

 

שלא תבינו לא נכון,

מבחינתי לבעל הג'יפ היה מגיע שהזקן יחרבן לו על השמשה הקדמית, אבל זה לא העניין פה.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מתאר לעצמי שלאיש הזקן יש שלפוחית רגיזה והוא פשוט היה חייב להשתין איפשהו, והרעיון של השתנה על הג'יפ הסורר היה מבחינתו האפשרות הטובה ביותר. Win Win Situation. אבל, באמת הזוי...

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם

חחחחחחח הרבה זמן לא צחקתי ככה :-)

זה אולי לא נכון, אבל כל עוד אתה לא עושה את זה תן לזקן להעניש את בעל הג'יפ :fist:

פורסם

נראה לי שהוא קצת התחרפן,

במדינה שלנו מעשים כאלה יכולים להסתיים בחדר גופות.

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

וואי אני חייב להשתין, שנייה אני קופץ לחניון פה ליד.:?

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה?

הכלב שלך גם משתין על גלגלים של מכוניות. למה לזקן אסור?

:)

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

אני לא יודע איפה אתה חי אבל פה זה לא משהו חדש וכולם עושים את זה. זה נוח ואין נפגעים בדרך בכלל... הפעם היה וזהו בעל הג'יפ.

פורסם
אולי סוג פתרון מחלוקת בין המשתין לבעל הג'יפ?

 

האמת שלא חשבתי על זה.

יכול להיות שהיה ביניהם איזה עניין מקדים.

 

אני לא יודע איפה אתה חי אבל פה זה לא משהו חדש וכולם עושים את זה. זה נוח ואין נפגעים בדרך בכלל..

 

זה נוח?? כולם עושים את זה??

איפה אני חי?

איפה אתה חי???

פורסם

מי שמשתין על אנשים אחרים בקשת כשהוא מחנה על המדרכה וחוסם אותה שלא יתפלא שאחרים משתינים עליו או על הרכב שלו בחזרה :lol:

כבוד לזקן על הוובוס.

פורסם
האמת שלא חשבתי על זה.

יכול להיות שהיה ביניהם איזה עניין מקדים.

 

 

 

זה נוח?? כולם עושים את זה??

איפה אני חי?

איפה אתה חי???

 

כן כן אם תפתח את העיניים אתה תראה טוב. ליד פאבים, מועדונים ותחנות אוטובוס באמצע הדרך אתה תראה את הדברים האלה.

פורסם
כן כן אם תפתח את העיניים אתה תראה טוב. ליד פאבים, מועדונים ותחנות אוטובוס באמצע הדרך אתה תראה את הדברים האלה.

 

בסדר, אתה מדבר על צעירים שיכורים או כאלה שאין להם שירותים אז עצרו בשוליים בשביל להשתין.

פה מדובר על מישהו שיצא מהבית שלו במיוחד בשביל להשתין על רכב באמצע הרחוב.


×
×
  • תוכן חדש...