Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחתי רכב השבוע לבדיקה התוצאה מצורפת (ואני יודע שהרכב עבר תאונה - השאלה עד כמה זה בעייתי )

לאחר שתחקרתי את הבודק הוא ציין שזה לא פגיעה בשלדה אבל זה כן פגיעה שפוגעת בסחירות מה אתם אומרים ?

הרכב הוא אלפא 159 שנת 2009 המחיר הוא פחות 30 אחוז ממחיר לוי יצחק על הרכב יש 50 אלף קילומטר

 

attachment.php?attachmentid=344754&stc=1&d=1372682767

shilda.jpg

פורסם

לדעתי - פגיעה בקורה אורכית / הלחמה / לחיצות = פגיעת שלדה. לכן יש גם משמעות מסחרית (ירידת ערך).

יש לי המלצה יותר טובה - תתעניין בפורום אלפא, אולי מישהו מכיר את הרכב ויוכל לחוות דיעה יותר נחרצת.

כ"כ - אולי מי מהאלפיסטים כאן בקארספורום, יוכל לספק לך אולי מידע זה.

alfa 156 2.5.

פורסם
לדעתי - פגיעה בקורה אורכית / הלחמה / לחיצות = פגיעת שלדה. לכן יש גם משמעות מסחרית (ירידת ערך).

יש לי המלצה יותר טובה - תתעניין בפורום אלפא, אולי מישהו מכיר את הרכב ויוכל לחוות דיעה יותר נחרצת.

כ"כ - אולי מי מהאלפיסטים כאן בקארספורום, יוכל לספק לך אולי מידע זה.

 

זהו שהם אמרו לחיצות ולא פגיעות על פניו הכל נראה מרכב או פח .

פורסם
כן, אבל יש שם גם הלחמות ובנוסף - פגיעה בדופן תא מנוע וזה במשמעות גבוהה.

מה הבוחן אמר לך על זה ? למה נרשם במשמעות גבוהה ?

 

לגביי ההלחמה זה הלחמה של פח של כנף , לגביי דופן תא מנוע הוא אמר שהפח החיצוני התעקם ועיקם את הפח של הדופן

מה שגרם להם ליישר את זה . הרכב עצמו במצב מכני טוב מאוד.

פורסם

רק אני רואה שיש גם לחיצות בעמוד קדמי?

 

בראיה כוללת, זה באמת לא תאונה רצינית, מכה טובה בכנף, אולי מרכב גבוה יותר.

 

הסחירות העתידית של רכב כזה לא מזהירה במיוחד לדעתי.

 

אגב, אם הפגיעה כבר הגיעה לדופן של תא המנוע, אולי גם מכלולים מכניים נפגעו?

פורסם
רק אני רואה שיש גם לחיצות בעמוד קדמי?

 

בראיה כוללת, זה באמת לא תאונה רצינית, מכה טובה בכנף, אולי מרכב גבוה יותר.

 

הסחירות העתידית של רכב כזה לא מזהירה במיוחד לדעתי.

 

אגב, אם הפגיעה כבר הגיעה לדופן של תא המנוע, אולי גם מכלולים מכניים נפגעו?

 

 

לפי המוכר הרכב נכנס בין שני עמודים כתוצאה מכישורי הנהיגה של הנהגת הקודמת

בדק אותה מוסכניק ואמר שמכנית המנוע והמכלולים חדשים ושלמים (וגם מקוריים )

אבל לאור כל התגובות אני כנראה אוותר על התענוג .

תודה.

פורסם

סה"כ אם הרכב טוב מכנית זאת כבר התחלה טובה, אולי עדיף להשקיע עוד קצת מאמץ.

 

תנסה להוציא הערכת שמאי (אם הייתה) מהבעלים הקודמת, אולי יהיה שם מידע יותר מעניין בדבר הפגיעה.

פורסם

1. אני לא בוחן ולא קרוב לכך.

2. אני מביע את דעתי הפרטית...לדעתי יש כאן מכבסת מילים שנועדה למתן פגיעת שילדה.

הבוחן רשם פגיעה במשמעות גבוהה בדופן פנימית בתא מנוע. הוא רשם משמעות גבוהה. איך אתם מפחיתים מהחשיבות של זה?

כל ה"תיקון לחיצות/הלחמות" ובעיקר תיקון לחיצות עמוד קדמי, מעידים על תאונה.

 

כל אלה מבחינתי, ובלי מכבסת מילים, יש כאן פגיעה בשלדה, אפילו פגיעה משמעותית. זו כנראה המציאות.

אני הייתי עובר הלאה. כל אחד יעשה את השיקולים שלו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

הרכב עכשיו במצב מכני מצויין והדבר ממתן את הפגיעות הרבות (מדי?) בעיניך, אך בעוד מספר שנים מן הסתם מצבו של הרכב לא יהיה מזהיר (לא אמרנו אלפא) ואז המשמעות של הפגיעות הרבות תהיה יותר שלילית ואולי מכרעת בעיני כל קונה פוטנציאלי.

 

אולי עדיף להתמקח עוד על המחיר. לעיתים ריבוי פגיעות "לא שלדה" משול לפגיעת שלדה.

פורסם

פאלקון - עוד כמה שנים ערך הרכב יירד, ואיתו תרד ותקטן (כספית, אולי לא ב-%) גם הפחתת ערך הרכב בשל התאונה. זו אינה הבעייה. מה שקונים עם תאונה (בזול יותר) - יימכר גם בזול יותר (ביחס למחירון/לאקזמפלרים דומים).

קצת קשה גם לי להבין את הכיסוי/הסתרה של המשמעות הגבוהה. אותי היה מעניין לו הייתי שואל את הבוחן, שיתחייב על הרכב מהפאן הבטיחותי - מה הוא היה אומר. כנראה ה"משמעות הגבוהה" לא היתה מוסתרת כמו ש-disco רשם.

אשכרה "מכבסת מילים" (אני במקום הבוחן, לכיסוי תחת הייתי אולי אומר לקונה שיתרחק).

אם רושמים משהו - שייתנו לזה תימוכין וסימוכין, אחרת עדיף לא לרשום (אבל ככה זה במכוני בדיקה. משלמים הרבה, ובסוף רב הנסתר על הגלוי).

alfa 156 2.5.

פורסם

שאלתי את הבוחן האם יש פגיעה בבטיחות הרכב , הוא אמר שלא .

אותי מה שמעניין מכל הדבר הזה הוא שאי אפשר לקבל תשובה רצינית , הכל נוראה מתחמק כאילו יש פחד לקחת אחריות לכל כיוון .

פורסם

זו באמת קצת בעייה לקבל תשובה רצינית ממכוני בדיקה.

ובכל זאת - ראיתי שהעלית (וטוב שכך) פוסט בפורום אלפא. אולי מישהו מכיר את הרכב ויוכל להתייחס לנקודה זו מעבר למה שנרשם שם עד כה.

אפשרות נוספת - לקחת הרכב לבדיקת שלדה במוסך המרכזי (במידה ומוכנים שם לבדוק), או באחד מהשניים: אוטואיטליה / איציק אלפא. אני מאמין שלמרות שהשניים האחרונים הינם "מוסכי מכונאות" (ולא פחחות), הם יוכלו לסייע לך לגבש דיעה יותר נחרצת.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...