Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טלקומפיוט מחשבים, בין הוותיקים בשוק.

המחירים קצת יותר גבוהים מאיבורי והרשתות הזולות אבל השירות אישי ותמיד יש למי לפנות.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

אם אתה רוצה מחירים זולים - אייבורי/KSP.

ב-KSP גם יש מבחר גדול וזמינות מלאי גבוה מאוד.

 

WELCOM - עברו מראשל"צ - היה להם אחלה מיקום, הייתי קונה אצלהם הרבה, חנייה הייתה ברחוב ליד. עברו לחולון - לשמה אני לא כבר לא אסע.

 

אלוף - היו פעם שם דבר, עכשיו זה מרגיש קצת OLD FASHION. כאן באמת אין חניה.

 

GOLDTOP - פעם מהחזקים מהשוק - היום כנראה לא בונים יותר על השוק הפרטי - שירות שהתדרדר מאוד ומחירים גבוהים.

 

SKYPC - פשטו רגל ונפתחו בגלגול חדש תחת חברה אחרת - המחירים והמבחר נחותים משמעותית.

פורסם

הבעיה בKSP זה השירות הרע שלהם שמתחיל מהרגע שאתה נכנס אליהם לחנות, ויושבים לך 2 בבונים שגם כשאתה ניגש אליהם, משחקים לך בסוליטייר, ועד שאתה לא אומר שלום הוא גם לא שם לב שאתה מולו. וזה מהנסיון מהסניף בראשל"צ.

Opel Adam S 2017

פורסם

ל-KSP הולכים שיודעים מה רוצים לקנות.

הם מציעים מחירים מהזולים מהשוק - מבחר מהגדולים בשוק וזמינות מהטובות בשוק.

האתר שלהם הוא הטוב שנתקבלתי בהם. אתה יודע מה יש במלאי בכל סניף ולא בא סתם.

 

אבל! צריך לבדוק ב-7 עיניים את המוצר שאתה מקבל. וגם זה לא מבטיח כלום. שירות לאחר מכירה מאוד בעייתי. אז יש יתרונות ויש חסרונות.

מי שאין לו מושג ירוק במחשבים - אז נכון, לא הייתי הולך לשם.

פורסם

Nakamichi

בדיוק כך, מי שמבין ויודע מה לקנות שיקנה שם, לגבי מכשירים סלולריים פחות ממליץ. עדיף מחנויות פרטיות אחרות.

 

אגב, כבר נפלתי במקרה אצלם ומאז אני בודק תמיד,

הזמנתי כרטיס קול של X-FI של קריאטיב, כ 360 ש"ח, כשפתחתי אותו בבית (האריזה היתה נראית כחדשה עם מדבקות בכל פינה ורואים שהקופסה חדשה), שמתי לב שיש סימנים של שפשופים על הפלסטיקה. שפשופים שרק משימוש יכול להגרם.

לדעתי מדובר במוצר מחודש, למרות שרשום חדש.

עם החנות לא התווכחתי כי ידעתי שברגע שפתחתי את זה בבית אצלי, אין לי סיכוי להתווכח איתם.

 

מאז אני לא קונה שם פשוט כך. גם לא מטלית לניגוב של המסך.

Opel Adam S 2017

פורסם
הבעיה בKSP זה השירות הרע שלהם שמתחיל מהרגע שאתה נכנס אליהם לחנות, ויושבים לך 2 בבונים שגם כשאתה ניגש אליהם, משחקים לך בסוליטייר, ועד שאתה לא אומר שלום הוא גם לא שם לב שאתה מולו. וזה מהנסיון מהסניף בראשל"צ.

צודק לגמרי.

קניתי שם רק פעם אחת, וזו תהיה גם הפעם האחרונה

 

בסך הכל קניתי אוזניות שהזמנתי מראש דרך הטלפון, עד שמישהו עזר לי כבר יצאה לי הנשמה

Instagram:

VWPolo6R

×
×
  • תוכן חדש...