Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד היום הייתי עם יונאי I20, הציוד נכנס סבבה מאחורה ובבגז', אבל זה לא מספיק.

כרגע היא נמכרה ואני רוצה להחליף אותה למשהו יותר גדול, אז כמובן האופצהי הכי בולטת היא FORD CONNECT, אבל אני מעדיף רכב שייראה סבבה גם בתור פרייבט.

האם יש פרייבט שנחשב "גדול" מבחינת בגז' וחלק אחורי ?

 

מה לגבי ניסן ג'וק? יתאים לי?

 

איפה ניתן לברר מחירים של מכוניות חדשות ?

 

אשמח לשמוע עוד המלצות עם דגש על רכנים אמינים.

פורסם
מה עם קיה סול ?

 

היא יותר לגובה פחות לאורך.

מציע לך לגשת עם הציוד לאולם תצוגה ולבדוק.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
היא יותר לגובה פחות לאורך.

מציע לך לגשת עם הציוד לאולם תצוגה ולבדוק.

 

רק עכשיו שמתי לב שהדגם שהתכוונתי אליו זהו קיה ספורטג'.

האם למישהו יש נסיון איתה ? דעה ?

 

איפה ניתן לראות מחירון רכב חדש ?

פורסם
היא יותר לגובה פחות לאורך.

מציע לך לגשת עם הציוד לאולם תצוגה ולבדוק.

 

אתה מציע לו שיקח את הציוד לסוכנות? נשמע כמו מדע בדיוני. אני לא חושב שהם יתנו לו להעמיס ציוד לרכבים חדשים . מסיבה הגיונית.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

פורסם
אתה מציע לו שיקח את הציוד לסוכנות? נשמע כמו מדע בדיוני. אני לא חושב שהם יתנו לו להעמיס ציוד לרכבים חדשים . מסיבה הגיונית.

 

חחח, אכן אין סיכוי.

לא מדובר בארגז כלים או בתיק גב אלא בציוד ציוד, ואף אחד לא יסכים לזה.

 

מה לגבי ניסאן ג'וק? יש לה תא מטען גדול?

פורסם

אם הסתדרת עם יונדאי קטנה אין סיבה שתקנה רכב מסחרי, אם אין ברירה לך על הקאדי, נראית הכי טוב והכי איכותית בקטגוריה.

אם אתה רוצה פרייבט עם תא מטען גדול תבדוק את האוקטביה \ אקורד \ פאסאט ושאר רכבי ה"מנהלים". מהניסיון שלי היינו מעמיסים 2 פלטות, תיק גדול לכבלים, 2 עגלות מתקפלות ועוד לא מעט שטויות כמו סטנדים ותיקים על אקורד וזה היה מספיק בהחלט.

פורסם
אם הסתדרת עם יונדאי קטנה אין סיבה שתקנה רכב מסחרי, אם אין ברירה לך על הקאדי, נראית הכי טוב והכי איכותית בקטגוריה.

אם אתה רוצה פרייבט עם תא מטען גדול תבדוק את האוקטביה \ אקורד \ פאסאט ושאר רכבי ה"מנהלים". מהניסיון שלי היינו מעמיסים 2 פלטות, תיק גדול לכבלים, 2 עגלות מתקפלות ועוד לא מעט שטויות כמו סטנדים ותיקים על אקורד וזה היה מספיק בהחלט.

 

מה זה קאדי?

פורסם

טנדרון של פולקסוואגן בסגנון ברלינגו אבל יותר גדול.

חבר שלי שהוא dj מסתדר כיום עם סוזוקי ליאנה 5 דלתות. מעמיס גם על המושבים האחוריים.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

קנגו, קונקט, ברלינגו, פרטנר אלו הם הרכבים הכי פרקטיים לדברים כאלו וגם לנסיעות משפחה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אתה מציע לו שיקח את הציוד לסוכנות? נשמע כמו מדע בדיוני. אני לא חושב שהם יתנו לו להעמיס ציוד לרכבים חדשים . מסיבה הגיונית.

 

א.יש סיכוי שיתנו.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
×
×
  • תוכן חדש...